Jouskareilla kurjaa

itejoukkari

Hei Oliko muilla kurja huhtikuu kuten minulla? En tiedä missä asennossa planeetat olivat, mutta asia kuin asia takkusi. Nyt kuulemma on parempaa aikaa ainakin toukokuun koppu. Toivottavasti, sillä viime vuosi oli yksi elämäni raskaimmista.

6

736

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Myös jouskari

      Minulla oli myös raskas vuosi,ehkä elämäni raskain.En tiedä johtuneeko sitten merkistä tai planeetoista,mutta aikamoinen sattuma olisi muuten.

    • manta65

      Sama täällä, jotenkin nyt elämässäni takkuaa. Sinkku olen ja miesehdokkaita olisi, mutta mikään ei onnistu nyt. Joko ovat juoppoja tai nyhveröitä. On parempi olla yksin ja yksin viihdynkin, mutta välillä kaipaa miesystävää vaikka yksinkertaisesti halausta eikä muuta.

    • Jousimiesnainen-64

      2 omaista kuoli kuukauden sisällä, äitini sai kuolettavan sairaskohtauksen ja siskoni kuoli pahassa kolarissa. Lisäksi YT-neuvottelut on minunkin työpaikalla. Joka tilistä puuttuu 2 päivää ja se tuntuu kunnolla. Kesä taitaa olla pilalla, kun työpaikka on kokonaan kiinni ja ansiosidonnaiset on kuulemma 9 viikkoa myöhässä. Raha-asiatkin on päin persettä, vaikka yleensä olen tarkka raha-asioissa, mutta tämä taantuma pilaa kaikki. Edessä vielä on se että lähteekö työpaikka alta ennen kesää. Rakkaus-asiat on kyllä pirun huonossa jamassa, joten taidan jäädä yksin loppuelämäksi.:´\

      • Jousimiesnainen-64

        En siis vain huhtikuuta tarkoittanut.


    • itejoukkari

      ollaan samassa veneessä, kyllä se alkuvuosikin takkuili; kolaroin autolla, lisäveroja makselin yms. Nyt toukokuun puolivälin jälkeen pitäisi muutama viikko olla pikkuisen helpompaa, mutta sitten syksyllä alkaa isompi muutos ja ensi vuosi pitäisi sitten olla hyvää aikaa. Joulukuu on perinteisesti joukkareiden aikaa. Jotenkin parempia aikoja odotellessa nautitaan keväästä!

    • Fenix lintu

      Hei,
      on ollut kamala vuosi minullakin. Epävarmaa työelämässä ja perheessä kriisejä peräkkäin,huh!Tuntuu kuin kaikki olisivat olleet minua vastaan.
      Nyt tuntuu oudolta kuin synnytyksen jälkeen eli ei enää kipua. Tuntuu kuin kaikki olisi ollut pahaa unta -ohi on ja helpotuksen tunne.Tämä toukokuu toi uskon takaisin kaikkeen hyvään.Toivotan kaikille kärineille jousimiehille kurjuuden jälkeen lempeitä toukokuun kesältä tuoksuvia tuulia. Nautitaan autuaasta rauhasta ja hyvästä olosta vihdoin!Odotan onnen aaltoa!Niin varmaan sinäkin:)
      terveisin

      Helpottunut jousimies

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      51
      3467
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      156
      2089
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      201
      1773
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      134
      1685
    5. 80
      1155
    6. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1104
    7. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      272
      1034
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      126
      984
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      929
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      72
      885
    Aihe