eli kyllä 50 on vielä toivoa työmarkkinoilla! Ni8i ja hyvä työ onkin, ei mikään pilipalipaikka- hikipaja!
nyt pitää teillekki hehkuttaa....
13
504
Vastaukset
Mukava kuulla hyviäkin uutisia täällä. Kyllä yli viiskymppiset ovat joissain töissä ihan huippuansa. Moneenkin ammattiin on vuosikymmenten käytäntö, se mikä työn opettaa. Ja usein huippuammattilaiseksi tullaan vasta viiskymppisennä. Saitko työn verkostojesi kautta tai sukulaisen tai kaverin avustamana, ihan sattumalta, työkkäristä, netistä, satojen hakijoiden haastattelujen perusteelta, ihan omatoimisesti marssimalla työpaikalle ja kysymällä, vai tultiinko kotoa hakemaan eli tarjosiko työnantaja työtä sinulle? Olisipas hauska kuulla enemmän.
Vielähän viiskymppinen on nuori, ja työikääkin jälellä 10 - 15 vuotta, - työpaikka on tosi tärkeä kaiken ikäiselle. Onnea- ja menestystä :)
- Heikunkeikku
...iloisesti hehkuttavalle ihmiselle. Olipas kiva avata kone ja pujahtaa palstalle, kun ensimmäinen aloitus oli näin iloa pursuava. Tosi, tosi hieno juttu, kun sait töitä. Onnea, onnea, onnea, sata kertaa onnea :) Mahtavaa, sinä siellä pompit pingispallomaisesti, kun et tiedä mihin oikein iloissas ryntäisit :)
- Ihan itse olen
sen etsinyt ja löytänyt! Lähettelin hakemuksia ja kehuin itseäni ihan aina sen paikan mukaan johon hain! Kävin haastattelussa ja pam! SIinä se oli, sen tiesin jo silloin, että se oli mun paikka! Ja niin se oli! Kyllä on mukava fiilis! Eli8 ei saa menettää toivoaan, vaikka kuin lamasta puhutaan! Pitää uskoa itseensä ja osaamiseensa!
- Heikunkeikku
Ihan itse olen kirjoitti:
sen etsinyt ja löytänyt! Lähettelin hakemuksia ja kehuin itseäni ihan aina sen paikan mukaan johon hain! Kävin haastattelussa ja pam! SIinä se oli, sen tiesin jo silloin, että se oli mun paikka! Ja niin se oli! Kyllä on mukava fiilis! Eli8 ei saa menettää toivoaan, vaikka kuin lamasta puhutaan! Pitää uskoa itseensä ja osaamiseensa!
...SINÄ niitä halauksia saat ja sitten tap-tap-tap-tap-tap ja tap (taputuksia selkään ja päähän), hyvin oot hommia tehnyt, lähettelemällä hakemuksia ja mennyt haastatteluun. Harvemmin sitä työhönottaja koputtelee ovelle ja kyselee, että "tartteks hei sää työtä." Tietysti sitä pitää kehua itseään. Jos jonkun asian osaa, niin sitten osaa. Kukaan ei kaikkia osaa, mutta niissä asioissa, jossa tuntee olevansa hyvä, niin miksei sitä voisi sanoa. Sinä taitosi tunsit ja pistit "pökkyä" pesähän ja Tradaaaa-aa tässä on tulos: Pamahti työpaikka :) Itseensä uskominen ja luottaminen omiin voimavaroihin on kaiken A ja O. Siispä: Halauksia sinulle.... niin ja sitten Tap-tap-tap-tap-tap :)
- Hienoa että
Osaat Hehkuttaa ja olla iloinen! :) t.Karoliina
- VäreNa
uudelle työlle ja toivottavasti viihdyt !
- Paljon Onnea
Sinulle uudesta työpaikastasi. 50 ? Mitä se sitten tarkoittaakaan. On eriasia olla 51 kuin 59 vuotias työnhakija.
- Ei ihan 59 mutta
54 kuiteskin!
Onnea:)) Kannatti Yrittää:)) Hyvä esimerkki kaikille.
- Meriläinen
minunkin puolestani. Työ on tosi tärkeä paitsi rahan niin muunkin puolesta. Minäkin nautin aina kodin hiljaisuuteen tulosta. Kova meteli, ainainen kiire ja iso naislauma, sieltä kun kotiin pääsee kyllä on onnellinen
- Perussuomalaiseksiko?
saanut moneen kertaan töitä jos työhönottajat olisivat järkeviä miehiä jotka arvostavat tunnollisuutta ja monipuolista työkokemusta. Valitettavasti olen joutunut lyhytjännitteisten naispomojen pätkätyöputkeen. Naisesimiehet haluavat mieluummin vajaakuntoisen ja ehkäpä vähän vajavaltaisenkin naisen töihin. Vastenmielinen ulkonäkökään ei ole pahitteeksi ettei pomon vain tarvitse missään asiassa tuntea huonommuudentunnetta. Mielistelyyn en ole kykenevä joten tässä odotellaan että pääsiskö töihin sitten kun opiskelijat ja maahanmuutajat on työllistetty:/ Taitaa tulla eläkeikä sitä ennen vastaan...
- julku
Oletkin vielä sitä ikäluokkaa joka SAI töitä eikä JOUTUNUT töihin! Siinä on vissi ero!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?741410Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,13957Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol79882Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.90818Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt51704- 53654
Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv45605Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs47603Jymyuutinen: Suomen talous kasvaa hurjaa vauhtia
https://www.iltalehti.fi/talous/a/11fba8a8-a7fb-44f4-a58b-f129f6d5bdf5 Akavan pääekonomistin mukaan Suomen kokonaistuot134598Hurmasit sitten minut
kauneudellasi nainen ja kun sait minut rakastumaan itseesi muutuit ihan porsaaksi etkä välitä vartalostasi enää yhtään.50564