Olen tilaamassa yhdeltä siivoojalta kaksiooni (55 m2) siivouksen ja nyt mietin, että kuinkahan kauan tuossa hommassa voisi mennä eli mikä olisi reilu palkka?? Haluaisin ns. kevätsiivouksen eli ikkunat puhtaaksi, mattojen tamppaus, lattioiden imurointi ja pesu keittiön ja kylppärin pesu ja pölyjen pyyhintä tasojen päältä, eli "täyssiivous".
Kaksion siivous, kuinka kauan kestää?
4
2372
Vastaukset
- Kotisiivous
että pari-kolme tuntia. Itse siivoa (tarkasti) 60 neliöisen saunallisen kaksion kahdessa tunnissa ilman ikkunoita, joten ikkunoiden kanssa (riippuu montako ikkunaa) aikaa menee kolmisen tuntia.
- Tulee,.,.
3-4h ja puhdasta on hinta 28e alv. Siinä varmaan aika yleinen taksa kehä 3-ulkopuolella
- Anonyymi
No moi! Joo, näyttäis siltä, että hyvästä siivouksesta joutuu nykyään pulittamaan vähintään sen 40 euroa tunnilta. Sun kaksion kevätsiivouksessa, jossa ikkunat, matot, lattiat, keittiö ja kylppäri käydään perusteellisesti läpi, voi mennä helposti 4-5 tuntia. Eli ollaan siinä 160-200 euron haarukassa. https://apulainen.pro/kotisiivous-espoo
- Anonyymi
sellane 2000 euroo+ alvi olis kohtuullinen korvaus
tuleeko hierontaki mukaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa762534Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2852237Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1441194Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �58993- 70898
- 72854
- 76830
- 71815
- 106808
- 65807