Normaalia isompi leikkimökki

Mökin laittaja

Eli mistäköhän löytyisi (mahdollisimman halpa, enintään 1000e) tavallista isompi leikkimökki? Ei kuitenkaan vierasmaja, koska ne eivät ole "lapsekkaita". Nuo normaalit rautakauppojen mallithan ovat kokoa 1,7 x 1,7 x 1,7. Haluttaisiin vähintään 2x2 metrinen terassi. Ja harjakorkeuskin saisi olla tuon 2m. Eli kokonais pinta-ala pitäisi olla n. 6 neliötä. Niin ja asutaan Pirkanmaalla, joten pohjois-suomen kohteet ei käy. Netistä on jotain löytynyt, mutta ei oikeastaan mieleistä. Jämsän huvilarakentajilla on yksi hyvä malli, Saara. Mutta sekin toimitetaan määrämittaisena puutavarana, eli tarvis itse koota alusta loppuun. Net-raudassa on myös yksi isompi malli (rahtien kanssa n.900e), mutta se ei jotenkin ole kivan näköinen. Tiedän myös, että on paikkoja, jotka teettää asiakkaan haluamien mittojen mukaan, mutta niiden toimitusajat ovat todella pitkiä... Niin ja itsekin voisi tietysti tehdä, mutta siihen ei aika riitä. Kaikki vaihtoehdot ja ideat otetaan huomioon, kiitos.

6

2949

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -.....

Itsellä olisi myytävänä juuri leikkimökki jonka mitat ovat 1.8 * 3.1 ja sisältä " holvimainen jossa keskellä korkeus 1.8m ja reunoilta noin 1.6. Terassia siinä ei ole mutta se nyt ei ole vaikeaa siihen tehdä. Porissa on tämä kyseinen mökki.

• völjari

Isoja leikkimökkejä ei juuri ole valmismyynnissä. Ongelma on niiden kysynnän vähäisyys ja myös se että kun koko kasvaa niin kuljetus monimutkaistuu. Itse olen törmännyt samaan puutteeseen ja tein leikkimökin itse (hirrestä), kokoa on 2000x2400 ja 1000 terassia. Omista ja sukulaislapsista se oli niin oiva, että nyt on työnalla toinen samankokoinen, pohjan mitat ovat vaan nyt toisinpäin.

• olisi tosi kivaa nähdä

Meillä tehtiin raakalaudasta mökki ja päälle palahuopakatto, mutta ei siitä kovin kiva tullut. :( Laittaisitko kuvia nettiin, millainen mökki teillä tuli?

• ItseTekijä

Isojen valikoima on tosiaan heikko, niinpä päädyin itse tekemään lapselle leikkimökin. Rakentaja.fi ohjeilla se lisäksi on helppoa, eikä mitään ihmeitä tarvita. http://www.rakentaja.fi/index.asp?s=/artikkelit/292/tee se itse.htm Kustannukseksi tuli puutavaroineen, kattohuopineen yms. 450 euroa. Säästöä siis kivasti ja kokoa on 2*2 sisältä 2*1 katettu terassi lisäksi 2*2 avoterassi... Suosittelen jos yhtään akkukone/vasara pysyy kourassa. Lapsikin nauttii kun isä ja/tai äiti tekee jotain lapselle tärkeää... :)

• tp

Mies näppärä rakennushommissa vaikkei alalla olekaan.

Kauanko meni aikaa?

• mertsi

Ko.kokoinen mökki löytyy Starkilta. Hinta oli päälle 900 €

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      259
      2389
    2. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      70
      2378
    3. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      120
      1558
    4. Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee

Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis
      Maailman menoa
      41
      1401
    5. Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti

Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj
      Maailman menoa
      64
      1367
    6. Mitä haluaisit sanoa hänelle tänään?

Kerro tähän viestisi. 🍭🍡🍦
      Ikävä
      133
      1329
    7. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      1230
    8. Auta mua mies

Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.
      Ikävä
      82
      1019
    9. Olet kiva ihminen

En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli
      Ikävä
      73
      1009
    10. Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma

Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki
      Kaste
      102
      999
    Aihe