onko millasia kokemuksia härkä ja vesimies yhdisteestä?hyvä vai huono? itsestäni härkä naisena tuntuu täydeltä vuoristoradalta!!
vesimies m ja härkä n
7
984
Vastaukset
- menee
Huono,huono ja vielä kerran huono.
- ..........
Meillä toimii todella hyvin härkä-vesimies yhdistelmä! Voin kuvitella, että ei toimi jos vesimies elää vielä vapauskauttaan eikä ole aikuistunut. Minulla härkä on ollut kaikista sopivin enkä luovu hänestä taistelutta...
- plöö...
kiios että edes joku lohduttaa:D.. se voi olla että vapaus kausi on joo vielä päällä..noo täytyy vaan pitää omat hermot kurissa:)
plöö... kirjoitti:
kiios että edes joku lohduttaa:D.. se voi olla että vapaus kausi on joo vielä päällä..noo täytyy vaan pitää omat hermot kurissa:)
Hullua hullua...
- mites
aleksi33 kirjoitti:
Hullua hullua...
olisiko perusteluja?
- Mazu
Tässä ollaan oltu Vesimiehen kanssa (itse HÄRKÄ nainen) jo yli 17 vuotta josta 6 vuotta kihloissa. Huh, huh, mitä elämän koulua olen saanut hänen kanssaan käydä. Muutaman vuoden olen vasta oppinut häntä käsittelemään;).
- kuulostaa
hehe :D eli ihan normaalia ilmeisesti tämä vuoristorata:)..olen myös oppinut jo tooooosipaljon vesimiehen käsittelystä vajaassa vuodessa mutta aina se osaa yllättää uudestaan ja uudestaan:)myös on oppinut elämästä aikaspaljon vesim.kanssa...:Dsinnikkyys ja luja härkämäinen tahto on todellakin auttanut:)toivottavasti yhtä antoisia ja vuoristomaisia päiviä on edessä yhä teillä kuin myös täällä:)...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1048706
- 936660
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon636459Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme345201Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo634367- 553481
- 503345
- 513062
- 562902
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per512886