Hoitsut

näette

valtavan määrän peniksiä työssänne kun niitä pesette ja tutkitte.Eli hoitsut kyllä tietää siittimien todellisen keskimitan ? Pidättekö hoitajat tilastoja näkemistänne/käsittelemistänne mulkuista ? Varmasti monilla potilailla on alkanut seisoa hoitsun käsittelyssä ?

108

24170

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joku pervo

      joka fantasioi hoitsuista

      • ajan

        ajattelee että siellä se hoitsu vaimo kähmii toisten miesten munia ! Onko se nyt sitten kiihottavaa ?


      • taitaa olla

        hoitsufetissi


    • on..

      ammattietiikka. Ei ne voi kyyläillä vaan potilaitten peniksiä! Vitun sairas perverssi sut pitäisi lukita pieneen koppiin ja hakata stagalla munuaiset paskaksi.

      • todellakaan ollut

        potilaana sairaalassa, jos potilas on siinä kunnossa, että hoitajien on pestävä hoidettava, niin ei varmaan potilaalla seiso edes silmät päässä, nykyisin jokaisen potilaan on käytävä itse pesulla, heti kun vain vähänkään siihen kykenee. Olen ollut ohitusleikkauksessa, ei yhdenkään hoitaja tarvinnut suorittaa kokopesua, kolmantena pv. leikkauksesta kiikutettiin pesuhuoneeseen ja itse sai hoitaa pesunsa. Joten fantasiasi saat pitää fantasianasi, sairaalassa tuskin pääset niistä nauttimaan, tai jos pääset, tuskin itse muistat niistä pesuista mitään.


      • kipsissä
        todellakaan ollut kirjoitti:

        potilaana sairaalassa, jos potilas on siinä kunnossa, että hoitajien on pestävä hoidettava, niin ei varmaan potilaalla seiso edes silmät päässä, nykyisin jokaisen potilaan on käytävä itse pesulla, heti kun vain vähänkään siihen kykenee. Olen ollut ohitusleikkauksessa, ei yhdenkään hoitaja tarvinnut suorittaa kokopesua, kolmantena pv. leikkauksesta kiikutettiin pesuhuoneeseen ja itse sai hoitaa pesunsa. Joten fantasiasi saat pitää fantasianasi, sairaalassa tuskin pääset niistä nauttimaan, tai jos pääset, tuskin itse muistat niistä pesuista mitään.

        kyllä hoitajat pesee kivekset ja terskan esinahkan alta ja varmasti silloin alkaa seisoa.


      • muttta
        todellakaan ollut kirjoitti:

        potilaana sairaalassa, jos potilas on siinä kunnossa, että hoitajien on pestävä hoidettava, niin ei varmaan potilaalla seiso edes silmät päässä, nykyisin jokaisen potilaan on käytävä itse pesulla, heti kun vain vähänkään siihen kykenee. Olen ollut ohitusleikkauksessa, ei yhdenkään hoitaja tarvinnut suorittaa kokopesua, kolmantena pv. leikkauksesta kiikutettiin pesuhuoneeseen ja itse sai hoitaa pesunsa. Joten fantasiasi saat pitää fantasianasi, sairaalassa tuskin pääset niistä nauttimaan, tai jos pääset, tuskin itse muistat niistä pesuista mitään.

        liikuntaesteisillä miehillä voi olla sellainen tilanne ,että ainoa kosketus penikseen tulee silloin kun hoitajatäti suorittaa alapesun,silloin on todennäköistä ,että alkaa tosi helposti erektio.


    • umppari

      leikkauksessa yks nätti hoitsu joutu tai pikem sai ajella munan karvani sillon mulla tuli täys kivikova erektio päälle se hoitsu vaan hymyili ja siirteli kulliani tarpeen vaatiessa hiukan toiselle sivulle että sai kaikki karvat pois,kyllä sillon tuntu et mä laukeen siihen kosketteluun ja sen katseluun ja hymyyn oli meinaan semmosta silmän ruokaa että oksat pois ja vielä kulli paljaana sykkii sen nenän alla..huh.m50-

      • umpump

        Mistä se sun umpisules on oikeen leikattu jos tarvii munakarvat ajaa pois? Olisivat repineet perseen kautta sen sit pois. Itteltäni on leikattu umppari ja se leikattiin kyllä paljon ylempäntä.


      • leikattu umppari
        umpump kirjoitti:

        Mistä se sun umpisules on oikeen leikattu jos tarvii munakarvat ajaa pois? Olisivat repineet perseen kautta sen sit pois. Itteltäni on leikattu umppari ja se leikattiin kyllä paljon ylempäntä.

        puhjennu siihen aik ajeltiin karvat munista aina varmuuden vuoksi,eikä siinä ratkaise se miten ylhäältä leikataan


      • Totuus!
        umpump kirjoitti:

        Mistä se sun umpisules on oikeen leikattu jos tarvii munakarvat ajaa pois? Olisivat repineet perseen kautta sen sit pois. Itteltäni on leikattu umppari ja se leikattiin kyllä paljon ylempäntä.

        Minulta taas leikattiin -80 luvun alussa nivustyrä ja kyllä ne silloin leikkeli ihokarvat pois kokonaan tuolta navasta polviin saakka. Muna karvoja hoitajan leikatessa ei kyllä seisokkia tapahtunut mulla oli se tyrä sen verran kipeä ettei siinä seisokit tulleet mieleen. Pelkkää äijien fantasiaa koko hoitsun edessä seisottaminen. ( siis märkiä päiväunia kaikki nuo jutut )


      • on se niiin

        että mistä johtuu se että mitä vanhempi hoitajatar on niin sen himokkaampi ote on potilaaseen


      • hdjdfhfd
        Totuus! kirjoitti:

        Minulta taas leikattiin -80 luvun alussa nivustyrä ja kyllä ne silloin leikkeli ihokarvat pois kokonaan tuolta navasta polviin saakka. Muna karvoja hoitajan leikatessa ei kyllä seisokkia tapahtunut mulla oli se tyrä sen verran kipeä ettei siinä seisokit tulleet mieleen. Pelkkää äijien fantasiaa koko hoitsun edessä seisottaminen. ( siis märkiä päiväunia kaikki nuo jutut )

        ei oo fantasiaa hoitsun edessä seisottaminen..miunki korvaan kuiskattu.."ei se mitään,sattuuhan näitä"hoitsun suusta


    • sisar htv

      25 vuoden kokemuksella voin sanoa, että harvassa on ne miehet jotka erektion saa hoitajien edessä. Mitä kokoon tulee, niin nyrkkisääntönä voisi sanoa, että mitä isompi mies niin sen pienemmät vehkeet. Pienimmät lepomitat on sitä luokkaa, ettei karvojen seasta näy oikeastaan mitään, mutta onhan sitä vuosien varrella näkynyt muutama jättikin. Rakkaat miehet, älkää olko huolissa...90% sopii 4-10 sentin sisään levossa!

      • Jorkka69

        Kerro lisää niistä jäteistä... minkä kokoisia suunnilleen? Minkälaisissa kullinjatkeissa kiinni? Henkäisitkö ihastuksesta kun se lötkähti eteesi? Kovettuivatko ne? Halusitko kosketella sitä ihan pakonomaisesti, salaa ohimennen? Kastuiko pöksyt?

        ;)


      • sisar htv
        Jorkka69 kirjoitti:

        Kerro lisää niistä jäteistä... minkä kokoisia suunnilleen? Minkälaisissa kullinjatkeissa kiinni? Henkäisitkö ihastuksesta kun se lötkähti eteesi? Kovettuivatko ne? Halusitko kosketella sitä ihan pakonomaisesti, salaa ohimennen? Kastuiko pöksyt?

        ;)

        Tarkennusta tuohon ensimmäiseen viestiini, kun kirjoitin että isoilla miehillä pienimmät vehkeet...tarkoitin tällaisia harteikkaita, luonnollisia lihaskimppuja!

        Hoikkarakenteisilla miehillä on isoimmat olleet, kokoa levossa ehkä noin 20 senttiä. Sellainen HK-lenkki varmaan hyvä vertauskuva. Täytyy muistaa, että sukuelimiä on monenlaista sorttia, eli toiset kasvaa huimasti erektiossa, toiset vaan jäykistyy. Olen varmasti nähnyt tuhansia vehkeitä työni puolesta, joten eipä todellakaan säpsäytä, oli kokoa tai ei! Eikä ne todellakaan kovettumaan päin ole, kun pari kolme hoitajaa hoitava lääkäri sängyn vieressä keskustelee hoitotoimenpiteistä. Yksikään elin ei ole mittaa lisää ottanut, kun katetrin on nähnyt ;)

        Mitä minun haluihin tulee, niin en ole kokenut mitään seksuaalista isoista vehkeistä. Enkä usko, että voisin mitään järisyttävää kokea, jos korkeintaan terskan saisin suuhuni, sekin suunpieliä kivistäen! Normaali koko on paras...miksiköhän luoja on niitä suurimman osan suonnut....siinäpä miehille mietittävää :)


      • nyt-
        sisar htv kirjoitti:

        Tarkennusta tuohon ensimmäiseen viestiini, kun kirjoitin että isoilla miehillä pienimmät vehkeet...tarkoitin tällaisia harteikkaita, luonnollisia lihaskimppuja!

        Hoikkarakenteisilla miehillä on isoimmat olleet, kokoa levossa ehkä noin 20 senttiä. Sellainen HK-lenkki varmaan hyvä vertauskuva. Täytyy muistaa, että sukuelimiä on monenlaista sorttia, eli toiset kasvaa huimasti erektiossa, toiset vaan jäykistyy. Olen varmasti nähnyt tuhansia vehkeitä työni puolesta, joten eipä todellakaan säpsäytä, oli kokoa tai ei! Eikä ne todellakaan kovettumaan päin ole, kun pari kolme hoitajaa hoitava lääkäri sängyn vieressä keskustelee hoitotoimenpiteistä. Yksikään elin ei ole mittaa lisää ottanut, kun katetrin on nähnyt ;)

        Mitä minun haluihin tulee, niin en ole kokenut mitään seksuaalista isoista vehkeistä. Enkä usko, että voisin mitään järisyttävää kokea, jos korkeintaan terskan saisin suuhuni, sekin suunpieliä kivistäen! Normaali koko on paras...miksiköhän luoja on niitä suurimman osan suonnut....siinäpä miehille mietittävää :)

        oikeesti voi olla mitään 20 senttisiä lepomittoja???


      • ettää
        nyt- kirjoitti:

        oikeesti voi olla mitään 20 senttisiä lepomittoja???

        hoitsuilla omat pikkarit kastuu jos ja kun näkee isomman kullin mikä omalla miehellä on.


      • MTT3
        sisar htv kirjoitti:

        Tarkennusta tuohon ensimmäiseen viestiini, kun kirjoitin että isoilla miehillä pienimmät vehkeet...tarkoitin tällaisia harteikkaita, luonnollisia lihaskimppuja!

        Hoikkarakenteisilla miehillä on isoimmat olleet, kokoa levossa ehkä noin 20 senttiä. Sellainen HK-lenkki varmaan hyvä vertauskuva. Täytyy muistaa, että sukuelimiä on monenlaista sorttia, eli toiset kasvaa huimasti erektiossa, toiset vaan jäykistyy. Olen varmasti nähnyt tuhansia vehkeitä työni puolesta, joten eipä todellakaan säpsäytä, oli kokoa tai ei! Eikä ne todellakaan kovettumaan päin ole, kun pari kolme hoitajaa hoitava lääkäri sängyn vieressä keskustelee hoitotoimenpiteistä. Yksikään elin ei ole mittaa lisää ottanut, kun katetrin on nähnyt ;)

        Mitä minun haluihin tulee, niin en ole kokenut mitään seksuaalista isoista vehkeistä. Enkä usko, että voisin mitään järisyttävää kokea, jos korkeintaan terskan saisin suuhuni, sekin suunpieliä kivistäen! Normaali koko on paras...miksiköhän luoja on niitä suurimman osan suonnut....siinäpä miehille mietittävää :)

        Ja leikkauksen jälkeen ei meinannut kusi huilata, joten joutuivat katetrin laittamaan useasti. laittajina oli kauniita naisia kuin miehiäkin, ja vaikka omistan aika kookkaan meisselin, niin niinä hetkinä, kun sen kanssa operoivat,niin se pieneni, kuin pyy maailmanlopun edellä.


      • siitten

        rotujen välillä eroja koossa


      • vaaanon

        niin että kun naishoitaja huolellisesti pesee peniksen niin varmasti erektio tulee,ja näkee hoitajat myös jatkuvasti potilailla aamustondiksia.


      • kaiikki

        kyllä ne kaikki nähdyt kullit jää mieleen isot ja pienet.


      • ikohan

        just joo


      • flash!
        ettää kirjoitti:

        hoitsuilla omat pikkarit kastuu jos ja kun näkee isomman kullin mikä omalla miehellä on.

        Naiset eivät tuosta noin vaan valahda märäksi, jos sattuvat näkemään peniksen. Olkoon vaikka oman partnerin penistä isompi. Kyllä se vaatii jotain muutakin... Varsinkin, jos noita peniksiä näkee työn puolesta useampia. ;)


      • kilikulli45kulukuset

        Täällä on yks jolla jöpöttää/jöpöttäny aina hoitsun ku hoitsun edessä


      • ◄☼►

      • Hoitsu)))
        ◄☼► kirjoitti:

        "Mitä kokoon tulee, niin nyrkkisääntönä voisi sanoa, että mitä isompi mies niin sen pienemmät vehkeet."

        Samaan on päätynyt myös eläintieteilijä Desmond Morris.

        http://fi.wikipedia.org/wiki/Desmond_Morris

        Ja tämä on FAKTAA!!!


    • red-cat90

      itse olen sairaankuljetuksessa töissä, välillä myös ensiavun puolella sairaalassa. sielläki kyllä näkee kaikenmoisia vehkeitä. mutta me ei todellakaa pidetä mitään kirjaa vehkeistä, meillä on salassapitovelvollisuus joten ei se nyt ole soveliasta kirjoitella ihmisten mittoja paperille ja vertailla niitä, eikä meitä oikeasti edes kiinnosta kuinka iso jollain potilaalla on. se on meidän työtä, me hoidetaan/pestään penistä ihan niin kuin muutakin kroppaa ihmisellä, se vain kuuluu siihen, ei muuta. ja kyllä, joillakin alkaa seisoa, mutta tottakai se on aivan luonnollista kun penistä käsittelee, eikä siinä mitään hävettävää, me hoitajat jatkamme vaan työtämme, eikä anneta erektion häiritä. potilas voi siinä tilanteessa mennä noloksi mutta meidän täytyy osoittaa että se ei haittaa ja että se on aivan luonnollista. ei hoitajat tästä mitään mielihyvää saa.

      mutta työn ulkopuolella, kyllä, koolla ON väliä !! olen ollut muutama vuosi sitten suhteessa jossa miehellä oli niin pieni vehje, etten edes tuntenut kun se oli sisälläni, ei siitä tule yhtään mitää, hän oli kyllä taitava antamaan suuseksiä mutta ei nainen pelkästään sillä pärjää, kyllä naiset haluaa munaa ! tällä hetkellä minulla on seksisuhde miehen kanssa, jolla on erittäin suuri, aluksi se oli hiukan jännittävää mutta voi luoja että tuntuu hyvältä ! joten pienivehkeiset miehet, sori, koolla on väliä. ette tietysti sille mitään voi, ja asiaa auttaa se että opettelette hyvän tekniikan niin saatte naiselle nautinnon. :)

      • Gentelemanni

        - kyllä naiset haluaa munaa -

        Siinä meni pohja pois näiltä naisilta jotka huutavat itsetyydytyksen perään ja eivät kuulemma miestä kaipaa?

        Oikea rotunainen nauttii seksistä miehen kanssa rakastellen


      • 17/4,5

        No kerro nyt sitten mikä on erittäin suuri ja miten pieni oli se mikä ei tuntunut ollenkaan.
        Jos vaikka antaisit naisellisen arviosi, onko se erittäin suuri sellainen, mistä ei sormet yllä ympäri ja kaksi nyrkkiä kun laittaa päällekkäin, niin pihvitomaatin kokoinen terska jää vielä ulkopuolelle? :)


      • TD22zzz
        17/4,5 kirjoitti:

        No kerro nyt sitten mikä on erittäin suuri ja miten pieni oli se mikä ei tuntunut ollenkaan.
        Jos vaikka antaisit naisellisen arviosi, onko se erittäin suuri sellainen, mistä ei sormet yllä ympäri ja kaksi nyrkkiä kun laittaa päällekkäin, niin pihvitomaatin kokoinen terska jää vielä ulkopuolelle? :)

        Tv:ssä eräs lääkäri kertoi uros-sukupuolen sukupuolielimien koosta niin eläimillä kuin ihmsenkin, ihmisellä se on muihin lajeihin verrattuna todella suuri suhteessa kantajansa kokoon. Lääkäri kysyikin huvittuneena että miksihän se ihmislajilla onkaan niin suuri kun sitä verrataan naisen genitaalien kokoon- Hän jatkoi, mitähän se Luoja ajatteli kun miestä loi, miksi loi niin isot vehkeet, vastaus on että koska nainen halusi sitä!


      • 17/4,5
        TD22zzz kirjoitti:

        Tv:ssä eräs lääkäri kertoi uros-sukupuolen sukupuolielimien koosta niin eläimillä kuin ihmsenkin, ihmisellä se on muihin lajeihin verrattuna todella suuri suhteessa kantajansa kokoon. Lääkäri kysyikin huvittuneena että miksihän se ihmislajilla onkaan niin suuri kun sitä verrataan naisen genitaalien kokoon- Hän jatkoi, mitähän se Luoja ajatteli kun miestä loi, miksi loi niin isot vehkeet, vastaus on että koska nainen halusi sitä!

        ei, vaan evoluutio. Evoluutio on kehittänyt homo sapiensille isomman peniksen kuin muille ihmisapinoille.
        En tiedä, onko tutkittua tietoa siitä, saako esim. oranki- tai simpanssinaaraat emätiinorgasmeja.

        Jos miehellä on suuri penis verrattuna kroppaan niin luonnollisesti naisella on suuri emätin verrattuna kroppaan. Yleensä ongelmana ei taida olla, että penis ei mene emättimeen. Siittämään pystyy pienelläkin peniksellä, mutta ihminen on yksi niistä harvoista nisäkkäistä, jotka ovat yhdynnässä ihan vain mielihyvän takia.


      • Tsouk
        17/4,5 kirjoitti:

        ei, vaan evoluutio. Evoluutio on kehittänyt homo sapiensille isomman peniksen kuin muille ihmisapinoille.
        En tiedä, onko tutkittua tietoa siitä, saako esim. oranki- tai simpanssinaaraat emätiinorgasmeja.

        Jos miehellä on suuri penis verrattuna kroppaan niin luonnollisesti naisella on suuri emätin verrattuna kroppaan. Yleensä ongelmana ei taida olla, että penis ei mene emättimeen. Siittämään pystyy pienelläkin peniksellä, mutta ihminen on yksi niistä harvoista nisäkkäistä, jotka ovat yhdynnässä ihan vain mielihyvän takia.

        Ai Evoluutio! Heh heh :)
        Kas kun ei Joulupukki :)))
        Tai tuntematon mies oka ei kertonut nimeään etkä nähnyt hänen kasvoja jotta voisit jälkeenpäin tunnistaa. Kukaan ei ole niin uskovainen kuin "evoluutikko" kukaan muu ei voi uskoa yhtä tyhjään! Tuossa suhteessa olette vailla vertaa!


      • Darkspell

        "joten pienivehkeiset miehet, sori, koolla on väliä. ette tietysti sille mitään voi, ja asiaa auttaa se että opettelette hyvän tekniikan niin saatte naiselle nautinnon. :)"

        Aluksi sanot että koolla on väliä, sitten sanot että opettelee kunnon tekniikan? Siis päätä jo! Ja jos se ei siellä alapäässä tunnu, niin olisikohan kannattavaa silloin treenata lantiopohjan lihaksia!? Voi vittu sinä olet tyhmä! Saatanan huora, olisin jo vittu polvipotkulla ruhjonut sun naamasi saatana!!! Noh, jos ei tuo treenaaminenkaan auta(eikös sen pitäisi aina auttaa?) Niin silloin sinä syytät itseäsi ja sanot samalla että minussa vaan on se vika, että alapääni on niin iso.


      • 17/4,5
        Tsouk kirjoitti:

        Ai Evoluutio! Heh heh :)
        Kas kun ei Joulupukki :)))
        Tai tuntematon mies oka ei kertonut nimeään etkä nähnyt hänen kasvoja jotta voisit jälkeenpäin tunnistaa. Kukaan ei ole niin uskovainen kuin "evoluutikko" kukaan muu ei voi uskoa yhtä tyhjään! Tuossa suhteessa olette vailla vertaa!

        No annapa parempi teoria kuin evoluutio. Ihmiset vain ilmestyivät tänne niinkö? Samalla tavoin kuin sähkö ilmestyy pistorasiaan? Ilman mitään syy-seuraus suhdetta.
        Kristinusko ei ole teoria. Se ei ole tiedettä. En usko yliluonnolliseen, ainoastaan siihen mitä tiede löytää.

        Vertaat evoluutiota joulupukkiin. Oletko jo suorittanut peruskoulun? Toivottavasti et, muuten en uskalla viettää eläkepäiviäni sinunlaistesi isänmaantoivojen asuttamassa Suomessa.


      • ,

        että hoitajan on oltava hienotunteinen, tai että hoidettava, jos vitsailee, on suhtauduttava leikkisästi.
        Mutta ilkeämielistä huumoria on vältettävä, kyllä miehelläkin on häpeäntunteet.
        Eräs mummo oli niin ujo, että sanoi nuorena menneensä eri huoneeseen, koska hänen gynekologinsa oli miehen henkilökohtainen tuttu ja kävi kylässä. Voi vain kuvitella, kuinka paljon nolompaa se olisi miehelle.
        Oletan ainakin, että pitkäaikaissairailla tämä nolous johtui hoitajien jutuista, oikeasti hoitajat olivat vielä kipeämpiä.


      • normimuna

        Onneksi pienimunaisille miehille löytyy tiukkoja naisia. Naisen elinhän on kuin jako-avain, se sopii mutteriin kuin mutteriin, poislukien leivinuunimallit, joihin tarvitaan isot työkalut.


      • oiuytdfghjkjhgh

        Varmaan joo jatkat vaan työtäsi joku 22cm lerssi kädessä. Ei tänne ammattihenkilöt kirjoittele, kun on ne säännöt.


      • dfs s
        17/4,5 kirjoitti:

        ei, vaan evoluutio. Evoluutio on kehittänyt homo sapiensille isomman peniksen kuin muille ihmisapinoille.
        En tiedä, onko tutkittua tietoa siitä, saako esim. oranki- tai simpanssinaaraat emätiinorgasmeja.

        Jos miehellä on suuri penis verrattuna kroppaan niin luonnollisesti naisella on suuri emätin verrattuna kroppaan. Yleensä ongelmana ei taida olla, että penis ei mene emättimeen. Siittämään pystyy pienelläkin peniksellä, mutta ihminen on yksi niistä harvoista nisäkkäistä, jotka ovat yhdynnässä ihan vain mielihyvän takia.

        "ihminen on yksi niistä harvoista nisäkkäistä, jotka ovat yhdynnässä ihan vain mielihyvän takia."

        Kyseenalaistan tämän väitteen. Mielihyvä ohjaa yhtälailla ihmisen kuin jonkun muunkin nisäkkään parittelemaan. Kyllä, ihminen on keksinyt ehkäisyn ja pystyy estämään jälkiseuraukset, mutta molemmissa tapauksissa seksistä saatava mielihyvä pyrkii "huijaamaan" lajin tuottamaan jälkeläisiä.


      • ihana oot

        mistä päin redcat90 oot ja ootko vapaa nyt,tääl olis 21cm paksun kullin omaava mies 30


      • Darkspell kirjoitti:

        "joten pienivehkeiset miehet, sori, koolla on väliä. ette tietysti sille mitään voi, ja asiaa auttaa se että opettelette hyvän tekniikan niin saatte naiselle nautinnon. :)"

        Aluksi sanot että koolla on väliä, sitten sanot että opettelee kunnon tekniikan? Siis päätä jo! Ja jos se ei siellä alapäässä tunnu, niin olisikohan kannattavaa silloin treenata lantiopohjan lihaksia!? Voi vittu sinä olet tyhmä! Saatanan huora, olisin jo vittu polvipotkulla ruhjonut sun naamasi saatana!!! Noh, jos ei tuo treenaaminenkaan auta(eikös sen pitäisi aina auttaa?) Niin silloin sinä syytät itseäsi ja sanot samalla että minussa vaan on se vika, että alapääni on niin iso.

        Voi sinua Saatanan Virtsapäätä.. En olisi huomannut koko sinun imbesilli kirjoitustasi, mutta siitä pursui joka raosta aito peräsuoli uloste!!
        Miksi sinä olet niin Agressiivinen erimielisiä kohtaan..
        Keskitä energiasi Islamin torjuntaan.. Mikään muu ei uhkaa läntistä "demokratiaa kuin Saatanallinen Islam!!
        Jos sinä jatkat vain treenaamista Lantionpohjan lihaksia niin sinusta ei ole mitään hyötyä Suomalaiselle yhteiskunnalle.. Eli sinut pitää viedä navetan taakse ja lopettaa!!


      • Väljää Kaipaava
        normimuna kirjoitti:

        Onneksi pienimunaisille miehille löytyy tiukkoja naisia. Naisen elinhän on kuin jako-avain, se sopii mutteriin kuin mutteriin, poislukien leivinuunimallit, joihin tarvitaan isot työkalut.

        "Leivin uuni pussy on paras, oli peniksesi millainen tahansa!!


      • sexadd ?

        Hoitajilla salassapitovelvollisuus ja täällä kirjoittelee mitä sattuu ???


      • 22 cm
        17/4,5 kirjoitti:

        ei, vaan evoluutio. Evoluutio on kehittänyt homo sapiensille isomman peniksen kuin muille ihmisapinoille.
        En tiedä, onko tutkittua tietoa siitä, saako esim. oranki- tai simpanssinaaraat emätiinorgasmeja.

        Jos miehellä on suuri penis verrattuna kroppaan niin luonnollisesti naisella on suuri emätin verrattuna kroppaan. Yleensä ongelmana ei taida olla, että penis ei mene emättimeen. Siittämään pystyy pienelläkin peniksellä, mutta ihminen on yksi niistä harvoista nisäkkäistä, jotka ovat yhdynnässä ihan vain mielihyvän takia.

        Mulla ongelmana, että jeppe ei mahdu vaimon anaaliin vaikka sormella lämmittäis. Vittu kyllä toimii ja on tiukka tuommoisella pienellä ihmisellä. Yli 18 v toki.


    • Yks sinkkumies

      En usko, että naiset, varsinkaan hoitajat lukevat tällaista palstaa. Pitäisin sitä melko outona asiana jos lukisivat.

      • Darkspell

        Niitäkin on ihan monenlaisia. Onhan tälläkin palstalla nyt loppujen lopuksi kaikenlaisia ihmisiä.


      • KIOPSA

        On yhdentekevää mitä sinäkin uskot!


      • ettää
        Darkspell kirjoitti:

        Niitäkin on ihan monenlaisia. Onhan tälläkin palstalla nyt loppujen lopuksi kaikenlaisia ihmisiä.

        lukevat eihän ne muuten tiedä mitä miehet ajattelee


      • uuuuuuu

        ... joskus lukea, kun tekee mieli hyviä nauruja. Olen ammattiltani kullinkäsittelijä, eli urologinen sairaanhoitaja, mutta turha minulta on kysellä vastauksia ääliömäisiin kokokysymyksiin.


      • 62+2=622
        uuuuuuu kirjoitti:

        ... joskus lukea, kun tekee mieli hyviä nauruja. Olen ammattiltani kullinkäsittelijä, eli urologinen sairaanhoitaja, mutta turha minulta on kysellä vastauksia ääliömäisiin kokokysymyksiin.

        varmaan kannattaa alkaa hoitajaksi että näkee paljon kikkeleitä ja että miten ne reagoi kun niitä käsittelee.


      • on silti
        uuuuuuu kirjoitti:

        ... joskus lukea, kun tekee mieli hyviä nauruja. Olen ammattiltani kullinkäsittelijä, eli urologinen sairaanhoitaja, mutta turha minulta on kysellä vastauksia ääliömäisiin kokokysymyksiin.

        sitä jotakin (seksikkyyttä)


      • onnevaa
        uuuuuuu kirjoitti:

        ... joskus lukea, kun tekee mieli hyviä nauruja. Olen ammattiltani kullinkäsittelijä, eli urologinen sairaanhoitaja, mutta turha minulta on kysellä vastauksia ääliömäisiin kokokysymyksiin.

        ne hoitsut niin ihania


      • ne ne
        uuuuuuu kirjoitti:

        ... joskus lukea, kun tekee mieli hyviä nauruja. Olen ammattiltani kullinkäsittelijä, eli urologinen sairaanhoitaja, mutta turha minulta on kysellä vastauksia ääliömäisiin kokokysymyksiin.

        huh huh


    • Kerran parturoitu

      Olin itse kerran leikeltävänä ja ennen leikkausta hoitaja ajeli vähän karvoitusta pois alapäästäni. Huulta purren yritin pysyä rauhallisena, kun hoitaja parturoi suristeli karvoitusta sähkökoneella. Siihen asti homma meni ihan ok ja tuntui vain ehkä ihan aavistuksen omaista turvonneisuutta, kunnes hän yritti saada karvoja pois peniksen juuresta ja jostain syystä leikkuri ei oikein ottanu karvoja poikki ja rouva hinkutti edestakaisin värisevällä trimmerillä... No niinhän siinä kävi että kun tunsin ensimmäisen nytkähdyksen heijarissa, niin parturoijan liikkeet nopeutui ja tuli ihan selvästi vähän kiire. Kun tunsin toisen nytkäyksen niin kone sammui ja oli kuulema valmista :D

      • magnum 18

        LOL,


      • todenneet
        magnum 18 kirjoitti:

        LOL,

        ei ne hoitsut puhu mitään pitävät omana tietonaan


    • " Seniori "

      Paksusta kullista hoitsut pitää, mieluimmin vielä ympärileikatusta muhkea terska paljaana. Uskoisin että varsinkin hieman vanhemmat hoitsut kuumana tuollaisen patukan perään.

      • Sisar, eläkkeellä

        He tietävät ja kysyttäessä vastaavat. Tuntemani ent. t-hierojarouva, nyt hyvä naisystäväni ja sukulaiseni, kertoi nähneensä tuhansia kulleja.


      • tulimieleen
        Sisar, eläkkeellä kirjoitti:

        He tietävät ja kysyttäessä vastaavat. Tuntemani ent. t-hierojarouva, nyt hyvä naisystäväni ja sukulaiseni, kertoi nähneensä tuhansia kulleja.

        kyllä sitten nämä uimahallin naissiivoojat näkevät kans tuhansittain alastomia miehiä.


    • kiinnosta?

      Katsokaapa lääkäri-/ensiapusarjoja (dokumentteja). Kauhea kiire aina miehiltä vetää housut alas tai leikata, vaikkei olisi mitään vammoja alavartalossa ja sitten toljotetaan suoraan jalkoväliin. Pidetään alastomana kymmeniä minuutteja, pahimmillaan kadullakin tunteja, mutta naisilta harvoin edes riisutaan housuja tai sitten peitetään heti peitteellä. Useinkin mies yrittää estellä/peitellä, mutta ei mitään vaikutusta. Tuskinpa kovin hyvä hoitovaste, mutta saapahan pervot hoitajat tyydytystä.

      • vastaan tullut

        mitä olen huomannut niin hoitsut ovat tosi uteliaita miesten jalkovälistä


      • huommannut
        vastaan tullut kirjoitti:

        mitä olen huomannut niin hoitsut ovat tosi uteliaita miesten jalkovälistä

        osa kovakouraisia


      • jotkuvaa
        vastaan tullut kirjoitti:

        mitä olen huomannut niin hoitsut ovat tosi uteliaita miesten jalkovälistä

        työtehtävästä osa hoitajista vaan katselee eikä koskettele.


    • Lähäri02

      Miettikääpä nyt hieman minkälainen kohderyhmä suurimmkasi osaksi tarvitsevat intiimialueiden hygienian huolehtimisessa apua. Iäkkäät ihmiset, kehitysvammaiset, tai traumapotilaat ... tietysti myös leikkauksien yhteydessä tarvittavat toimenpiteet.... pointtina oli tämä "valtaosa"

      Haluan nyt antaa sellasille pervoille palautetta jotka kuvittelevat hoitajien nauttivan siitä hommasta, että pesevät jonkun vehkeitä... Mieti kun itse pesisit jonkun vehkeitä joka kuuluu tähän "valtaosa -ryhmään". Mahdollisesti vielä pidätyskyky ongelmien takia ulostanut vaippaan ja se on sitten levinnyt kiveksiin ja esinahan alle... pidätkö sellasita kiihottavana? jos siinä sattuu potilaalla nousemaan stondis? TUSKIN.

      Niin ja koosta.... onhan noita vehkeitä tullut nähtyä kaikenlaisia ja kokosia... Ikävä tosiasia on miehet se, että mitä kkorkeammalle ikä nousee sitä todennäkösempää on että vehje pienenee.....Joskus tosiaan sellasia kun joku aiemmin mainitsikin että saa karvoituksen seasta saa etsiä...

    • mikämikä??

      suurin penis mikä nähty töissä ?

    • oik.lääk.tiet.tri

      Nykyisin patologit mittaavat aina ruumiinavauksen yhteydessä sähköshokki menetelmällä hepin pituuden juhla-asennossa ja se kirjataan ylös rekisteriin. Samalla otetaan myös valokuva ja mitataan tilavuus ja arvioidaan muotoseikat. Tässä rekisterissä on tiedot jo 158121:stä hepistä ja lisää tulee koko ajan. Tietokannan nimi asiantuntijapiireissä on HEPPEIKKÖ ja sitä ylläpidetään Helsingin Yliopiston Sosiaalipsygologian Seksintutkimuslaitoksen Sukukalleuksien osaston tutkijoiden Sällskapsförbundetilta saaman rahoituksen avulla. Kyseinen rekisteri on maailman laajin alallaan ja se on herättänyt suurta mielenkiintoa ympäri tiedemaailmaa. Yliopistolla on myös Stondis niminen heppikokoelma, joka sekin on arvostettu alallaan.

    • elena89

      Olen sairaanhoitaja-kätilö viimeisen vaiheen opiskelija ja kyllähän siellä paljon näkee :-) mitannut en ole.

      • a.-

        Missä kätilö näkee miesten vehkeitä? Enemmän kai naisen.


      • Puolet poikia
        a.- kirjoitti:

        Missä kätilö näkee miesten vehkeitä? Enemmän kai naisen.

        Vastasyntyneet niin pieniä, että pippeli näyttää 20cm, ainakin joidenkin mielestä )


    • Jelena Moskwa

      Olen itse hätilö, vasta valmistunut ja olen erikoistunut mulkkujen mittaukseen.
      Vammaisilla on isoimmat hampaat, nokat, kädet, jalat ja mulkut.
      On 15cm velttona ja 15cm jäykkänäja kovia poikia runkkaamaan ja haistelemaan omaa persettään.

      • pellinkusijat

        ovat himokkaita


    • Hevoshoitaja

      Olen nähnyt 50cm kullin töissä. Siitä riittäis ainakin neljälle.

      • älä paijaa

        sitä liikaa, menee hyvä metwursti pilalle.


    • huomattua

      vaikuttaa se ei jaksa enää kotona kiinnostaa.

    • vuodestatoiseen

      vuosikausia kun naishoitsu pesee miehiä ,niin isot penikset vain jää mieleen.

    • eitarkoituksella

      mut ei voi olla huomaamatta ja vertailematta

    • tavallaaan

      seksikästä kun hoitsu valkoisilla hanskoilla pesee penistä.

      • mies vuan 38

        siis juuri näin valkoiset hanskat kädessä ja nätti hoitsu pesemässä mulkkua ei kiihottavampaa näkyä oo ,,hmmm ai aijai


    • nähty

      nuorilla miehillä suurimmat

    • hoitaja 18v

      Vanhainkodissa ei paljon enää penikset seiso. Vaikka puheet papoilla on sen suuntaiset että voisi milloin vaan vetästä hoitajalta housut nilkkaan ja naida. Ärsyttävää kun semmoiset papat vieläpä yrittävät kouria ja puhelevat rivouksia vaipan vaihdon yhteydessä. Kaipa ovat ylpeitä vehkeistään vielä silloinkin vaikka dementia vaivaa. lisäksi vaippa saattaa hautoa kiveksiä pahasti, joten hoitajat joutuvat rasvailemaan asukkaan vehkeitä. En tykkää.. :(

      • H-X

        Vaihda nyt herranjestas hommia, kun olet nuorikin vielä. Kaipa sen vähä-älyinenkin tietää, mitä se dementikkojen hoito on.

        Ehkä joku toinen ala, missä ei tarvitse ihmisten kanssa olla tekemisissä. Jos siitä sellaisesta vaikka enemmän tykkäisi.


      • Eläintenhoitaja vaik
        H-X kirjoitti:

        Vaihda nyt herranjestas hommia, kun olet nuorikin vielä. Kaipa sen vähä-älyinenkin tietää, mitä se dementikkojen hoito on.

        Ehkä joku toinen ala, missä ei tarvitse ihmisten kanssa olla tekemisissä. Jos siitä sellaisesta vaikka enemmän tykkäisi.

        Monet naiset tykkää kastroida eläimiä, varsinkin hevosia ja pikkutytöt pesee niitä mielellään. Ihminen on luonnollisesti ällöttävä.


    • Takapiru--

      Jonkunhan ne on nuokin hommat tehtävä,eikä nuori juuri valmistunut neito voi paljon valita töitään,itse kyllä jos oisin siellä hoidokkina,niin katselisin mieluummin nuoria hoitajia kuin muoreja11

    • kuuultua

      kyllä ne jotkut kehuskelevat näkemisiään

    • silloinharvoin

      kun näkee ison peniksen kyllä se pysyy mielessä ja kauan !

    • Nuorilähihoitaja

      No pakko nyt vastata tähän hölmöön kyselyyn.. olen suurimmaksi osaksi hoitanut työkseni liikuntarajoitteisia, täysin autettavia ihmisiä eli alapesut heille tehdään kyllä aamuin ja illoin. katetrointia tehdään joidenkin kohdalla jäännösvirtsan takia aamulla ja illalla ja päiväksi rullataan penikseen ns. virtsakondomi/"urtsi". Joitakin katetroidaan useasti päivän aikana ja öisinkin. No harvemmilla alkaa seistä hoitotoimenpiteitä tehtäessä ja jos alkaakin se yleensä hieman nolottaa potilasta/asiakasta. Itseäni ei kyllä ikinä ole kiihottanut millään tavalla jos asiakkaalla alkaa hoitotoimenpiteitä tehtäessä seistä. En reagoi asiaan mitenkään vaan jatkan alapesut jne. normaalisti loppuun. Tai onhan joskus tullut naurettuakin ja heitettyä asiasta läppää potilaan kanssa jos hän on ensin vitsin aiheesta naljaissut. (Hyvällä maulla siis). Ja se seisominen voi olla ihan tahdosta riippumatontakin.. Niinkuin yleensä onkin. Aika harvinaisia on semmoiset pervot jotka todella nauttii niistä alapesuista ja että sukuelimiä ronkitaan. Kai niitäkin on.. Onneksi semmoisiin en tietääkseni ole urani aikana törmännyt. Ei joillakin saata vammasta johtuen olla edes kovastikkaan tuntoaistia siellä päässä. (Esim, selkäydinvamma tms.)

      No niitten kikkeleiden koosta sitten.. Yleensä on suurimmalla osalla ihan normi kokoisia tai sitten TOSI pieniä. Ne tosipienet on semmosia 5cm... tai ei näy yhtään; et se kikkeli on jossain syvällä sie kusisessa /haisevassa esinahassa (Semmosta on tosi epämiellyttävää kaivaa esiin esim katetrointia varten). Joskus harvoin on tullut nähtyä sitten niitä todella suuria mutta eipä nekään mitenkään ole mieltäni kiihottaneet tai pöksyni kastuneet. No täytyyhän nyt sanoa et kyllä mulla on jäänyt mieleen jos jollakin on ollut erityisen suuri tai erityisen pieni. Mut koska ne elimet on osa työtäni en koe mitään seksuaalista himoa niiden näkemisestä työssäni. Yleensä ne ällöttävät ja yleensä potilaiden sukuelimet ovat kusessa/paskassa/esim sieni infektiossa jne jne ja HAISEVAT hyh!!!

      • "Ei kiinnosta"

        mutta kuitenkin kiinnostaa etsiä netistä tälläinen palsta, heh heh.


      • öåöåöåöåöåö
        "Ei kiinnosta" kirjoitti:

        mutta kuitenkin kiinnostaa etsiä netistä tälläinen palsta, heh heh.

        joopa,ei tosian kiinnostaisi joutua hoitsun hoivaan joka kirjoittelee tänne palstalle työasioitaan.

        Edes anonyymisti potilaistaan !!


    • ei voi peitellä

      erityisen suuri kikkeli saa kyllä suupielet hymyyn siis hoitsulla

    • ääripääät

      suuri penis saa enemmän huomiota toisaalta myös aivan mini

    • korkeasti koulutettu

      öööö, who gives a shit mitä hoitsut ajattelee. Niinno joku amispoju ehkä.

    • hfevbksgdsdjgcvsdjav

      kerran yksi hoitsu sanoi älä ujostele ota housut vaan pois äläkä ujostele,olen nimittäin nähnyt tuhansia pippeleitä.

    • mittaava

      katse on aina ollut tutkiva

    • peniksen mitasta

      ihan nuoret ja vanhemmat naishoitsut uteliaita, mutta keski-ikäiset ei kiinnostuneita

    • näin on tosii

      kyllä ne sen parhaiten tietävät.

    • vanhempiperushoitaja

      Itse olen vanhempi perushoitaja.Olen nähnyt tuhansia peniksiä.
      Kyllä ne erektiot löytyvät useimmiten niiltä likaisilta, rokkojen ja tulehduksien
      runtelemilta miekkosilta, jotka penistään käyttäisivät vaikka maakuoppaan, jos kerrankin siihen mahdollisuuden saisivat.

      Mutta asiaan: Hoitotyö ei koskaan ole mielestäni pelkkää jalkaa, nenää, penistä, korvaa, varvasta. Ihmisen hoitotyö on kokonaisvaltaista. En yhtään ihmettelisi, jos nämä penisasioiden kyselijät saisivat hirmuisia seisokkeja esim. auton pakoputkea katsellessaan, ikäänkuin periaatteella "reikä kuin reikä", ja ajattelevat kierossa mielessään sitten, että allen laskeva, kuumeinen, yskivä, ihottumaa sairastava, hikinen ja avuton hoidokki oikeasti kiinnostaa hoitajaa jotenkin seksuaalisesti. Emme me hoitajat esim. masturboi kotioloissamme kurkulla tai kesäkurpitsalla ja ajattele, kuinka oli taas ihania peniksiä töissä vaikka toisille jakaa. Ei. Näin ajattelevat miehet tod. näk. ovat niitä miehiä, jotka kokevat oikeutuksekseen sysätä nainen sukupuolensa mukaisesti käyttötarvikkeeksi - reiäksi sen läskinpalan keskellä, jota voi mielinmäärin runnoa peniksellään, kun nyt sellainen on sattunut syntyessä jalkoväliin määräytymään.

      Onnea vaan, ja hyvää uutta vuotta kaikki.

    • tuhansia peniksiä

      varmaan suurin osa kuitenkin ollut levossa ja ihan joitain vain erektiossa ?

    • Pirkko-Liisa hoituri

      Niin. Minä olen ollut hoitsuna 35 v. ja nähnyt tuhansittain velttoja ja erektiossa olevia kaluja sinä aikana. Ja kyllähän se keskimitta veltolla on n. 15 cm tienoilla ja erektiossa n. 20 cm. Onhan niitä isompiakin tullut vastaan, n. 30 cm ja pienin lienee erektiossa siinä 16 cm tienoilla.

    • Kyllikki-Kätilö

      Taitaa Pirkko-Liisallakin roikkua haarojen välissä kolmetoistaviiskakkonen,joka haaveilee isommasta,mutta suuruuden hulluutta kuitenkin on 30cm,kun todistetusti maailman suurin on 32cm...

    • ihan väkisin

      jotku siis tosiaan tutkii liiankin tarkkaan vaikka ei mitään tarvetta oliskaan ja pesee läpikotaisin

    • höitsu 1975

      ei se salassapito- ja vaitiolovelvollisuus koske tällaisia esimerkkejä, jotka ovat ilman kasvoja koettu ja kerrottu!!!!

      Itse olen mieshoitaja ja kyllä katselen mielelläni hoikkien kauniiden naispotilaiden pimpsoja. Tehohoidettavilla ei ole edes kalsareita, eli tavara vilahtelee vähän väliä.

      Kerran yllätyin, kun hoidettavana oli joku islamin-uskoinen-nainen. Luulin aina että heillä on uskon puolesta kielto koskea omiin sukuelimiin ja pestä itseään, kun löyhkäävät hieltä kilometrien päähän, mutta ei.... Heidän tulee ajella häpykarvansa puhtaussyistä. Ja tällä naisellahan oli aivan viimosen päälle posliini ja komea olikin.

      Mutta sitten vanhojen kusimummojen ''lörtsyt'' etovat!! Haisevat paskaakin pahemmalta....

      Kerran ihmettelin ja kauhistelin, kun vanhan mummon lörtsystä pisti esiin ihan komea pippeli!?! Noh, kohdun ulosluikahdus se olikin kun sitten vanhemmalta kollegalta kysyin... säikätti pahan kerran, että onko noita transuja jo noin vanhoissa ihmisissä....

      huhuh, sanon minä...

    • Hoitajan Mies

      Rouva on sairaanhoitaja ja kyllä tuntuu töissä seisovia kaluja olevan enemmän kuin velttoja. :)
      Eivät kuulemma välitä niistä vaikka isojakin on kuulemma tullut "pestyä" hyvin.
      Ja täytyy sanoa että ei se nyt niin mukavalta tunnu kun toinen kertoo näitä juttuja kavereilleen.

    • kulleja

      hoitsut keskenään vertailevat minkä mittaisia ovat nähneet

    • mmiess30

      Kerran mystisesti kipeytyi vasen kives (liekö polkupyöräilystä talvella tai jostain muusta lievästä iskusta) syytä ei ikinä saatu selville. Lääkärille kun asiani ilmoitin sitten ihan viimeisenä kun kysyi että onko vielä jotakin muuta... Pyysi housujen laskemista kinttuihin ja pienen voi vittu ajatuksen myötä laskin ne housut, ja selälleen hoitopöydälle, kun lääkäri (nätti nainen) hellästi kosketteli kiveksiä tunnnustellen ei siinä tilanteessa mitään voinut, erektiossahan se siinä sitten loppujen lopuksi seisoi. Oli kyllä noloa, ei oikeen silmiin voinu katsoa sen jälkeen. Olen tottunut siihen että kun housut pois otetaan niin alkaa jotakin tapahtumaan, en turhaan niitä pudottele...

    • Anonyymi

      Mieheni oli kolmatta viikkoa sairaalassa ja menin katsomaan, vedin verhot eteen että saadaan olla rauhassa. Mieheni pani käteni peiton alle, aloin sievästi runkata kalu oli tosi kovana pidin toisessa kädessä paperia, Jaakko ei voinut olla hiljaa vaan kehui kuinka käsi tuntuu hyvältä.
      Olin itsekkin ollut ilman mieheni hieroi rintoja nännit alkoi näkyä kunnolla, kun alkoi tulla, kalu paisui kunnolla ja sitten sykki monta kertaa paperi kastui kunnolla. Melkein heti hoitaja huuteli että kokeisiin lähtö ,annoin suukon tulen käymään.
      Jaakko vietiin sängyllä kokeisiin avasin verhot, viereinen mies katsoi minua, kiva jos jollakin on joku joka käy ja tekee noin. Katsoin miestä oli kyljellään hän nosti peittoa valtava kalu melkein ranteen paksuinen, siirsi mun käden kalulle mies hyväili minun pillua kun olin aivan vieressä ohuen kesähousun läpi tunsin kunnolla sormen liikkeet.
      Vedin verhot, huoneessa ei ollut muita, runkkasin hiljaa kalua sormet hyväili pillua laskin housuja nyt sormet meni suoraan sisään runkkasin kaksin käsin kalua oli tosi kova suurempi kuin miehelläni tunsin kohta tulee kyykistyn ja otin suuhun spermaa tuli ryöppyinä suuhun nielin kaikki. Annoin miehen tehdä minulle orgasmin, peittelin miehen ja lähdin.
      Ulkona mietin olen hullu, mutta kun menin autoon auto oli aika sivulla hieroin pillua en voinut lopettaa sain ison orgasmin.

      Meni viikkoja kun sain puhelun, et tunne minua mutta kiitos siitä hoidosta, mietin mitä vastaan, sanoin ilo oli minun puolella. No haluatko sitä iloa vielä, minä mietin soitan sulle. Mieheni ei ole vielä voinut tehdä mitään, olen ollut kaksi kuukautta ilman. Laitoin viestin, OSOITE.
      Menin autolla parin päivän päästä osoitteeseen. Asui maalla, jännitti pirusti miten menee, mies oli kohtelias juotiin kahvit, kertoi suoraan haluaa naista ja sai mieheltäni nimen selville. Noustiin seisomaan ja riisuttiin vaatteet, mies kehui vartaloani suukotteli joka puolelle hyväiltiin toisia pitkään kun tunsin huulet pillulla olin myyty kun levitin haaroja jokin tunne vei voiton annoin nuolla ja halusin lisää yritin hillitä mutta sain heti orgasmin.
      Makasin vieressä hyväilin vatsaa ja kalua nyt kun oli seljällään huomasin kuinka iso se oli pillua tykytti kunnolla yritin imeä mutta kävi leukoihin nousin päälle, olin aivan super märkä sain sen sisään mutta melkein heti tunsin tulee tulee sain toisen kerran mies pani sievästi hyväili rintoja painuin sievästi syvempään hitaasit ulos ja sisään terska kävi aivan huulilla ennenkuin painui pohjaan olin jossakin eri maailmassa kun aloin tulla taas tunsin kuin paisui sain kunnon kuuman sisään huusin kun tuntui hyvältä lasteja tuli monta.
      Kun noustiin ylös mies kiitti kertoi että nyt jaksaa taas, en lähtenyt heti katsoin miestä riisuin housut menin seljälleen mies tuli heti sisään, mieletön tunne olla vieraissa ja saada kunnolla sisään tunsin olevani narttu makasin silmät kiinni nautin kun iso kalu painoi voimalla tultiin melkein yhtä aikaa minä ensin.
      Kotona mietin taas olenko hullu. Mieheni kanssa meni paremmin kun olin saanut kunnolla, myös mieheni sai kunnon suuhoitoa joskus kahdestikkin päivässä.

      Kävin muutaman kerran ennenkuin mieheni parani. Annoin pillua oikeen kunnolla, tulee mieletön olo olla pantavana kovaa mutta siististi. Pillu on monta tuntia otollaan jos vain oli kyrpää lähellä antaisin ihana olo.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Kyllä niitä tilanteita tulee,,
      Italia on kerran ollut tilanteessa jossa oli hoitui apuna.
      Jouduin meneen osastolle paripyörät etuajassa kun suolisto tyhjättiin .
      Se hoitsu jutteli silloin mielellään,minulla oli oma huone,ja hoitaja viihtyi pikkuisen enemmänkin mun luona mitä tarve olis ollut.
      Aina kun lopetti vuoron kävi sanomassa heipat.
      Leikkasu tuli,ja heti piti käydä suihkussa,haava suojattiin.
      Kun se sairaanhoitaja tuli töihin ,päätin mielessäni että nyt ainakin yritän.
      Sanoin että huimaa ja tarvin apua,haluisin käydä suihkussa.
      Sairaanhoitaja hymyili nätisti,ja sanoi et pitää odottaa hetki jos haluu hänet avuksi.
      Sanoin että haluun hänet.
      Mulla seisoi jo silloin. Kun mentiin suihku huoneeseen olin heikossa kunnossa,tietty.
      Riisuimme minut vaatteista,ja se seisoi lujana, sanoin kuiskannut voisko tuolle tehdä jotain. Hän meni vakavaksi ja sanoi että nyt kyllä menee sille puolelle että ei pitäis.
      Laittoi kuitenkin ovet lukkoon ja sanoi et sitten hiljaa.
      Otti suihkun ja suihkuttaa siihen ja teki runkkaus liikettä. Ja otti suuhun.
      Muutama imaisu ja mulla tuli. Hetken siinä oltiin sanattomana ja mut pestiin.
      Pyyhkeellä kuvattiin ja kärrä
      minut vuoteeseen
      Siitä ei puhuttu. Seuraavana päivänä hänellä oli yö vuoro.
      Tuli vuoteen viereen, katseli mua hymyillen yöllä.
      Sanoin että se kaipaa taas sua.
      Sanoi että ei täällä enään ,mutta katsellaan kun pääset pois täältä.
      Seuraava tyhjäys olikin hänen kotona.pari vuotta meillä oli suhde. Kiihkeä.
      Kertoi että se koko oli herättänyt hänen himon.
      Olin hänen eka ja viimeinen sairaala hoito.

    • Anonyymi

      itseäni hävettää aina kun on niin pieni ja hoitajan edessä pienenee vielä

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1727
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1547
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      55
      1260
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      68
      1102
    5. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      729
    6. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      725
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      717
    8. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      705
    9. Plösö ja synttäriruusut

      Joko Plösö sai hommattua ne 100 ruusua sankarille vai vieläkö sankarin odotus jatkuu?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      692
    10. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      668
    Aihe