Jouskareilla kurjaa

itejoukkari

Hei Oliko muilla kurja huhtikuu kuten minulla? En tiedä missä asennossa planeetat olivat, mutta asia kuin asia takkusi. Nyt kuulemma on parempaa aikaa ainakin toukokuun koppu. Toivottavasti, sillä viime vuosi oli yksi elämäni raskaimmista.

6

772

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Myös jouskari

Minulla oli myös raskas vuosi,ehkä elämäni raskain.En tiedä johtuneeko sitten merkistä tai planeetoista,mutta aikamoinen sattuma olisi muuten.

• manta65

Sama täällä, jotenkin nyt elämässäni takkuaa. Sinkku olen ja miesehdokkaita olisi, mutta mikään ei onnistu nyt. Joko ovat juoppoja tai nyhveröitä. On parempi olla yksin ja yksin viihdynkin, mutta välillä kaipaa miesystävää vaikka yksinkertaisesti halausta eikä muuta.

• Jousimiesnainen-64

2 omaista kuoli kuukauden sisällä, äitini sai kuolettavan sairaskohtauksen ja siskoni kuoli pahassa kolarissa. Lisäksi YT-neuvottelut on minunkin työpaikalla. Joka tilistä puuttuu 2 päivää ja se tuntuu kunnolla. Kesä taitaa olla pilalla, kun työpaikka on kokonaan kiinni ja ansiosidonnaiset on kuulemma 9 viikkoa myöhässä. Raha-asiatkin on päin persettä, vaikka yleensä olen tarkka raha-asioissa, mutta tämä taantuma pilaa kaikki. Edessä vielä on se että lähteekö työpaikka alta ennen kesää. Rakkaus-asiat on kyllä pirun huonossa jamassa, joten taidan jäädä yksin loppuelämäksi.:´\

• Jousimiesnainen-64

En siis vain huhtikuuta tarkoittanut.

• itejoukkari

ollaan samassa veneessä, kyllä se alkuvuosikin takkuili; kolaroin autolla, lisäveroja makselin yms. Nyt toukokuun puolivälin jälkeen pitäisi muutama viikko olla pikkuisen helpompaa, mutta sitten syksyllä alkaa isompi muutos ja ensi vuosi pitäisi sitten olla hyvää aikaa. Joulukuu on perinteisesti joukkareiden aikaa. Jotenkin parempia aikoja odotellessa nautitaan keväästä!

• Fenix lintu

Hei,
      on ollut kamala vuosi minullakin. Epävarmaa työelämässä ja perheessä kriisejä peräkkäin,huh!Tuntuu kuin kaikki olisivat olleet minua vastaan.
      Nyt tuntuu oudolta kuin synnytyksen jälkeen eli ei enää kipua. Tuntuu kuin kaikki olisi ollut pahaa unta -ohi on ja helpotuksen tunne.Tämä toukokuu toi uskon takaisin kaikkeen hyvään.Toivotan kaikille kärineille jousimiehille kurjuuden jälkeen lempeitä toukokuun kesältä tuoksuvia tuulia. Nautitaan autuaasta rauhasta ja hyvästä olosta vihdoin!Odotan onnen aaltoa!Niin varmaan sinäkin:)
      terveisin

Helpottunut jousimies

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olit niin lähellä

Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa
      Ikävä
      118
      5111
    2. Kun me näemme taas

Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen
      Ikävä
      33
      2792
    3. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      34
      2609
    4. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      30
      2408
    5. Oletko mielikuvasi kaivatusta muuttunut

Lähiaikoina? Jos, mihin suuntaan? Miten ja miksi?
      Ikävä
      118
      1637
    6. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      21
      1620
    7. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      10
      1530
    8. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      23
      1284
    9. Hukkuu hukkuu

Mitä houdiineja nämä kun ajaa veteen
      Laitila
      94
      1158
    10. Tänään oli

Noiiiiin 🤏 vähällä ettei tapahtunut jotain mieletöntä. Valitettavasti olosuhteet esti. Odota hetki vielä 😘
      Ikävä
      35
      1143
    Aihe