Niin, elikkäs mitäs kaikkia kikkoja sun muuuta roskaa oli jotka esti DHT:tä? jossain oli ainakin että vihreä tee estää sitä.
Luonnolliset DHT estäjät?
9
2265
Vastaukset
- Glub
mulkukka!
- jani25wee
saw palmetto, sinkki&B6 vit,valkoinen ja vihreä tee,ala ja gla rasvahapot,pellavansiemenet,lignaalit...soija.... tiedä sitten kuinka paljon näillä on merkitystä hiustenlähtöön(=lue paskaakaan) :) kyllä ne kovat aseet on ne oikeat!
- s.s
jees, kiitttos.
- matinkyläO
Aloitin viime kesänä (siis 2008) syömään gefinaa(mies 36), pilkon sen neljään osaan, nykyisin tosin jopa 5-6 osaan, eli vedän ihan pienen murusen sitä joka päivä. Sivuvaikutuksia tuli kyllä alussa, ihan samoja mitä täällä on kerrottu...sitten viime talvena luin näistä luontaisista DHT-estäjistä. Nyt olen testannut tuota Nisimiä (shampoo ja geeli kuivalle päälle) ja päänahkaa kosteuttavaa Aco geeliä. Sisäisesti otan vähän sinkkiä kalaöljyn kanssa ja biotiinia. Nisim ollut siis todella hyvä, kyllä kasvaa.
- loolpp
se on myös eri asia, jos hiuksia alkaa lähtee vasta 30-40 tienoilla, kun 20-kymppisillä. joudut taistelee paljon ankarammin ja pitempään.
- hjälp
Mistä sitä kehuttua Nisimiä saa?
- hfghfshdh
hjälp kirjoitti:
Mistä sitä kehuttua Nisimiä saa?
saa apteekeista ja voi myös tilata kotiin nettiapteekeista. Shampoo ja hoitoaine maksaa n. 20€ / plo ja hoitouute 60€ / plo
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1442470Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?1961157Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131071Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389930Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi296888- 66858
- 53841
- 89837
- 46829
- 51743