Neuvoja toivon!

kasveista hullaantunut

Olen hankkinut isotuomipihlajan, tyrnin, clematis "Multi Bluen, Jackmaniin, humalan, marja-aronian, viinimarjapensaiden, karviaisen ja omenapuun taimia! Hallaa on luvassa, voinko istuttaa taimet silti paikalleen, vai onko jokin niistä erityisen hallanarka? Olisi mukavaa jos joku tietäisi asiasta enemmän kuin itse tiedän ja vastaisi epätietoiselle. Asun III ja IV vyöhykkeen rajalla, mutta silti III vyöhykkeellä enemmänkin.

4

506

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 0712

      rauhassa voit istuttaa kaikki muut paitsi kärhöt, jos taimet ovat kasvihuoneessa kasvatettuja ja jo hyvässä kasvussa. Kärhötkin voit istuttaa, mutta suojaa ne harsolla hallaöiksi.

      • kasveista hullaantunut

        Kiitos vastauksesta! Nyt voin rauhassa istuttaa taimeni, joita suurella innolla hankin tulevaksi iloksemme! En olekaan aikaisemmin perehtynyt näihin kasveihin, ja tuosta hallanarkuudesta en ostaessani huomannut tehdä kysymyksiä. Ihanaa kevättä ja kesää sinulle 0712!


      • Missukka
        kasveista hullaantunut kirjoitti:

        Kiitos vastauksesta! Nyt voin rauhassa istuttaa taimeni, joita suurella innolla hankin tulevaksi iloksemme! En olekaan aikaisemmin perehtynyt näihin kasveihin, ja tuosta hallanarkuudesta en ostaessani huomannut tehdä kysymyksiä. Ihanaa kevättä ja kesää sinulle 0712!

        Kysäisin istutusajasta ostaessani kärhöjä myyjältä ja sanoi, että voi istuttaa heti, kun ovat heillä myymälässäkin olleet ulkosalla. Alue l.


      • maahan
        Missukka kirjoitti:

        Kysäisin istutusajasta ostaessani kärhöjä myyjältä ja sanoi, että voi istuttaa heti, kun ovat heillä myymälässäkin olleet ulkosalla. Alue l.

        Kyllä kaikki voi istuttaa heti.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2823
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2390
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2170
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      17
      1972
    5. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1816
    6. 160
      1804
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1777
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1716
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      132
      1513
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1304
    Aihe