Minäkin yritin kasvattaa amisviikset mut eihän mulla kasva karvat edes pienissä munissani niin mites nyt voisin viiksiäkään kasvattaa. Harmittaa vietävästi kun mulla ei ole amisviiksiä!
kasvatin amisviikset
10
491
Vastaukset
- minulla on
sentään mopo.Äidin rahoilla.
- aivanniinbbbbbbasdgadfgsadfg
Mutta mullapa työttömällä ei edes ole sitä mopoa. Mut on mulla velkaa!
- sulla
aivanniinbbbbbbasdgadfgsadfg kirjoitti:
Mutta mullapa työttömällä ei edes ole sitä mopoa. Mut on mulla velkaa!
huonosti asiat.Meillä on mopot ja äidin rahat ja nätit tytöt tarakalla ja hyvät työpaikat. Mehän ollaankin mopojätkiä,jätkistä kovimpia!
- asiaa kerrankin
sulla kirjoitti:
huonosti asiat.Meillä on mopot ja äidin rahat ja nätit tytöt tarakalla ja hyvät työpaikat. Mehän ollaankin mopojätkiä,jätkistä kovimpia!
Hyvä kun viimeinkin tajusit miten ylivertaisia me mopoilijat ollaan.
- mopojätkänä
asiaa kerrankin kirjoitti:
Hyvä kun viimeinkin tajusit miten ylivertaisia me mopoilijat ollaan.
ylivertaisuuteni tiedän.Jumalauta,eikun ajellaan.Ei puutu rahaa,eikä kauniita tyttöjä tarakalta.Ei mennä töihin koskaan,mopoillaan vaan.Mitä sitä suotta töihin,äidin rahaa kyllä riittää.Kyllä se on miehekästä,kun baarissa haisee vaatteista pakokaasun katku. Menen moponi kanssa sänkyynkin,olen minä senverta kova jätkä.
- perskarvat
mopojätkänä kirjoitti:
ylivertaisuuteni tiedän.Jumalauta,eikun ajellaan.Ei puutu rahaa,eikä kauniita tyttöjä tarakalta.Ei mennä töihin koskaan,mopoillaan vaan.Mitä sitä suotta töihin,äidin rahaa kyllä riittää.Kyllä se on miehekästä,kun baarissa haisee vaatteista pakokaasun katku. Menen moponi kanssa sänkyynkin,olen minä senverta kova jätkä.
amis perskarvat. nyt kaduttaa.
- kannattanut,
perskarvat kirjoitti:
amis perskarvat. nyt kaduttaa.
sotkeutuu vielä mopon rattaiden väliin,itselläni kävi niin.Mutta pääasia,että saa mopilla. Kyllä mopoilu on miehekästä1
- kyllästynyt mopoilija
mopojätkänä kirjoitti:
nojööö ette oo TOSISSAS eikö teilläkään oo mitään muuta tekemistä kun kirjotella jonnekkii 24 foorumille TÄYTTÄ PASKAA kaikki on jotain minä oon kovin kaikista minä ajan mopolla nukun mopo kainalossa HAHAHAH on joku kyllä niiin kade että HUHHUHH ei perkele saa siili nauraa näillekkii kommmenteille taas varmaan joku luokion hintti ollu asialla !!!
- Anonyymi
Mulla ei ole amisviiksiä eikä munakarvoja mutta sitäkin upeammat persekarvat.
- Anonyymi
oesit sutanna nuamasj kenkälankilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2754699Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1343040Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit442877Miksei Björn Wahlroos jaa rahaa köyhille?
Esimerkiksi Nordean tiloissa? Vai tuovatko ne köyhät hiekkaa marmorilattioille ja siksi ei pysty mursunviiksi pystyyn k342871Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?771816Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1061664Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn281521- 601429
- 951292
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2151190