onko millasia kokemuksia härkä ja vesimies yhdisteestä?hyvä vai huono? itsestäni härkä naisena tuntuu täydeltä vuoristoradalta!!
vesimies m ja härkä n
7
1031
Vastaukset
- menee
Huono,huono ja vielä kerran huono.
- ..........
Meillä toimii todella hyvin härkä-vesimies yhdistelmä! Voin kuvitella, että ei toimi jos vesimies elää vielä vapauskauttaan eikä ole aikuistunut. Minulla härkä on ollut kaikista sopivin enkä luovu hänestä taistelutta...
- plöö...
kiios että edes joku lohduttaa:D.. se voi olla että vapaus kausi on joo vielä päällä..noo täytyy vaan pitää omat hermot kurissa:)
plöö... kirjoitti:
kiios että edes joku lohduttaa:D.. se voi olla että vapaus kausi on joo vielä päällä..noo täytyy vaan pitää omat hermot kurissa:)
Hullua hullua...
- mites
aleksi33 kirjoitti:
Hullua hullua...
olisiko perusteluja?
- Mazu
Tässä ollaan oltu Vesimiehen kanssa (itse HÄRKÄ nainen) jo yli 17 vuotta josta 6 vuotta kihloissa. Huh, huh, mitä elämän koulua olen saanut hänen kanssaan käydä. Muutaman vuoden olen vasta oppinut häntä käsittelemään;).
- kuulostaa
hehe :D eli ihan normaalia ilmeisesti tämä vuoristorata:)..olen myös oppinut jo tooooosipaljon vesimiehen käsittelystä vajaassa vuodessa mutta aina se osaa yllättää uudestaan ja uudestaan:)myös on oppinut elämästä aikaspaljon vesim.kanssa...:Dsinnikkyys ja luja härkämäinen tahto on todellakin auttanut:)toivottavasti yhtä antoisia ja vuoristomaisia päiviä on edessä yhä teillä kuin myös täällä:)...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1482543
- 1801808
- 691633
- 921628
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91261- 80988
- 94975
- 71965
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes188884- 66882