Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Normaalia isompi leikkimökki

Mökin laittaja

Eli mistäköhän löytyisi (mahdollisimman halpa, enintään 1000e) tavallista isompi leikkimökki? Ei kuitenkaan vierasmaja, koska ne eivät ole "lapsekkaita". Nuo normaalit rautakauppojen mallithan ovat kokoa 1,7 x 1,7 x 1,7. Haluttaisiin vähintään 2x2 metrinen terassi. Ja harjakorkeuskin saisi olla tuon 2m. Eli kokonais pinta-ala pitäisi olla n. 6 neliötä. Niin ja asutaan Pirkanmaalla, joten pohjois-suomen kohteet ei käy. Netistä on jotain löytynyt, mutta ei oikeastaan mieleistä. Jämsän huvilarakentajilla on yksi hyvä malli, Saara. Mutta sekin toimitetaan määrämittaisena puutavarana, eli tarvis itse koota alusta loppuun. Net-raudassa on myös yksi isompi malli (rahtien kanssa n.900e), mutta se ei jotenkin ole kivan näköinen. Tiedän myös, että on paikkoja, jotka teettää asiakkaan haluamien mittojen mukaan, mutta niiden toimitusajat ovat todella pitkiä... Niin ja itsekin voisi tietysti tehdä, mutta siihen ei aika riitä. Kaikki vaihtoehdot ja ideat otetaan huomioon, kiitos.

6

2809

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -.....

      Itsellä olisi myytävänä juuri leikkimökki jonka mitat ovat 1.8 * 3.1 ja sisältä " holvimainen jossa keskellä korkeus 1.8m ja reunoilta noin 1.6. Terassia siinä ei ole mutta se nyt ei ole vaikeaa siihen tehdä. Porissa on tämä kyseinen mökki.

    • völjari

      Isoja leikkimökkejä ei juuri ole valmismyynnissä. Ongelma on niiden kysynnän vähäisyys ja myös se että kun koko kasvaa niin kuljetus monimutkaistuu. Itse olen törmännyt samaan puutteeseen ja tein leikkimökin itse (hirrestä), kokoa on 2000x2400 ja 1000 terassia. Omista ja sukulaislapsista se oli niin oiva, että nyt on työnalla toinen samankokoinen, pohjan mitat ovat vaan nyt toisinpäin.

      • olisi tosi kivaa nähdä

        Meillä tehtiin raakalaudasta mökki ja päälle palahuopakatto, mutta ei siitä kovin kiva tullut. :( Laittaisitko kuvia nettiin, millainen mökki teillä tuli?


    • ItseTekijä

      Isojen valikoima on tosiaan heikko, niinpä päädyin itse tekemään lapselle leikkimökin. Rakentaja.fi ohjeilla se lisäksi on helppoa, eikä mitään ihmeitä tarvita. http://www.rakentaja.fi/index.asp?s=/artikkelit/292/tee se itse.htm Kustannukseksi tuli puutavaroineen, kattohuopineen yms. 450 euroa. Säästöä siis kivasti ja kokoa on 2*2 sisältä 2*1 katettu terassi lisäksi 2*2 avoterassi... Suosittelen jos yhtään akkukone/vasara pysyy kourassa. Lapsikin nauttii kun isä ja/tai äiti tekee jotain lapselle tärkeää... :)

      • tp

        Mies näppärä rakennushommissa vaikkei alalla olekaan.

        Kauanko meni aikaa?


    • mertsi

      Ko.kokoinen mökki löytyy Starkilta. Hinta oli päälle 900 €

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      94
      2485
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2173
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      83
      1829
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1621
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1586
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1565
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      34
      1528
    8. 60
      1396
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      89
      1319
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1254
    Aihe