Suomalainen tehdastekoinen tuote 70-luvulta. Laite on soutuveneeseen perämoottorin paikalle asennettava takila. Se sisältää purjeen ohjausköysineen, sekä kölin/peräsimen. Kiinnitetään samalla tavalla kuin perämoottori. Lisätietoja löytyy alkuperäisestä esitteestä ja Tekniikan Maailman "koeajosta". Pyydettäessä lähetän nämä sähköpostilla. Myytävä laite on muutaman kerran käytetty, sisällä säilytetty, kulumaton yksilö. Mahdollisuuksien mukaan myyjä antaa ostajalle käyttöopastuksen vesillä, jos niin sovitaan. Hintatoive 350e. Jani Nieminen Valkeakoski 045-6719635 [email protected]
Myydään Peräpurje - soutuvene purjeveneeksi
Jani 756
4
2362
Vastaukset
- jani756
Tarkennan hieman ilmoitustani eli myynnissä on soutuveneen lisävaruste, jolla se on muuntuu purjeveneeksi. Tekniikan maailman testaama kaupallinen tuote. En ole tehnyt sitä itse. Venettä ei ole myynnissä. Jani
- Jani 756
Uusi sähköpostisoite: [email protected]
- kaleuissi
Kale tässä terve! Vieläkö peräpurjeesi on vapaana? Ilmoita mulle: [email protected]
kiitos!- Jani 756
Myyty on
Jani
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1992637
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1192393En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761678Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2011194Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va511093- 471078
- 99991
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6793- 46793
- 105777