Matkalla Las Vegasiin ORD:n kautta

ennätänkö mitenkään

Hei! Kertokaa te viisaammat, että ennätänkö mitenkään tullimuodollisuuksista Chicagossa 60 minuutissa Las Vegasiin menevään koneeseen? Lähden Seutulasta Heathtrow:n kautta Chicagoon, josta jatkolento Las Vegasiin. Heathtrown:n tunnen, mutta olen kuullut kertomuksia Chicagosta, että se on kaaosmainen kenttä.

7

506

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaaosmainen ole

suuri kuitenkin. Riippuu paljon siita mihin terminaaliin tulet ja mista jatkat. Jos sattuu niin pahasti etta melkein samaan aikaan tulee monta konetta Euroopasta niin ei millaan riita. Meneehan Vegasiin koneita monta kertaa paivassa, kai niista johonkin ehdit. Googleta O'Hare.

• ja viitosesta lähden

Kone tulee terminaali 2:een ja Vegasiin lento lähtee terminaalista 5. Kiitos neuvoista, yritän vaihtaa Vegasin lentoani myöhemmäksi, tosin minulla joku halpa lentolippu tsydeemi, joten lisätaaloja pöytään :(

• matkailija-x

Tunti ei riitä. Joudut maahantulomuodollisuuksiin, hakemaan laukkusi, tullissa taas jonottamaan, joko tullin jälkeen tai vasta toisessa terminaalissa lluovuttamaan laukut jatkolennolle, matkaamaan terminaalien välin, menemään turvataskastuksesta, boardingkin yleensä lopetetaan hyvissä ajoin ennen koneen virallista lähtöaikaa. Maahantulomuodollisuuksissa yksin voi mennä pitkälle toista tuntia. Tunti ei mitenkään voi riittää pienemmälläkään kentällä tuohon. O'Hare on maailman toiseksi vilkkain lentokenttä matkustajamäärillä mitattuna. Halvimpia lippuja ei yleensä voi vaihtaa edes lisää maksamalla, mutta kaikki lennot ovat samalla lipulla, lentoyhtion pitäisi olla velvollinen järjestämään paikan päällä uuden lennon Las Vegasiin, jos myöhästyt jatkolennolta liian tiukan vaihdon takia. Mene lentoyhtiön palvelutiskille, jos myöhästyt jatkolennolta. Jos lennot ovat eri lipuilla, joudut ostamaan itse uudet liput Chicago-Las Vegas-Chicago-lennoille, jollet ehdi jatkolennolle.

• ennätänkö

Minulla on koko reissu yhdellä ja samalla lentolipulla eli AA -yhtiön. Eli, kun tulen myöhästymään, niin American Airlines on siis "vastuussa" siitä? kiitos tästä vinkistä. Ajattelin itse nopeuttaa läpipääsyä ottamalla vain käsimatkatavarat, mutta vko pelkillä käsimatkatavaroilla tarkoittaa, kyllä vaatekauppaan menoa.

• ----

Matkustettiin viime syksynä Vegasiin Dallasin (Fort Worth) kautta ja silloin tuo tunti olisi just riittänyt. Ei jonoja maahantulossa ja saman tien toiseen terminaalin ja matkatavarat koneeseen. Mutta kuten ketjussa sanottu, niin ei tuo tunti tule riittämään, ellei kaikki mene putkeen. Eipä hätiä, AA hoitaa sulle uuden lennon.

• on pikkukentta
        ---- kirjoitti:

Matkustettiin viime syksynä Vegasiin Dallasin (Fort Worth) kautta ja silloin tuo tunti olisi just riittänyt. Ei jonoja maahantulossa ja saman tien toiseen terminaalin ja matkatavarat koneeseen. Mutta kuten ketjussa sanottu, niin ei tuo tunti tule riittämään, ellei kaikki mene putkeen. Eipä hätiä, AA hoitaa sulle uuden lennon.

O'Hareen verrattuna. Varsinkin ruuhka-aikoina kentalle laskeutuu kone kahden minuutin valein.

• Dallas on
        on pikkukentta kirjoitti:

O'Hareen verrattuna. Varsinkin ruuhka-aikoina kentalle laskeutuu kone kahden minuutin valein.

pikkukenttä. Ei pidä ollenkaan paikkaansa! Kun verrataan nousujen ja laskujen määrää, niin Dallas/Fort Worth on listassa kolmantena, heti O'Haren jälkeen, Atlantan kenttä ekana. Matkustajamäärillä mitattuna O'Hare kakkosena, Dallas seitsämäntenä. Nämä ovat vuoden 2008 lukuja, vuoden 2009 tuloksissa Dallas on varmaan korkeammalla listalla ainakin matkustajamäärissä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!

"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti
      Maailman menoa
      247
      45349
    2. Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.

KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!
      Maailman menoa
      31
      11240
    3. Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %

Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy
      Maailman menoa
      207
      10873
    4. Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta

Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump
      Maailman menoa
      36
      9711
    5. Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.

IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla
      Maailman menoa
      85
      8528
    6. Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija

https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua
      Maailman menoa
      223
      6511
    7. Pirjo sanoi Esalle

Painu sinä Esa hevonvittuun... johon Esa? Laittakaapa ehdotuksia. # ==================== # APUFUNKTIO: satunnainen kok
      Maailman menoa
      0
      3210
    8. Jos mä joisin

Itteni känniin nyt, voi olla että mä tunnustaisin sulle kuinka ihastunut oon ollu suhun viimeiset 2 vuotta. Eikä mua pys
      Ikävä
      30
      2229
    9. Tänään torille

Tänään kuulema torilla tapahtuu klo.20. Tulkaaha paikalle kattoon.
      Hyrynsalmi
      37
      1629
    10. Koulu-uhkaus.

Meinaatteko päästää lapsenne kouluun, niin kauan kun tämä uhkaaja siellä myös on? Tekijä on kaikilla tiedossa.
      Hyrynsalmi
      26
      1510
    Aihe