Tietovisa: urheilu

Tauko II

Mitä urheilulajeja saatte bongattua Juicen omasta tuotannosta, myös viittaukset hyväksytään. Nämä löysin: Sateinen iltapäivä maailmassa -keihäänheitto Uimakoulun priimus ja Tahitille uiden -uimari Turvallisuus & yhteistyö -taitoluistelu Hellurei ja Onni Gideon -nyrkkeily Kantreista paras -jääkiekko Mela Sulkavalla -soutu Mene mäkeen -laskettelu -hiihto (limboilu, ehkä kauaa haettu) Action!!! -jumppa -likkojen lenkki (eikä nämäkään aivan suoranaisia urheilulajeja) Nyt vaan tuotanto läpi kuuntelemaan, jos ei muista sanoituksia...

13

878

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Afroditen_poika

Tällaisia tuli mieleen: Karate (Kulttuuri saapuu Ähtäriin) Formulat (Keke Rosberg Formula Rock) Raviurheilu (toto mainittu biisissä Diogenes) Hölkkä (Lentää) Keihäänheitto (Pilvee pilvee välispiikki Kuopio-Iisalmi-Nivala -levyllä) Purjehdus (Vaiti aivan hiljaa, vähän kaukaa haettu kyllä :)

• dzuicefani

Ei ihan heti tule urheilulajeja mieleen, mutta yksi suorituspaikka kylläkin. "Jerusalemin urheilutalossa oli sellaiset rutiinibileet..." (Matteus Markus Luukas ja mä)

• ohimennen

Siniristiloppumme - hiihto (Kekkonen hiihti, Kekkonen kalasti...)

• tuoppi

(Mäen)lasku kappaleessa Pilvee. Se laski kolmeen...

• tuoppi

Paralympialaiset! On urheilua. Kappale on tietenkin Luonas kai olla saan (...rullaa radallaan...).

• tuoppi

ylösnousemus (Viren). Kappale on Ollaan ihmisiksi. Eihän oo kaukaa haettu?

• tuoppi

tylysti monottaa viittaa selvästi hiihtoon. Dokumentti.

• tuoppi

aamuun asti juon Viru valgeaa, se jos mikä kysyy kuntoa. Joo, tunnustan, oon juovuksissa.

• tuoppi

tänä päivänä taas niin ajankohtainen; tanssi! Valssaaja konepajalla. Samassa kappaleessa mainitaan myös uinti (konttoristin liiveihin).

• hippinuorukainen

ei pahasti kaukaa haettuja:) hölkkäilyä löytyy myös kappaleesta moni sekoaa muotiin ja eikös ensyklopedia kerho esitä kuopio-iisalmi-nivala levyllä parikin ravi-aiheista kappaletta..

• tuoppi

on usein maaliviivalla nähty tapahtuma. TaidampA sammua itsekK( )kin, on tuota urhHeiluhenkheä.....hik....krooh...

• Haetarirock

Koulun urheilulajista juoksu, hypyt ja kuulantyöntö kappaleessa Haetarirock Opinnot hylkäsi vaivalloiset, luvut ja laskut, ja aina kun toiset, juoksivat hyppivät työnsivät kuulaa, soittaja lauleli "piipappaluulaa" ja "haetarirock".

• panomiehellä

Beibi, beibi, sinut haluan! Uimaan tahdon sinun koskeen! Minä housut nilkkoihin pudotan ja panen sitten sinua poskeen ... Beibi, miksi riehut noin? Miksi kiinni tartut palloon? Okei jos sä tahdot, sen tehdä voin Sua painaa voin mä kalloon Minä olen panomies...

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1732
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1558
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      44
      1066
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      919
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      881
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      836
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      778
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      770
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      768
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      750
    Aihe