Joo elikkäs olen aatellut ostaa semmsota moottoripyörä kypärää mikä on tavallaan hävittäjä-kypärän tapainen, eli visiiri on tavallaan "pieni" ja se visiiri on erikoisen muotoinen verrattuna tavalliseen. siis tavallaan semmonen Bomber kypärä. visiirin pitäisi olla tavallaan tuon kuvassa "http://ecx.images-amazon.com/images/I/41JNCe3ct2L._SL500_AA280_.jpg" olevan kypärän muotoinen paitsi että kypärän on oltava umpikypärä ja visiiri kumminki tasanen yläreunasta. Olen ehtinyt tällästa kypärää jo kauan mutta mistään en ole löytänyt? mistä löytäisin siis tämmöisen kypärän? Kiitoksia suuresti avusta
Kypärä, jonka pitäisi olla hävittäjä tyylinen
motoristi1567
4
1199
Vastaukset
- ,,,,,,,,,,,,,,,,
roof boxer ? saa allrightista ja melkein mistä vaan. Mulla on tuollanen ja surkein kypärä ikinä. Kovaääninen, huurtuu sisä ja ulkopuolelta. On se kyllä aika hieno silti.
- viestin
kuva muistuttaa Roofia mutta toisen viestin kuva Simpson Banditia. Sen kopioita on markkinoilla mm. Bandit merkkisinä ja mielestäni myynnissä myös Härmässä.
- .............
Ei tuo eka linkin kuva edes muistuta roof boxeria, toka linkin kuva vähän enemmän tai aika paljonkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2319443
- 1206559
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h486094- 734381
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa324370- 333369
- 563042
On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na282985Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue262963Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta252947