Olen tavannut Sorppari miehen. Ja jo eka tapaaminen vei jalat alta. Ja nyt olen sydänjuuriani myöten rakastunut tähän mieheen joka vaikuttaa liukkaalta kun märkä saippua. En saa siitä otetta. Voisiko joku kertoa mitä tehdä. Antaa olla ja etsiä joku muu? Kertoa tunteistani? Antaa ajan kulua ja katsoa mitä tuleman pitää. Miten saan hänet kiinnostumaan itsestäni vai onko tämä skorpparin taktiikkaa? Itse olen kalat.
Vastaukset 8
- Kalat36nainen
hänet tapasit? Tai kuinka kauan aikaa on mennyt...?
- haluan hänet <3
No vähän reilun kuukauden vasta. Mutta jotenkin tuntuu vielä niin epävarmalta. Toisena päivänä hän on aivan ihana ja sitte seuraavana ei ole aikaa jne...
- Kalat36nainen
haluan hänet <3 kirjoitti:
No vähän reilun kuukauden vasta. Mutta jotenkin tuntuu vielä niin epävarmalta. Toisena päivänä hän on aivan ihana ja sitte seuraavana ei ole aikaa jne...
no eihän tuo vielä pitkä aika ole sinällään ja onhan se ihan normaalia että voi välillä olla oikeasti kiire? :) Jospa hän katselee ja tutustuu sinuun rauhassa ennenkuin paljastaa mitään todellisia tuntojaan...Voithan kertoa omista fiiliksistäsi ja katsoa mitä tapahtuu. Oma suhteeni skorppariin alkoi aivan eri tavalla, se oli saman tien tosi takeruva ja täysillä mukana.Mutta kyllä sekin vetäytyy omiin oloihinsa aika ajoin, tarvitsee omaa tilaa.
- hengitystilaa
Kalat36nainen kirjoitti:
no eihän tuo vielä pitkä aika ole sinällään ja onhan se ihan normaalia että voi välillä olla oikeasti kiire? :) Jospa hän katselee ja tutustuu sinuun rauhassa ennenkuin paljastaa mitään todellisia tuntojaan...Voithan kertoa omista fiiliksistäsi ja katsoa mitä tapahtuu. Oma suhteeni skorppariin alkoi aivan eri tavalla, se oli saman tien tosi takeruva ja täysillä mukana.Mutta kyllä sekin vetäytyy omiin oloihinsa aika ajoin, tarvitsee omaa tilaa.
jokainen tarvitsee hengitystilaa tarkertuja-kaloista. Antakaa ihmisten hengittää, kalat on rasittavia, jankkaajia, roukkujia.
- Kalat36nainen
hengitystilaa kirjoitti:
jokainen tarvitsee hengitystilaa tarkertuja-kaloista. Antakaa ihmisten hengittää, kalat on rasittavia, jankkaajia, roukkujia.
aivan päinvastoin, ite ainakin otan omaa tilaa paljon ja annan sitä myös toisille.Että pieleen meni sun "analyysi" kaloista.
- änimöl
Kärsivällisyyttä.. Kuvittele kuinka innokas olet hänen silmissään. Katso häntä silmiin ja odota, että kummatkin voitte hyväksyä vaatimattomuuden. Teille suodaan kärsivällisyyttä ja yksilökohtaista rakkautta. vaikuttaako järkevältä näiden sanojen mukaan? Jos ei vakuuta, niin katso tähtiin ja näe kaiken ajattomuus.
- änimöl
Sillä mikään asia tai ihminen ei ole vanha. Itseasiassa kaikki on nuorta, koska kaikki syntyy uudelleen jatkuvasti, peilaten toinen asia toistaan. Kevyellä sydämellä ja tasaisella mielellä, vanhuskin löytää leikin.
- Leenakaisa
Siis mulla ihan samantapainen tilanne.. tapasin vallan ihanan skorpparimiehen vasta pari viikkoo sitten. Olen ihastunu hiukan, ja todellakii vaikuttaa liukkaalta ku saippua... Alussa näytti kiinnostuksensa selvästi, otti muhun yhteyttä päivittäin. Sit toissapäivänä kertoi tykkäävänsä musta ja kyseli tykkäänkö myös hänestä. Myönsin.. sen keskustelun ja illan jälkeen ei ole enää ottanut yhteyttä ja jos esim. tekstaan, ei vastaa. Onko jotain taktiikkaa, onko arka etenemään, pohtiiko tunteitaan vai eikö vain ole kiinnostunut..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä on totta mikä ei?
Onko juoru vai ei että nimeltä mainitsematon henkilö on tehnyt naiselle/naisille jotain joka on väärin?231305Viesti sinulle
Tiedät että tunteet ja ajatukset ja meillä on vahva yhteys mistä molemmat tiedetään. Odotan sinua ☀️601163- 82921
Mitä sinulle on tapahtunut lapsena
Kun olet noin sairas päästäsi? Pikkupojalle ( Miehen kehossa)105884Haluan purkaa vielä tuntemuksia
Tykkään sinusta kovin paljon❤️ olen surullinen tilanteestasi ja siitä mitä me olemme yhdessä joutuneet kokemaan. Tämä ei21767Persujen Puhoksen retki
Perussuomalaiset olivat tehneet turistibussimatkan Puhokseen. Tosin raukat olivat niin peloissaan, etteivät uskaltaneet243713- 120695
Tunteiden käsittely kertoo ihmisestä.
Kun puhutaan "tavallisesta" ihmisestä, joka on suht tasapainoinen eläjä, niin puhutaan oikeastaan taitavasta tunteiden k210679- 62668
- 100606
Jopa poliisi nauraa paskaista pelkuripersuille
Puhoksessa jäi "isänmaantoivot" bussiin vapisemaan :-D https://www.is.fi/politiikka/art-2000012319632.html282554Just saying
Mies joka antaa naiselle turvallisen olon, on seksikäs. Ei kieroja kikkoja ja haluaa olla vain sen yhden naisen mies.104518- 8497
Pilkettä sunnuntain silmässä
😉 Jos tästä ketjusta löytyisi yksi ihminen, joka saisi sut hymyilemään tänään… Millainen hän olisi? Ei tarvitse kerto73481- 34455
- 39454
- 47440
Päivän aivopieru Trumpilta
Trump julisti sodan hyttysiä vastaan. Myös punkit ovat Trumpin sodan kohteena. Eikö vieläkään USA:n kansa tajua tuon uko45423Aika on tuonut järkeä
Sä et tiedä musta kaikkea. Jos tietäisit, ymmärtäisit, miksi me ei sovita yhteen. Öljy ja vesi. En mä ole valehdellut,42423Oliko Jani Halmeen aika jo tippua TTK:sta?
Jani Halme ja Claudia Ketonen joutuivat jättämään TTK:n. Halme ja Ketonen saivat viimeiseksi jäänestä tanssista, sambas23417