Elikkä, mulla meni tässä pari päivää sitten tommonen a-linkin romu rikki, ja kävin tänään ostamassa uuden, ton TW-EA501 versio 3. Noh, siinä a-linkissä oli se ongelma, että siinä oli NAT päällä, ja kun minä hostaan yleensä kavereille peli servereitä että ne voi pelata, niin a-linkin kanssa sitä en pystyny tekeen NATin taki. ton telewellin ohjeissa luki että, 3 ja 4 porteissa ei ole NAT päällä, ja ajattelin että "JES! nyt voin taas hostaa" laitoin ethernetin 4 porttiin, ja toimi ihan hyvin. siinä sitten aloin testailemaan kaikkia, että varmasti toimii (niinkun teen kaikkien boxien kans) niin, kokeilin Verkkoyhteyksie Korjaa toimintoa ja semmosia, ihan huvin vuoksi. sitten päätin vielä käynnistää verkon uudestaan ottamalla sen pois käytöstä ja ottamalla takasin. tän jälkeen ei netti enään toiminu. siinä ihmettelin vähän aikaa ja laitoin 1 porttiin johdon kiinni että pääsen boxin asetuksiin. ihmeekseni huomasin että netti toimii porteilla 1 ja 2, mutta ei porteilla 3 ja 4. tietysti siis toimi noi 3 ja 4 portit siihen asti kunnes otin pois käytöstä ja takas. nyt vois joku tieteen mestari kertoa mulle, että miten helvetissä tommonen juttu voi pistää portit sekasin?? KIITOS!
TW-EA501 portit 3 ja 4 eivät toimi?!
poppin_panda
1
700
Vastaukset
- oikein höpiset
Takuulla pystyy "hostaan" vaikka sinulla on NAT käytössä. Minulla on ollut jo pitkän aikaa tuo samainen "telehelli" käytössä ja liki joka päivä kaverin kanssa käytetään "hostia" vierailemalla toinen toisemme koneessa. Siispä, ota koneestasi dhcp pois ja konffaa se suoraksi modemiin. Turha syytellä laitteita, kun omissa taidoissa on puutteita. Niin ja tuo suomenkieltäkin sinun pitää vähän virittää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1873776
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m861689Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek281442- 1641327
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut231108Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit2011081Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?921038- 351031
Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk124979Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell156809