äitilläni löydettiin etäpesäkkeitä maksasta ja nyt etsitään alkuperäistä kasvainta. Kuulin että karkea ennuste on muutama kuukausi elinaikaa. Onko kellään omakohtaista kokemusta yhtään pidemmästä ajasta vastaavassa tapauksessa?
etäpesäkkeitä maksassa
-,-.
4
1099
Vastaukset
- täällä myös
hei vaan, äidilläni todettiin etäpesäke maksassa ja se saatiin kokonaan pois tablettihoidolla. nyt äiti terve taas. tsemppiä :) toivoa on!
- valoa:.....:.....
kiitos noista sanoista, annoit taas toivoa!
- Raspikurkku
mistä oikein on kysymys. Pelkät maksan etäpesäkkeet eivät välttämättä ole vielä nopea kuolemantuomio. Minulla löydettiin vuosi sitten maksan etäpesäkkeet. Primäärikasvain (paksusuoli) tosin löytyi ensin. Tässä vielä heilutaan eikä ole vielä näkyvissä että olisi lopputekstien aika sillä sytot ovat purreet hyvin.
- voimia
sinullekin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2002665
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1252476En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761688Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2021215Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va561159- 471088
- 99991
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6803- 106798
- 46793