Mitä urheilulajeja saatte bongattua Juicen omasta tuotannosta, myös viittaukset hyväksytään. Nämä löysin: Sateinen iltapäivä maailmassa -keihäänheitto Uimakoulun priimus ja Tahitille uiden -uimari Turvallisuus & yhteistyö -taitoluistelu Hellurei ja Onni Gideon -nyrkkeily Kantreista paras -jääkiekko Mela Sulkavalla -soutu Mene mäkeen -laskettelu -hiihto (limboilu, ehkä kauaa haettu) Action!!! -jumppa -likkojen lenkki (eikä nämäkään aivan suoranaisia urheilulajeja) Nyt vaan tuotanto läpi kuuntelemaan, jos ei muista sanoituksia...
Tietovisa: urheilu
13
852
Vastaukset
- Afroditen_poika
Tällaisia tuli mieleen: Karate (Kulttuuri saapuu Ähtäriin) Formulat (Keke Rosberg Formula Rock) Raviurheilu (toto mainittu biisissä Diogenes) Hölkkä (Lentää) Keihäänheitto (Pilvee pilvee välispiikki Kuopio-Iisalmi-Nivala -levyllä) Purjehdus (Vaiti aivan hiljaa, vähän kaukaa haettu kyllä :)
- dzuicefani
Ei ihan heti tule urheilulajeja mieleen, mutta yksi suorituspaikka kylläkin. "Jerusalemin urheilutalossa oli sellaiset rutiinibileet..." (Matteus Markus Luukas ja mä)
- ohimennen
Siniristiloppumme - hiihto (Kekkonen hiihti, Kekkonen kalasti...)
- tuoppi
(Mäen)lasku kappaleessa Pilvee. Se laski kolmeen...
- tuoppi
Paralympialaiset! On urheilua. Kappale on tietenkin Luonas kai olla saan (...rullaa radallaan...).
- tuoppi
ylösnousemus (Viren). Kappale on Ollaan ihmisiksi. Eihän oo kaukaa haettu?
- tuoppi
tylysti monottaa viittaa selvästi hiihtoon. Dokumentti.
- tuoppi
aamuun asti juon Viru valgeaa, se jos mikä kysyy kuntoa. Joo, tunnustan, oon juovuksissa.
- tuoppi
tänä päivänä taas niin ajankohtainen; tanssi! Valssaaja konepajalla. Samassa kappaleessa mainitaan myös uinti (konttoristin liiveihin).
- hippinuorukainen
ei pahasti kaukaa haettuja:) hölkkäilyä löytyy myös kappaleesta moni sekoaa muotiin ja eikös ensyklopedia kerho esitä kuopio-iisalmi-nivala levyllä parikin ravi-aiheista kappaletta..
- tuoppi
on usein maaliviivalla nähty tapahtuma. TaidampA sammua itsekK( )kin, on tuota urhHeiluhenkheä.....hik....krooh...
- Haetarirock
Koulun urheilulajista juoksu, hypyt ja kuulantyöntö kappaleessa Haetarirock Opinnot hylkäsi vaivalloiset, luvut ja laskut, ja aina kun toiset, juoksivat hyppivät työnsivät kuulaa, soittaja lauleli "piipappaluulaa" ja "haetarirock".
- panomiehellä
Beibi, beibi, sinut haluan! Uimaan tahdon sinun koskeen! Minä housut nilkkoihin pudotan ja panen sitten sinua poskeen ... Beibi, miksi riehut noin? Miksi kiinni tartut palloon? Okei jos sä tahdot, sen tehdä voin Sua painaa voin mä kalloon Minä olen panomies...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123940MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar802049Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5481641Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin851308Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671097Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331028Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214908Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60883- 171854
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3818