Minäkin yritin kasvattaa amisviikset mut eihän mulla kasva karvat edes pienissä munissani niin mites nyt voisin viiksiäkään kasvattaa. Harmittaa vietävästi kun mulla ei ole amisviiksiä!
kasvatin amisviikset
10
472
Vastaukset
- minulla on
sentään mopo.Äidin rahoilla.
- aivanniinbbbbbbasdgadfgsadfg
Mutta mullapa työttömällä ei edes ole sitä mopoa. Mut on mulla velkaa!
- sulla
aivanniinbbbbbbasdgadfgsadfg kirjoitti:
Mutta mullapa työttömällä ei edes ole sitä mopoa. Mut on mulla velkaa!
huonosti asiat.Meillä on mopot ja äidin rahat ja nätit tytöt tarakalla ja hyvät työpaikat. Mehän ollaankin mopojätkiä,jätkistä kovimpia!
- asiaa kerrankin
sulla kirjoitti:
huonosti asiat.Meillä on mopot ja äidin rahat ja nätit tytöt tarakalla ja hyvät työpaikat. Mehän ollaankin mopojätkiä,jätkistä kovimpia!
Hyvä kun viimeinkin tajusit miten ylivertaisia me mopoilijat ollaan.
- mopojätkänä
asiaa kerrankin kirjoitti:
Hyvä kun viimeinkin tajusit miten ylivertaisia me mopoilijat ollaan.
ylivertaisuuteni tiedän.Jumalauta,eikun ajellaan.Ei puutu rahaa,eikä kauniita tyttöjä tarakalta.Ei mennä töihin koskaan,mopoillaan vaan.Mitä sitä suotta töihin,äidin rahaa kyllä riittää.Kyllä se on miehekästä,kun baarissa haisee vaatteista pakokaasun katku. Menen moponi kanssa sänkyynkin,olen minä senverta kova jätkä.
- perskarvat
mopojätkänä kirjoitti:
ylivertaisuuteni tiedän.Jumalauta,eikun ajellaan.Ei puutu rahaa,eikä kauniita tyttöjä tarakalta.Ei mennä töihin koskaan,mopoillaan vaan.Mitä sitä suotta töihin,äidin rahaa kyllä riittää.Kyllä se on miehekästä,kun baarissa haisee vaatteista pakokaasun katku. Menen moponi kanssa sänkyynkin,olen minä senverta kova jätkä.
amis perskarvat. nyt kaduttaa.
- kannattanut,
perskarvat kirjoitti:
amis perskarvat. nyt kaduttaa.
sotkeutuu vielä mopon rattaiden väliin,itselläni kävi niin.Mutta pääasia,että saa mopilla. Kyllä mopoilu on miehekästä1
- kyllästynyt mopoilija
mopojätkänä kirjoitti:
nojööö ette oo TOSISSAS eikö teilläkään oo mitään muuta tekemistä kun kirjotella jonnekkii 24 foorumille TÄYTTÄ PASKAA kaikki on jotain minä oon kovin kaikista minä ajan mopolla nukun mopo kainalossa HAHAHAH on joku kyllä niiin kade että HUHHUHH ei perkele saa siili nauraa näillekkii kommmenteille taas varmaan joku luokion hintti ollu asialla !!!
- Anonyymi
Mulla ei ole amisviiksiä eikä munakarvoja mutta sitäkin upeammat persekarvat.
- Anonyymi
oesit sutanna nuamasj kenkälankilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1808336
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264528- 504098
- 543482
- 513116
- 502860
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262556- 312159
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382013- 292006