Viime syksynä Mtv3 mainosti tosissaan että on ostanut kaikkien Star Wars -elokuvien oikeudet. Miksi sitten elokuvista sitten piti äänestää kaksi elokuvaa, jotka näytetään. Jouluna sitten nähtiin muka eniten ääniä saaneet episodit II ja III. Vieläpä väärässä järjestyksessä. Jos Mtv3:lla kerta on kaikki Star Wars -elokuvat, niin eikö niitä sitten olisi kaikkia voitu näyttää. Muistaakseni niitä ei ole tullut telkkarista pitkään aikaan. Eiköhän elokuvilla olisi ollut runsaasti katsojia. Taitaa Mtv3 vähän pissiä katsojia silmään... pitää kai tyytyä katsomaan niitä nauhalta :)
Mtv3 taitaa...
huijata
3
819
Vastaukset
- the fan-84
katsojaluvut alhaiset. ainakin finnpanelin sivuilla eivät ole 10 parhaan joukossa ja 10:lla oli katsojia muistaakseni alle 300 000. mut eihän kukaan katso mielellään väärässä järjestyksessä?! Viimeksi tuli tammikuun lopussa, nyt on menny yli 3 kuukautta ja episodit 4 ja 6 esittämättä.
- taas..
Latasin netistä HD versiona, nämä vanhat versiot :)
- Senelix
Ainenkin mtv3 sivulla näkyy sillä tavalla että niitä elokuvia on näytetty siinä järjestyksessä miten paljon ne sai ääniä ensimmäisestä viimeisimpään. Mutta en tiedä muuten
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 62895
- 119694
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp79670Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm32598- 38588
- 86537
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante110525- 41481
- 37465
- 70446