Olen lukenu viljakäärmeist aik paljo ja mä sain oman viljiksen =)) mut mul on pienii ongelmii ja vähä kysymyksiikki.. nii et mun viljis o n.8-9 kk vanha ja ny se o vähä ''harmehtunu'' ,sen silmät on harmahtavat ,johtuuko tämä siitä et nahanluonti lähestyy? onko se ihan normaalii? vai minkä takkii ny?? en kyl kauheesti uskoo mut jos tarttee tätä niih väri o : okeetee... Ja en oo kyl täst aiheest löytäny mitään milläkään sivull...Ja sit viel et sain viljiksen 1.5 et ei oo menny paljoo aikaa.. Kiitos jos vastaisitte = DDD
Viljakäärmest..
mä_vaa^^
3
366
Vastaukset
- viljiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii...
Kyllä se taitaa olla nahanvaihto kyseessä.
Voipi olla, muttet ilmeisesti läheskään riittävästi. www.herppi.net -osoitteesta löytyy aivan varmasti tästä ja monesta muustakin asiaan liittyvästi aiheesta tietoa.
- king SNAKE
http://www.matelijat.info/viljakaarme/
Nahan luontia tulossa, onhan käärmeelle kostea paikka minne mennä, esim. pakaste rasiasta tehty käärmeen mentävällä aukolla varustettu märällä talouspaperilla varustettu piilopaikka.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?4225509Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.1891908Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3631846- 1201074
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl5994- 27918
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h60815- 72791
Oishan se coolia
Kun sais maistaa sun huulia 😘 Mukavaa päivää Hei, just sulle miehelle, josta haaveilen ❤️55723- 37704