Mikä olisi eläinystävällisin / taluttajaystävällisin konsti estää Helsingissä koirankusen polttama nurmikko. Asetelma on melko erikoinen; Pihamme läpi johtaa yleinen kevyen liikenteen tie, joka houkuttelee niin koiria, kuin niiden ulkoiluttajiakin. Viimeksimainittuja ilmeisesti kauniisti hoidetut pihat, ja koiraa edellisen hajut. Voi olla toisinkin päin. Taloyhtiö ei voi/halua tehdä mitään koska olen valinnut asuntoni sellaiselta kohdalta, jossa kustuksi tulemisen vaara on oleellinen. Siis, tietäiskö joku, jotain konstia, millä lenkkeilevät koirat saataisiin ohittamaan, talomme, ja kevyenliikenteentien välinen alue ? -Karppa
Koiranpissan polttojäjet nurmikolla
4
533
Vastaukset
- otan osaa :(
aita? kyltti -älä kuse tähän, sumuta etikkaa tms karmeeta kulkutien rteunaan niin ettei koira pysähdy,,,muuta pois? valitan, en tiedä
- Karppande
Kyltti ei toimi, koska kumpikaan ei osaa lukea. Ei kuseva koira, eikä taluttaja.
Keskustelukontakti voisi olla hyvä.
Pulmana on se, että kosketusta on vaikea saada,
koska "anon" kusettaa koiraansa öisin.
Virittelen ansaa joka nappaa molemmat häkkiin.
Liiketunnistimella varustettu haulikko oli liian raju kokeilu;
Olen nykyään leski.
- Karppa
- nurmikolla
Otan osaa. Meidän pihassa sama ongelma, paitsi sen aiheuttaa meidän oma piski. Uroskoiramme kusee tontin reunalla männyntaimet melko korkealta asti neulasettomiksi, osa on kuollutkin kokonaan. Ongelma on hankala. Eihän koirat voi pissaamattakaan olla. Lähtisin kyllä ystävälliseen sävyyn informoimaan ihmisiä, jotka koiria tontillasi ulkoiluttavat.
- mä ja rekku...
opettele tolvana RAKASTAMAAN koiria ja hypi riemusta kattoon kun sun pihojas ei kakarat häiriköi!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .794468Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503105Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631353091Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4002179Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2191296Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111203- 761197
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde301064- 631056
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että111983