kasvatin amisviikset

amisviikset

Minäkin yritin kasvattaa amisviikset mut eihän mulla kasva karvat edes pienissä munissani niin mites nyt voisin viiksiäkään kasvattaa. Harmittaa vietävästi kun mulla ei ole amisviiksiä!

10

437

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minulla on

      sentään mopo.Äidin rahoilla.

      • aivanniinbbbbbbasdgadfgsadfg

        Mutta mullapa työttömällä ei edes ole sitä mopoa. Mut on mulla velkaa!


      • sulla
        aivanniinbbbbbbasdgadfgsadfg kirjoitti:

        Mutta mullapa työttömällä ei edes ole sitä mopoa. Mut on mulla velkaa!

        huonosti asiat.Meillä on mopot ja äidin rahat ja nätit tytöt tarakalla ja hyvät työpaikat. Mehän ollaankin mopojätkiä,jätkistä kovimpia!


      • asiaa kerrankin
        sulla kirjoitti:

        huonosti asiat.Meillä on mopot ja äidin rahat ja nätit tytöt tarakalla ja hyvät työpaikat. Mehän ollaankin mopojätkiä,jätkistä kovimpia!

        Hyvä kun viimeinkin tajusit miten ylivertaisia me mopoilijat ollaan.


      • mopojätkänä
        asiaa kerrankin kirjoitti:

        Hyvä kun viimeinkin tajusit miten ylivertaisia me mopoilijat ollaan.

        ylivertaisuuteni tiedän.Jumalauta,eikun ajellaan.Ei puutu rahaa,eikä kauniita tyttöjä tarakalta.Ei mennä töihin koskaan,mopoillaan vaan.Mitä sitä suotta töihin,äidin rahaa kyllä riittää.Kyllä se on miehekästä,kun baarissa haisee vaatteista pakokaasun katku. Menen moponi kanssa sänkyynkin,olen minä senverta kova jätkä.


      • perskarvat
        mopojätkänä kirjoitti:

        ylivertaisuuteni tiedän.Jumalauta,eikun ajellaan.Ei puutu rahaa,eikä kauniita tyttöjä tarakalta.Ei mennä töihin koskaan,mopoillaan vaan.Mitä sitä suotta töihin,äidin rahaa kyllä riittää.Kyllä se on miehekästä,kun baarissa haisee vaatteista pakokaasun katku. Menen moponi kanssa sänkyynkin,olen minä senverta kova jätkä.

        amis perskarvat. nyt kaduttaa.


      • kannattanut,
        perskarvat kirjoitti:

        amis perskarvat. nyt kaduttaa.

        sotkeutuu vielä mopon rattaiden väliin,itselläni kävi niin.Mutta pääasia,että saa mopilla. Kyllä mopoilu on miehekästä1


      • kyllästynyt mopoilija
        mopojätkänä kirjoitti:

        ylivertaisuuteni tiedän.Jumalauta,eikun ajellaan.Ei puutu rahaa,eikä kauniita tyttöjä tarakalta.Ei mennä töihin koskaan,mopoillaan vaan.Mitä sitä suotta töihin,äidin rahaa kyllä riittää.Kyllä se on miehekästä,kun baarissa haisee vaatteista pakokaasun katku. Menen moponi kanssa sänkyynkin,olen minä senverta kova jätkä.

        nojööö ette oo TOSISSAS eikö teilläkään oo mitään muuta tekemistä kun kirjotella jonnekkii 24 foorumille TÄYTTÄ PASKAA kaikki on jotain minä oon kovin kaikista minä ajan mopolla nukun mopo kainalossa HAHAHAH on joku kyllä niiin kade että HUHHUHH ei perkele saa siili nauraa näillekkii kommmenteille taas varmaan joku luokion hintti ollu asialla !!!


    • Anonyymi

      Mulla ei ole amisviiksiä eikä munakarvoja mutta sitäkin upeammat persekarvat.

    • Anonyymi

      oesit sutanna nuamasj kenkälankilla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2580
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      85
      1950
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1499
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      273
      1028
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      67
      913
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      881
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      860
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      854
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      765
    Aihe