täydellinen,ylpeä neitsyt nainen

pompotettu N:RO 2 VAI N:RO ...

onko neitsyt-naisen perusluonne niin järkky ylpee ettei voi koskaan mennä itteensä?eikä voi valheitansa tunnustaa?vaikka yhden illan ja yön aikana jää neljästäkin perusteesta valheestaan kiinni ?Selittää ja selittää joka kerta ja kääntää ja vääntää.lopuks ku alkaa paukut loppuu,ni vaikenee ja lopettaa puhelun.Pitää toisia(ainakin minua) tyhminä ja yksinkertasina.Vai oottaako ne miehiä koukkuunsa,saadakseenkin ihan jotain muuta?Esim. perhe elämänsä kuntoon ?Lempi harrastus näyttää kuitenkin olevan toisten tunteilla leikkiminen...

10

1554

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vanha lehmä

      Mitäs annat s-tana, v-ttu pompottaa ittejäs!!! Minua ei pe -kele pompota oina, härkä, kaksoset ei rapu ei v-ttu jaksa kaikkee kirjoittaa . S-tana, lopeta määkiminen ja mene kasvamaan , tai marjaan. V-ttu tässä kukkaa! (Ohoh! tuli uutta moodia, mitä?) Ala tekemään töitä ja lopeta itkeminen , v-ttu. Kirjota jos sulla on asiaa- ttu , -tana, -kele Mulla on rahaa niin paljon, että minua ei kuseteta.Olen nimittäin hommannut sitä varten kunnon työn.!

      • dfsff

        "olen hommannyt työn" hihihihihihi saatana veä itteäs korvaan


    • ytimeen

      Just tuollainen neitsytnainen on, koukuttaja ja hyväksikäyttäjä pahimmasta päästä. Neitsytnainen vain on mielestään sydämellinen, ahkera, luotettava jne. jne. Ennenpitkää huomaat olevasi syyllinen kaikkeen ja hänessä ei ole yhtään mitään vikaa. Sinusta tulee vain hänen pahan olonsa purkauskohde ja syntipukki kaikkeen. Sinun alun huumassa hänelle kertomiasi asioita käytetään häikäilemättä sinua vastaan. Juokse jos vielä voit!

    • vailla rakkautta

      Eihän meistä kukaan ole "täydellinen". Minä ainakin neitsyt-naisena menen toisinaan liiaksikin itseeni, minussa on vikaa,mutta miksi se toinen ei voi myöntää omia vikojaan.....saati kertoa mikä mättää minussa? Ei voi muuttaa itseään jos ei tiedä missä vika? Omalle kohdalleni on sattunut näitä jotka leikkii MINUN tunteilla!
      Ei sitä kukaan jaksa loputtomiin.
      En silti aio olla sotapolulla.......Ehkä jossain on se mies joka "osaa" rakastaa myös minua, näyttää ja kertoa sen minulle. ( Eikä tee tunnustuksiaan vasta sitten kun sydän on jo särkynyt ja jalat vie eri suuntiin.)

      • MasterZeromus

        Rapumiehenä arvostan todella neitsyien rakentavaa kritiikkiä. Kukapa tässä elämässä rakentuis ilman tuommoista huomiointia omista virheistä? Jos ei olisi neitsyitä niin ei kukaan ottais niitä heikkouksiamme huomioon! Parjaavaa perätöntä kritiikkiä pelkän ärsytyksen vuoksi taas en siedä mitä esim skorpparit, jellonat ja oinaat harrastavat.

        Uskon todella että neitsyillä on yhtä herkkä ja lämmin sydän kuin ravuillakin vaikka eivät sitä niin esiin tuokkaan. Nousevat, kuu, mars ja jupiteri merkit ne vielä sannoo lissää mitä sinun neitsyenä pitäisi tiätää.

        Onnea vaan sinun elämääsi ja ei voi muuta kun sääliä noita moittijia.


    • neitsytnainenyy

      että tää tunnevammainen epäempaattinen ihminen johon oot törmänny, on semmonen siksi että se on syntyny tiettynä aikana vuodesta.

    • en usko

      tohon toisten tunteilla leikkimiseen.

    • tullut...

      ajatelleeksi, että kun kaksi ihmistä kommunikoi, on olemassa aina kaksi totuutta - oli merkki mikä hyvänsä? Sinä tiedät sen, mitä sinä tiedät - se toinen jotain muuta. Joten...

      Ei Neitsyt ylpeä ole, vaan hemmetin epäluuloinen ja itsekriittinen. Ei helpolla päästä ketään itseään lähelle, ja auta armias, jos Neitsyen luottamuksen pettää... Ennen helvetti jäätyy kuin sen saa palautettua! Todella vaikeaselkoisia tapauksia. Tuohon pompotteluun tai toisten aliarvioimiseen en jaksa uskoa - itsekriittisyys voi aiheuttaa tuon vaikutelman..?
      Ja mitä tunteilla leikkimiseen tulee, ei pidä paikkaansa. Tunteet ovat Neitsyelle "haudan vakava" juttu.

      • väärinymmärretty

        niin...mitäpä tuohon enää lisäämään =)


      • neiti september
        väärinymmärretty kirjoitti:

        niin...mitäpä tuohon enää lisäämään =)

        Ja onko tullu kenties mieleen, että voit olla itse saanut tämän aikaan. Ehkä sinä et vain ole tarpeeksi vahva ja tyydytä neitsyttä älyllisesti.

        Neitsyt ei ole tossuttaja vaan ottaa ensimmäisenä huomioon toisen tunteet, epäluuloiseksi ja valehtelijaksi tullaan vasta sitten kun ei ole aihetta kertoa totuutta. Tätäkin merkkiä on osattava käsitellä, inttämällä ei saa aikaseksi mitään, kaikki eivät vain siihen pysty joten luovuta ihmeessä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      697
      5839
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      510
      3668
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      177
      3486
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      172
      2694
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      10
      2469
    6. 276
      2106
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      24
      1553
    8. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      107
      1462
    9. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      100
      1409
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1200
    Aihe