miten lukea härkämiestä?

kalat nainen

Kertokaahan härkä uroot mitä meinaa..... On ollut ilmassa LIIAN pitkiä ja syvä luotaavcia katseita,lähelle hakeutumista ei kuitenkaan kosketuksia vaan sellasta tosi lähellä seisoskelua ja viereen tuloa jos vaan mahdollista.Vihjailevia vitsejä sekä toisaalta myös aika suoriakin ehdotuksia ja jos joku heittää jonkun piilopervon vitsin silmät hakeutuu heti muhun ja katsoo hymyillen miten reagoin.Hymyjä aina kohdatessa esim käytävällä,ruokalassa tai missä vaan, siis ollaan samassa työpaikassa.... alkanut siinä määrin häiritsemään nää jutut onko niis yhtään sen enempään aihetta kuin nyt on ja jos on niin miten edetä....olemme kuitenkin molemmat varattuja tahoillamme ja tiedostamme sen kyllä puhumme perheistämme yleisellä tasolla ja näin mutta mikä on katseiden takana? Huvittelun halu työpäivän ratoksi vai joku muu. Kertokaahan nyt...pliis......

16

2488

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • että oikeen kysyt

      Ha haa härkä ei halua ku pimppiä muilta välillä kuin akaltaan ja tietysti peppua... etenki jos jo naimisissa Mitä sä tuollaasia täälä kyselet.. jos mies vahtaa se iskee ja ainut päämäärä sun housujen siältö et se siitä.. höh kummakki naimisissa.. mitä muuta täs on mitä odotat että miehet härät vastaa sulle ... ot sä pöljä... eli menet nyt jos naitattaa ei tässä kädestä pitämistä nykyaikana.. miehillä on yksi päämäärä on sitten naimisissa tai naimaton avoliitos.. päästä välillä piristämään ankeaa avioliittoaan vieraisiin... joskus se onnistuu salaa .... joskus joutuu rysän päältä kiinni ja jos juttu jatkuu eli avioliiton ulkopuolinen "suhde himo"... jää joka tapauksessa kiinni joskus... eli ole hyvä... olet tavannu merkeistä seksuaalisimman panijan härän....

      • juuri näin härkä

        Menettelee...ainakin tämä härkämies jonka minä olen tavannut.


    • kokemusta on

      härkämiehestä, joten en edes enää haluaisi tietää. Hurmaa ja vie sydämen, mutta muuten huomaat olevasi niin syvissä vesissä, etteivät jalkasi yllä pohjaan ja elämässäsi pääasiaksi tulee vain pysytellä pinnalla.

    • härkämieheen

      mutta ei siitä mitään iloa ollut, seksissä tosi surkea vaikka kehui kuinka kestävä on, tosi paikan tullen puheet ja teot eivät kohdanneet toisiaan, kova valehteleen, omaan napaan tuijottaja, sinuna pysyisin kaukana jos et halua suhteen jälkeen lisä nimityksiä itsestäsi varsinkin jos olette samassa työpaikassa, härkä kun osaa sen taidon.

    • Härkämiehen Kulta

      Horoskoopista viis, tutustu ihmiseen äläkä härkään jos kerran kiinnostaa ja haluat ottaa selvää mitä haluaa. Mutta jos molemmat todella varattuja niin suosittelen jättämään väliin. Miksi pitäisi kokeilla jotain muuta, miksei voisi elvyttää sitä omaa suhdetta ?! Oma härkäni on hieman flirtti, tiedän, mutta hän on sanonut ettei koskaan pettäisi omaansa. Enpä usko että se on horoskooppimerkistä kiinni... Maailman Ihanin mies minulla kaikkine huonoinekin puolineen, niitähän riittää meillä jokaisella. Pieni flirtti on sallittua kunhan se jää siihen, eikö ?! Sellainen piristää jokaista. :))

    • aito itsesi

      härälle ei riitä pelkä alapää naisella pitää olla yläpäässäkin jotain että syntyy tasapainoinen suhde.

      • olis härkäki

        Niin kyllä härkä ossaa vaatia naiselta sen yläpäänkin. Onhan kiva rakastella nainen täydellinen antaa älyllä tunteella vartalolla, ja härkä senku vaan ottaa kaiken nauttien, ja häviää. Jaksaa taas ja tulee sitten viikon parin päästä ottaa tunetta älyä ......


      • itseäänkin???
        olis härkäki kirjoitti:

        Niin kyllä härkä ossaa vaatia naiselta sen yläpäänkin. Onhan kiva rakastella nainen täydellinen antaa älyllä tunteella vartalolla, ja härkä senku vaan ottaa kaiken nauttien, ja häviää. Jaksaa taas ja tulee sitten viikon parin päästä ottaa tunetta älyä ......

        naiselta jolla on sitä yläpäätä ei niin vain otetakkaan viikon päästä.


      • ja miehet... ei epäselvää
        itseäänkin??? kirjoitti:

        naiselta jolla on sitä yläpäätä ei niin vain otetakkaan viikon päästä.

        Niinpä sinä härkämies et pysty kun vaadit sen yläpäänkin mutta et pärjää naisen kanssa jolla se yläpääkin .. se nimittäin aika äkkiä hoksaa mikä olet miehiään... vaadit itse.. mutta et pysty usein.. minä voin henkilökohtaseti sanoa että haluan joka päivä jos alan siihen, ja pidän miehestä... minulla ylä ja alapää ja ulkonäkö kunnossa ... en ota keskenerästä enää eli härkämiestä ,joka pystyy vain välillä todistaa, että on mies tekee sen leikillä itselleen olen mies ei halusta naiseen vain itselleen todistus... Mutta kun minä rakastun ihastun himoitsen miestä haluan hänet joka päivä kaikella lailla henkisesti ruumiillisesti:-) ja se on niin mukavaa ihanaa aah..


      • oivaltaa
        ja miehet... ei epäselvää kirjoitti:

        Niinpä sinä härkämies et pysty kun vaadit sen yläpäänkin mutta et pärjää naisen kanssa jolla se yläpääkin .. se nimittäin aika äkkiä hoksaa mikä olet miehiään... vaadit itse.. mutta et pysty usein.. minä voin henkilökohtaseti sanoa että haluan joka päivä jos alan siihen, ja pidän miehestä... minulla ylä ja alapää ja ulkonäkö kunnossa ... en ota keskenerästä enää eli härkämiestä ,joka pystyy vain välillä todistaa, että on mies tekee sen leikillä itselleen olen mies ei halusta naiseen vain itselleen todistus... Mutta kun minä rakastun ihastun himoitsen miestä haluan hänet joka päivä kaikella lailla henkisesti ruumiillisesti:-) ja se on niin mukavaa ihanaa aah..

        onneksi on 11 muuta horoskooppi merkkiä josta otat sen valmiin miehen mutta jos satut myöhemmin huomaamaan että se ei ollutkaan täysin valmis niin mieti sitten asioita laajemmin ja myös itseäsi. kiitos keskustelusta ja hyvää kesää.


      • alkuperäinen kalat-nainen
        olis härkäki kirjoitti:

        Niin kyllä härkä ossaa vaatia naiselta sen yläpäänkin. Onhan kiva rakastella nainen täydellinen antaa älyllä tunteella vartalolla, ja härkä senku vaan ottaa kaiken nauttien, ja häviää. Jaksaa taas ja tulee sitten viikon parin päästä ottaa tunetta älyä ......

        Tuntuu että tännne on nyt vastaillu vaan härkien kanssa pettyneet ja siipensä teloneet naiset nimenomaan.... voi teitä ... elämä kantaa ja tiiän että joka merkkiin mahtuu monta tallaajaa ja kaikki erilaisia... kuhan nyt kyselin josko joku AITO HÄRKÄ-MIES ois vaik vastannu.... meillä edelleen tilanne päällä ja päätin että saa ollaakkin elämä antaa jos on antaakseen ja ottaa jos on ottaakseen, enkä nyt tarkoita tällä mtn seksihommia kuten moni on täällä tuntunut ajattelevan... ihan kun ei "suhteeseen" muuta kuuluis... mutta kesä tule ja kärpäset....=)


    • huvittavaa lukemista

      Alkuperäisessä viestissä kysellään härkämiehiltä, mutta suuna päänä onkin nämä horoskooppien kanssa sähläävät kaikkitietävät naiset.

      • vanha lehmä

        Kaikille vinkiksi, että härkämiehen kanssa kannattaa järjestää pieni riita. Se on kuin kissaa silittäisi. Tykkää piru siitä ja voi sitten sohvalta käsin hieroa sovintoa tuon ylvään sonnin kanssa.


    • härkä vm67

      moi kalaneito, Härkä on hidasliikkeinen, tuumailee ja piirittää lemmikkiään. Flirttailee mielellään ja luo merkitseviä katseita (syitä miksi naiset pitävät härkää usein potentiaalisena pettäjänä). Kun härkä antaa sinulle sydämensä olet vahvoilla jos vastaat hänen varsin maanläheisiin tarpeisiinsa. Uskollinen ja uuttera kumppani oikein pidettynä. Härkämies -----

      • a.peräinen

        Kiitos siulle härkämies vastauksestas. En ole ensimmäistä kertaa härkä-miehen kanssa tekemisissä, olen joskus myös elänyt suhteessa sellaisen kanssa mutta kumpikaan aiemmista häristäni eivät ole olleet näin "ujoja" vaan enemmänkin edellä kuvatun kaltaisia pomppijoita. Onhan tämä tälläinen pelikin mukavaa mutta pitemmän päälle turhauttavaa... pitempään ja tarkemmin miestä seuranneena olen tullut siihen tulokseen että kyse on ujoudesta. Olen itse luonteeltani vaan niin äärettömän utelias että tahdon heti tietää mitä missäkin tapahtuu ja miten ja varsinkin MIKSI..... sillä kai tässä hätiköin ja haluan nimenomaan tietää miksi.... Kiitos kuitenkin sulle ja lämmintä kesää =)


      • hippanoppa

        mites sitten kun härkämies on sanonut rakastavansa, mutta kuitenkin etsii seuraa muualta...?

        Valehteleeko vai pelkääkö sitoutua muhun ?
        Ulkonäkö ja korvien väli kunnossa mulla et ei pitäis olla siitä kii ja kaikki muukin natsaa meidän "suhteessa" - paitsi et seksi ei kuulu siihen = lähinnä siis kaverisuhde, mutta kuitenkin tunteet on olemassa puolin ja toisin...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Terveystalo paljasti yksityisen sairaanhoidon empatia puutteet

      Yksityisellä puolella raha ratkaisee, jos ei ole rahaa potilas ei saa empatiaa eikä siten apuakaan: Poliisi teki rikosi
      Maailman menoa
      137
      1380
    2. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      139
      1205
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      163
      872
    4. Mä todella toivon että

      Sulla on nyt kaikki hyvin sun elämässä, olet sisukas nainen sen näki jo ensimmäisestä hetkestä.
      Ikävä
      26
      866
    5. Katselimme pitkään ja se merkitsi minulle paljon

      Sinulle se ei merkannut näköjään mitään.
      Ikävä
      41
      746
    6. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      152
      746
    7. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      48
      738
    8. Naiselle kysymys

      Oletko rakastunut minuun?
      Ikävä
      54
      733
    9. Ymmärräthän, että sun katkeruus ajaa mut pois

      Sä olet niin itseriittoinen, ettet edes tajua mitä myrkkyä suollat ympärillesi. Olet harhaisessa päässäsi kuvittellut et
      Ikävä
      28
      604
    10. Sun pitää mies unohtaa

      Minut jo. Tiedän että se on sulle tosi hankalaa. Mut sun pitää unohtaa mut jo. Älä kirjoita mulle tänne viestejä enää.
      Ikävä
      37
      585
    Aihe