liikkuva penkki

missä soutuveneessä?

Tekisi mieli opettaa lapset liikkumaan vesillä ilman pärinää tai ainakin kokeilemaan sitä. Ajattelimme tehdä noin viikon souturetken telttamajoituksella järvi-Suomessa. Pitäisi hätäisesti ostaa vene, jossa olisi liikkuva penkki vakiona. Arvostan eritoten soutuominaisuuksia ja vakautta. Valitettavasti oikeat vaneriset soutuveneet tipahtavat pois listalta, koska pidämme paattia auringossa trailerilla ja kaikki kokeilemani nautinnollisesti soudettavat veneet eivät sovellu lapsiperheelle. Onko joku rakentanut esim Korhosen Veto 5 veneeseen liikkuvaa penkkiä keskelle. Tuliko projektista oikeasti mukava soudettava? Juttelin messuilla jonkun Terhin miehen kanssa liikkuvan penkin istuttamisesta Terhi-veneeseen, mutta kuulemma tehtaalle sarjasta tulisi liian pieni ja tässsä vaiheessa kiinnostusta ei ollut. Venelehdessä oli kuva jostain Ruotsissa myytävästä retkisoutuveneestä, jossa oli Concept 2 ergosta viritelty liikkuva penkki, näytti kivalta.

4

2131

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • atlatl

Olen kiinteäpenkkisellä kirkkoveneellä soudellut viikonlopun ajan,eikä tuosta vammoja seurannut. Venekkin on helppokäyttöisempi,kun siinä ei ole ylim virityksiä. Ennemmin voisin kokeilla Salubris-venettä,jossa airoissa on sellanen systeemi,että meneekin sinne minne nenä näyttää,vaikka soudat normaalisti.

• kuukukkanne

Vai miten iso pesue teitä on ja minkä ikäsiä? Ei meinaan se viikon reissu ole helppo tollasella veneelläkään,varsinkaan jos et treenaa ennakkoon yhtään.

• aloittaja

Eihän mulla ole kuin 2 lasta 4 ja 7 v. Heidän kanssaan on purjehdittu paljon lapsesta asti ja ei näytä tuo veneessä oleminen olevan pitkäveteistä. Olen soutanut kirkkoveneellä molemmilla penkillä, ja enää en lähde viirahousuilla suhaamaan. Liikkuvapenkki sen olla pitää. Treenaamista en kysellyt, kun on tullut sitä tehtyä ihan tarpeeksi. Kotona vetelen Concept 2 ergolla ja kisaiilen siinä joskus. Nyt olen menossa Hollantiin 1 h kisaan. Kyselen edelleen samaa tietoa liikkuvapenkkisestä retkisoutuveneestä. Himo on jo kasvanut sen verran, että taidan tilata kohta vanerisen, vaikka se ei ollut alkuperäinen ideani. Toivottavasti joku innostuu vastaamaan.

• RYMY EETU
        aloittaja kirjoitti:

Eihän mulla ole kuin 2 lasta 4 ja 7 v. Heidän kanssaan on purjehdittu paljon lapsesta asti ja ei näytä tuo veneessä oleminen olevan pitkäveteistä. Olen soutanut kirkkoveneellä molemmilla penkillä, ja enää en lähde viirahousuilla suhaamaan. Liikkuvapenkki sen olla pitää. Treenaamista en kysellyt, kun on tullut sitä tehtyä ihan tarpeeksi. Kotona vetelen Concept 2 ergolla ja kisaiilen siinä joskus. Nyt olen menossa Hollantiin 1 h kisaan. Kyselen edelleen samaa tietoa liikkuvapenkkisestä retkisoutuveneestä. Himo on jo kasvanut sen verran, että taidan tilata kohta vanerisen, vaikka se ei ollut alkuperäinen ideani. Toivottavasti joku innostuu vastaamaan.

oikein että Päijänveneeseen olis takavuosina saanut lisävarusteena liukuvan penkin, soittele Päijän vene 03 7844208.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      200
      2645
    2. Yh:n pihalla aina eri auto

Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan
      Suomussalmi
      123
      2437
    3. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      76
      1678
    4. Exän käytös hämmentää (taas)

Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k
      Sinkut
      202
      1205
    5. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      54
      1126
    6. Milloin se sitten

On? Se oikea hetki kun kerrot sille naiselle mitä tunnet häntä kohtaan?
      Ikävä
      47
      1078
    7. Miksi sä olet jatkanut tätä näin pitkään?

Kerro tai vaikene iäksi
      Ikävä
      99
      991
    8. Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."

Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka
      Tv-sarjat
      6
      803
    9. Sä tiedät rakas

Mitä toivon. Olisit vain rohkea ❤️
      Ikävä
      46
      793
    10. Helena Koivun rikosrekisteri

Kasvaa. Tällä kertaa murtautuminen...😁
      Kotimaiset julkkisjuorut
      105