kasvatin amisviikset

amisviikset

Minäkin yritin kasvattaa amisviikset mut eihän mulla kasva karvat edes pienissä munissani niin mites nyt voisin viiksiäkään kasvattaa. Harmittaa vietävästi kun mulla ei ole amisviiksiä!

10

472

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minulla on

sentään mopo.Äidin rahoilla.

• aivanniinbbbbbbasdgadfgsadfg

Mutta mullapa työttömällä ei edes ole sitä mopoa. Mut on mulla velkaa!

• sulla
        aivanniinbbbbbbasdgadfgsadfg kirjoitti:

Mutta mullapa työttömällä ei edes ole sitä mopoa. Mut on mulla velkaa!

huonosti asiat.Meillä on mopot ja äidin rahat ja nätit tytöt tarakalla ja hyvät työpaikat. Mehän ollaankin mopojätkiä,jätkistä kovimpia!

• asiaa kerrankin
        sulla kirjoitti:

huonosti asiat.Meillä on mopot ja äidin rahat ja nätit tytöt tarakalla ja hyvät työpaikat. Mehän ollaankin mopojätkiä,jätkistä kovimpia!

Hyvä kun viimeinkin tajusit miten ylivertaisia me mopoilijat ollaan.

• mopojätkänä
        asiaa kerrankin kirjoitti:

Hyvä kun viimeinkin tajusit miten ylivertaisia me mopoilijat ollaan.

ylivertaisuuteni tiedän.Jumalauta,eikun ajellaan.Ei puutu rahaa,eikä kauniita tyttöjä tarakalta.Ei mennä töihin koskaan,mopoillaan vaan.Mitä sitä suotta töihin,äidin rahaa kyllä riittää.Kyllä se on miehekästä,kun baarissa haisee vaatteista pakokaasun katku. Menen moponi kanssa sänkyynkin,olen minä senverta kova jätkä.

• perskarvat
        mopojätkänä kirjoitti:

ylivertaisuuteni tiedän.Jumalauta,eikun ajellaan.Ei puutu rahaa,eikä kauniita tyttöjä tarakalta.Ei mennä töihin koskaan,mopoillaan vaan.Mitä sitä suotta töihin,äidin rahaa kyllä riittää.Kyllä se on miehekästä,kun baarissa haisee vaatteista pakokaasun katku. Menen moponi kanssa sänkyynkin,olen minä senverta kova jätkä.

amis perskarvat. nyt kaduttaa.

• kannattanut,
        perskarvat kirjoitti:

amis perskarvat. nyt kaduttaa.

sotkeutuu vielä mopon rattaiden väliin,itselläni kävi niin.Mutta pääasia,että saa mopilla. Kyllä mopoilu on miehekästä1

• kyllästynyt mopoilija
        mopojätkänä kirjoitti:

nojööö ette oo TOSISSAS eikö teilläkään oo mitään muuta tekemistä kun kirjotella jonnekkii 24 foorumille TÄYTTÄ PASKAA kaikki on jotain minä oon kovin kaikista minä ajan mopolla nukun mopo kainalossa HAHAHAH on joku kyllä niiin kade että HUHHUHH ei perkele saa siili nauraa näillekkii kommmenteille taas varmaan joku luokion hintti ollu asialla !!!

• Anonyymi

Mulla ei ole amisviiksiä eikä munakarvoja mutta sitäkin upeammat persekarvat.

• Anonyymi

oesit sutanna nuamasj kenkälankilla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      180
      8336
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4528
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4098
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      54
      3482
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3116
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      2860
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2556
    8. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      31
      2159
    9. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      38
      2013
    10. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      29
      2006
    Aihe