Esiin herää, miten se onkaa lämmittänny. Lasna kun kuljin kouluun, ohi tuon pienen mökin. Sielä asui yksin pieni raatari Alliina. Alliinan ikkunoilla kukki kukat, mökki oli kuin satua. Alliina ei hän tienny, ett imin hänestä lämpöä. Eikä isänikää veli, pidin häntä salaa isänä. Oi miten orvon sydän, suunnattomasti iloa tunsi. Entäs opettaja hänetki rakkauden nälkäinen sydämeni, isän paikalle asetti, miten hänen tunneillaan, oli niin hyvä olla. Rakkausaterialla kesälomalla tieni johti, nostimme eletylle elämälle - silloin - avasin salaisen arkkuni. Mitä oli nerkinny se lämpö jota salaa imin. Uskomaton hetki sain kertoa opettajalleni, läsnä ei ollu kuivaa silmää. Te kannoitte tietämättänne, kuivasitte orvon kyyneleet. Voi - miten kauniisti, viheriöi kalmiston lehto. Teitä kaikkia muistan - rakkaudella -
Jääny kuva
10
278
Vastaukset
- tomppa2006
...sisältyy monta ihmistä, joille rakkauttaan jakaa... Eikä siinä tarvitse säästellä. Pidin runostasi.
Sydän sen multaa, missä vain voi kasvaa. Elonpolun varsiin aseteltu, heitä kun muistelee, sen tunteen tuntee. tomppa2006 Sinulle kiitosta tässä oon rustaamassa eilisestä, kauniista aurinkoisesta aamusta, aamukahvin kera.
- *MURUKULTA*
Näin se Murukultakin on aina ajatellut! :) Monet ihanat ihmiset on 'kasvattaneet', aikaansa antaneet, minulle! Sitä täytyy jotenkin kunnioittaa omassa käytöksessään ja jatkaa - antaa taas vuorostaan toisille, ehkä saamme kantaakin jotakuta 'pikkuliisaa tai pikkumurukultaa'. :)) Niin - - muistamme heitä lämmöllä ja rakkaudella. Hieno jälleen runosi, Liisa, sydäntä helli ja pysäytti ajattelemaan/muistelemaan. Aurinkoista pvää ja hymyä toivottelee Murukulta! :)
Käsiä jotka on kannattaneet ja heille halusinki ajatukseni jotenki sanoin tuoda. Miten sitä kuin itse eli samalla siinä, näki heidät, sain olla koulussaki! Pieniähän me loppujen lopuks ollaan - nytki. Murusia ja Liisoja, mikä vapautus, tietämättään jos jollekki ois voinu olla. Kuin raatarin Alliina. MURUKULTA Sinulle kiitoksen kanssa ja tuun, kesän pienten kukkien kera, ne on kuin - - lapsikuoro - Tänää lasten kanssa tätä äitienpäivää, aurinkoista päivää juhlankunniaks, liehuu saloissa siniristiliput kaikille äideille.
- padme_amidala
..toit niin kauniisti meille luettavaksemme, että ihan kostuu lukijankin silmäkulma. Äitienpäivä orpolapselle mahtoi olla haikeiden muistojen päivä. Kaikki runosi luen ja niistä pidän, vaikken aian ehdi kommentoimaankaan : ) Kiitokset kauniista äitienpäivän aaton lukuhetkestä : )
Jossaki laulissaki lauletaan. Laps eroittaa tallentaa sydämeensä ja sielä kantaa läpi elämän. Olen tuota rakkautta paljon miettinny, sen teitä ne on kulkennu moniin hetkiin. Joista on luonu sen murusen millä kauniilla tavalla täyttänny sen tyhjyyden. padme amidala Kiitos et kiireiltäs annoit aikaas ja kosketuksen sydämessäs tunsit. Tänää "Te äidit väkevät sankarit" Päivä kaunis heränny luonto juhlistamassa, valkovuokkoja äitien rintaan asettelee monet pienet kädet, ehkä isommatki.....Liisa
- Minanoita
Rakkaudella-kaunis sinun runosi ja miten hyviä muistoja lapsuudesta, ja siitä kuinka tärkeää on että on ihmisiä ympärillä....lapsenakin=))
Siihen tärkeimpään herkimpään vaiheeseen, mitkä eväät on saanu,niillä on suuri merkitys. Läpi elämän kulkevan tien, esiin hetkiin nousee. Tulee ja vie niille poluille, sielä joskus koki. Miten totta on sana."He kuoltuaanki puhuu" Minänoita Rakkaus on niin laaja, "ei sitä voi ohittaa" Rakkauden kädet taitein taitaa käsitellä, ihmeensä äärellä siinä vain olla. Hyvää äitienpäivää kiitos kukkasin
on rakkain aarre josta olet kirjoittanut, erittäin hyvin ja painavasti. Lapsena koettu rakkaus valaa kultaa viellä vuosikymmenienkin jälkeen. Kauniisti kirjoitit Liisa.
On herkät aistit, kuin hiirenkorvat. Tuo sana imin, elämäni lentoa varten. halaus He edesmenneet ovat olleet tien näyttäjiä. Heitä on hyvä rakkaudella muistaa. Sinulle lämmin kiitos vierailustas kaunista aurinkoista päivää...Liisa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä531449- 1231334
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1231208- 1401034
- 101897
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten337831Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82724Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54646Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50643Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64602
