Inhoan seuraavia merkkejä:

l.ohis

en voi sietää jäniksiä enkä koiria. Näin on. Itse olen lohikäärme. Yst. terveisin, L.ohis.

20

1694

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tulisika

      Kiinalaiset sanovat, että Lohikäärme ja Koira törmäävät toisiinsa. Törmäys tapahtuu usein kahden vastakkaisen eläinmerkin välillä. Jäniksen ja Lohikäärmeen liitto/ystävyys saattaa olla ristiriitainen. Jänis on ehkä liian varovainen/arka Lohikäärmeelle, joka pystyy tekemään mitä haluaa mistä haluaa.

    • Metalli koira

      Minua kiinnostaa aina syyt, miksi joku inhoaa jotain. Itse koin pitkään olevani törmäyskurssilla lohikäärmeitten kanssa, mutta nykyään osaan jo erotella syyt siihen, se taas johtaa siihen, ettei tarvitse inhota ketään. Nykyään nautin lohikäärmeitten (joita on todella paljon elämässäni) hyvistä puolista ja jätän huomioimatta huonot. Kannattaisko sinunkin kokeillla :)

      • tulikopukka

        Itse olen tosiaan tulihevonen ja aivan ehdottoman paras ystäväni on metallikoira. Että olemmekin samalla aaltopituudella.


      • Mkoira
        tulikopukka kirjoitti:

        Itse olen tosiaan tulihevonen ja aivan ehdottoman paras ystäväni on metallikoira. Että olemmekin samalla aaltopituudella.

        ovatkin hyviä ystäviä, sanomattakin ymmärtävät toisiaan. Hevoset ovat sellaisia luonnonlapsia, aitoja ja avoimia. Ymmärtävät myös pitää hauskaa ja nauttia elämästä, eivät turhaan nipota, kuten me koirat joskus teemme...

        Koirien ärsyttävin puoli on liiallinen kriittisyys, siitä kun pääsisi eroon. Mutta rahellisiä olemme ja autamme aina kuka apua sitten tarvitseekin.


    • Lohikäärme/Jousimies

      Toisinaan vihaan joitakin henkilöitä, mutta unohdan silloin horoskooppimerkit, elikkä ei väliä merkeillä.

    • MasterZeromus

      Mikä lohikäärme? Olen itse tulilohikäärme joten! Kyllä se vesikoira omana huorana menettelee ennemmin kuin puujänis. Jänikset, kukot, puhvelit, siat ovat nimittäin analisteja mahdollisesti tiikerit mukaan luettuna. Vaikka metallikoira on mahdoton tapaus niin kyllä se vesikoira vielä käy haastavana kumppanina. Niinkuin sanottu niin lohikäärme pitää koiraa huorana kun taas koira pitää lohikäärmettä sarjamurhaajana. Eikö olekkin jännää!? Ei tarvitse aina katsoa toista ylevästi kunhan perusta vain löytyy.

      Arnold Schwarzenegger on koira ja kevytkenkäinen mutta ei ole kertaakaa nainnut nousu ryhmästään poikkeavien kanssa eikä anaaliseksi tulisi kuulloinkaan. Marianne Faithfull taas on Druugejen huora mutta se voi johtua hänen jupiteri skorpioonista seitsämännessä huoneessa länsi astron mukaan. No tietysti hän on KOIRA!

      • Mkoira

        Kyllä tällä koiralla on ollut pari tulilohikäärmettä lemmikkinä ja ah voi niitä katkeria eron kyyneleitä kun koira ei huolinutkaan. Huorana en kyllä koiraa pitäisi, mutta toisaalta, mikäs vika huorissa on :) Miksi juuri metallikoira on mielestäsi mahdoton?

        Itse en kyllä pidä lohikäärmettä sarjamurhaajana, pikemminkin satuolentona tai sarjakuvahahmona. Kuvittelee olevansa kuninkaallinen.


      • MasterZeromus
        Mkoira kirjoitti:

        Kyllä tällä koiralla on ollut pari tulilohikäärmettä lemmikkinä ja ah voi niitä katkeria eron kyyneleitä kun koira ei huolinutkaan. Huorana en kyllä koiraa pitäisi, mutta toisaalta, mikäs vika huorissa on :) Miksi juuri metallikoira on mielestäsi mahdoton?

        Itse en kyllä pidä lohikäärmettä sarjamurhaajana, pikemminkin satuolentona tai sarjakuvahahmona. Kuvittelee olevansa kuninkaallinen.

        Näköjään asiassa! Vesikoira näet on nuorempi kuin tulilohikäärme joten hän joutuu alaspainettuna käyttään vaikka mitä ilmaisuja kuten psykopaatti, sarjamurhaaja ja mikä vielä huvittavampaa, ilmaisuja joita muut pöngittävät heidän päähän. Vaikka helposti periksi annakkaan niin on hän ainakin kerran pyytänyt minua tappamaan hänet. Lopullisena, täydentävänä uhrina vai? Eräästä 6 vuotta nuoremmasta naisesta tuli väkisellä hänen 6 vuotta vanhemman miehensä avustaja eräässä yhdysvaltalaisessa tapauksessa FBI files ohjelmassa. Mies oli enemmän se erakko luonne aina sala kyttäämässä mahdollisia nais uhreja naapurista kun taas hänen puolisonsa oli se korviaan myöten ihastunut kotirouva. Kotirouva joka houkutteli naisia, jopa oman siskonsa miehensä käsiteltäväksi aina ylipuhumisen ja huumauksen keinoin. Ainakin se samanlaisuus on tuntevani vesikoiran kanssa että puollamme molemmat omiamme. Vain länsimaalainen nousu sekä aurinko merkit pilasivat tuon ystävyyden.

        Mikäli kiinnostaa tietää niin olen tulihevonen ja puuhevonen kuukausi sekä päivä merkiltään. Kun kerta ollaan nytten kiinalaisissa horoskoopeissa niin olen vielä rotta tunti eli nousumerkiltä. Tiedän että on turha kaikkia lohikäärme-koira suhteita vihkiä tuhon omiksi kun on noita tusina muitakin tekijöitä kuviossa.

        Käsitinkö oikein että ne olivat sinun ystäviäsi nuo tulilohikäärmeet?


      • Mkoira
        MasterZeromus kirjoitti:

        Näköjään asiassa! Vesikoira näet on nuorempi kuin tulilohikäärme joten hän joutuu alaspainettuna käyttään vaikka mitä ilmaisuja kuten psykopaatti, sarjamurhaaja ja mikä vielä huvittavampaa, ilmaisuja joita muut pöngittävät heidän päähän. Vaikka helposti periksi annakkaan niin on hän ainakin kerran pyytänyt minua tappamaan hänet. Lopullisena, täydentävänä uhrina vai? Eräästä 6 vuotta nuoremmasta naisesta tuli väkisellä hänen 6 vuotta vanhemman miehensä avustaja eräässä yhdysvaltalaisessa tapauksessa FBI files ohjelmassa. Mies oli enemmän se erakko luonne aina sala kyttäämässä mahdollisia nais uhreja naapurista kun taas hänen puolisonsa oli se korviaan myöten ihastunut kotirouva. Kotirouva joka houkutteli naisia, jopa oman siskonsa miehensä käsiteltäväksi aina ylipuhumisen ja huumauksen keinoin. Ainakin se samanlaisuus on tuntevani vesikoiran kanssa että puollamme molemmat omiamme. Vain länsimaalainen nousu sekä aurinko merkit pilasivat tuon ystävyyden.

        Mikäli kiinnostaa tietää niin olen tulihevonen ja puuhevonen kuukausi sekä päivä merkiltään. Kun kerta ollaan nytten kiinalaisissa horoskoopeissa niin olen vielä rotta tunti eli nousumerkiltä. Tiedän että on turha kaikkia lohikäärme-koira suhteita vihkiä tuhon omiksi kun on noita tusina muitakin tekijöitä kuviossa.

        Käsitinkö oikein että ne olivat sinun ystäviäsi nuo tulilohikäärmeet?

        jos kerran olet hevonen :) mutta katselet ihan liikaa televisiota, keskity itseesi, opit enemmän.

        Juu, tulilohikäärmeitä tässä ollaan pariin otteeseen treffailtu (eikös ne ole 76 syntyneitä?) ei tullut mitään, vaikka monessa heitä arvostankin, lähinnä rohkeutta elää täysillä.

        Vesikoirat ovat kieltämättä vähän lällyjä, mutta kovin nuoria vielä. Omia merkkejäni en kyllä muista.. taidan olla nouseva apina ja länsimaalaiselta kalat, nouseva neitsyt. Entäs sinä?


      • MasterZeromus
        Mkoira kirjoitti:

        jos kerran olet hevonen :) mutta katselet ihan liikaa televisiota, keskity itseesi, opit enemmän.

        Juu, tulilohikäärmeitä tässä ollaan pariin otteeseen treffailtu (eikös ne ole 76 syntyneitä?) ei tullut mitään, vaikka monessa heitä arvostankin, lähinnä rohkeutta elää täysillä.

        Vesikoirat ovat kieltämättä vähän lällyjä, mutta kovin nuoria vielä. Omia merkkejäni en kyllä muista.. taidan olla nouseva apina ja länsimaalaiselta kalat, nouseva neitsyt. Entäs sinä?

        Että vihjasit itsekeskeisyyteen! Onko se sitten hyvästä vai ei en tiedä mutta vihollisia näen kieltämättä joka puolella. Jos olisinkin enemmän epäilevä kuin naiivi ihmisten suhteen sillä ainakin selkärankaa on tarpeen vaatiessa. Voimakkaat periaatteet eivät ehkä paista lävitse tarpeeksi joten vääriä ihmisiä tulee aina vastaan elämässä vaikka niitä ei haluaisikaan.

        Vastaus kysymykseesi länsimaalaisiin merkkeihin on; Nousu Härkä, Aurinko Rapu, Kuu Härkä. 76 vuosimalleilla on joko Jupiteri Härkä tai Kaksonen kuten 70 mallit ovat Jupiteri Vaakoja ja 82 mallit Jupiteri Skorppareita. Oli miten oli mutta Mars merkki voi viitata joko päällekäymiseen tai sopusointuun.


      • Mkoira
        MasterZeromus kirjoitti:

        Että vihjasit itsekeskeisyyteen! Onko se sitten hyvästä vai ei en tiedä mutta vihollisia näen kieltämättä joka puolella. Jos olisinkin enemmän epäilevä kuin naiivi ihmisten suhteen sillä ainakin selkärankaa on tarpeen vaatiessa. Voimakkaat periaatteet eivät ehkä paista lävitse tarpeeksi joten vääriä ihmisiä tulee aina vastaan elämässä vaikka niitä ei haluaisikaan.

        Vastaus kysymykseesi länsimaalaisiin merkkeihin on; Nousu Härkä, Aurinko Rapu, Kuu Härkä. 76 vuosimalleilla on joko Jupiteri Härkä tai Kaksonen kuten 70 mallit ovat Jupiteri Vaakoja ja 82 mallit Jupiteri Skorppareita. Oli miten oli mutta Mars merkki voi viitata joko päällekäymiseen tai sopusointuun.

        on minulla, joten sotaisuutta löytyy täältä ikävä kyllä, tosin olen ottanut sen positiivisesti, saan paljon aikaa lyhyellä aikavälillä ja olen melko päämäärätietoinen. Mites toi jupiteri vaikuttaa? Mielenkiintoinen myös tuo sinun nousuhärkä.. en ole koskaan tavannut. Taidettiin eksyä aiheesta :)

        Vainoharhaisuudesta. Siitä kannattaa (yrittää) päästää irti heti. Se ei auta kenenkään henkistä kehitystä. Itse olen todella idealistinen ja naiivi, mutta niin haluankin olla, se on tietoista 'sinisilmäisyyttä'. Eniten vältän marttyyrimaisuutta, kyynisyyttä ja katkeruutta, vainoharhaisuutta en edes ajattele.


      • MasterZeromus
        Mkoira kirjoitti:

        on minulla, joten sotaisuutta löytyy täältä ikävä kyllä, tosin olen ottanut sen positiivisesti, saan paljon aikaa lyhyellä aikavälillä ja olen melko päämäärätietoinen. Mites toi jupiteri vaikuttaa? Mielenkiintoinen myös tuo sinun nousuhärkä.. en ole koskaan tavannut. Taidettiin eksyä aiheesta :)

        Vainoharhaisuudesta. Siitä kannattaa (yrittää) päästää irti heti. Se ei auta kenenkään henkistä kehitystä. Itse olen todella idealistinen ja naiivi, mutta niin haluankin olla, se on tietoista 'sinisilmäisyyttä'. Eniten vältän marttyyrimaisuutta, kyynisyyttä ja katkeruutta, vainoharhaisuutta en edes ajattele.

        Joten riittää sitkeyttä! Kysyit mitä Jupiteri merkkaa? No se liittyy elämänkatsomukseen, moraali tajuntaan ja huumoriin.

        Vai etkö tunne nousu Härkiä!? Jääräpäisiä kuin mitkäkin. Leimaavatpa jotkut meidän vihollisista meidät tunne vammasiksi mutta mitä siitä. Perhe on aivan yhtä tärkeä asia meille kuin nousu Ravuille ilman että itsekuri siitä kärsii. Tunnetuita nousu Härkiä ovat Michael Schumacher, Tony Vairelles, Boy George, David Gahan(Depeche Mode), Marianne Faithfull ynnä muita. Mutta mielestäni he eivät edusta arkipäiväistä nousu Härkää tavalla jolla se kuvataan esim vanhassa Sundays And Cybele elokuvassa.

        Vai ettei vainoharhaisuutta!? Eikö Vincent Price ollut koira ja hän oli vaikka kuinka kostonhimoinen johtuen hänen vainoharhaisuudesta. Pidän hänen elokuvista ihme kyllä kaksois moraalistaan huolimatta ja ymmärrän tuon sinun kehoituksesi.


      • ========
        MasterZeromus kirjoitti:

        Että vihjasit itsekeskeisyyteen! Onko se sitten hyvästä vai ei en tiedä mutta vihollisia näen kieltämättä joka puolella. Jos olisinkin enemmän epäilevä kuin naiivi ihmisten suhteen sillä ainakin selkärankaa on tarpeen vaatiessa. Voimakkaat periaatteet eivät ehkä paista lävitse tarpeeksi joten vääriä ihmisiä tulee aina vastaan elämässä vaikka niitä ei haluaisikaan.

        Vastaus kysymykseesi länsimaalaisiin merkkeihin on; Nousu Härkä, Aurinko Rapu, Kuu Härkä. 76 vuosimalleilla on joko Jupiteri Härkä tai Kaksonen kuten 70 mallit ovat Jupiteri Vaakoja ja 82 mallit Jupiteri Skorppareita. Oli miten oli mutta Mars merkki voi viitata joko päällekäymiseen tai sopusointuun.

        Henkilö on hyvin itsepintainen, mutta hänellä on vaikea lähteä liikkeelle. Henkilö on usein uppiniskainen kun on päättänyt jonkin asian.

        Tyypillinen Tulihevonen:

        "vääriä ihmisiä" tulee aina vastaan elämässä vaikka niitä ei haluaisikaan -

        Mitä opit tästä?


      • Mkoira
        MasterZeromus kirjoitti:

        Joten riittää sitkeyttä! Kysyit mitä Jupiteri merkkaa? No se liittyy elämänkatsomukseen, moraali tajuntaan ja huumoriin.

        Vai etkö tunne nousu Härkiä!? Jääräpäisiä kuin mitkäkin. Leimaavatpa jotkut meidän vihollisista meidät tunne vammasiksi mutta mitä siitä. Perhe on aivan yhtä tärkeä asia meille kuin nousu Ravuille ilman että itsekuri siitä kärsii. Tunnetuita nousu Härkiä ovat Michael Schumacher, Tony Vairelles, Boy George, David Gahan(Depeche Mode), Marianne Faithfull ynnä muita. Mutta mielestäni he eivät edusta arkipäiväistä nousu Härkää tavalla jolla se kuvataan esim vanhassa Sundays And Cybele elokuvassa.

        Vai ettei vainoharhaisuutta!? Eikö Vincent Price ollut koira ja hän oli vaikka kuinka kostonhimoinen johtuen hänen vainoharhaisuudesta. Pidän hänen elokuvista ihme kyllä kaksois moraalistaan huolimatta ja ymmärrän tuon sinun kehoituksesi.

        että mitä pelkäät? Kaikesta kirjoituksestasi huokuu pelko... ihmeellistä. Ihmeellistä siksi että jokainen tietää, että vain pelko on kaiken kehityksen este, vai tietääkö?

        Mitään ei pelätä, se on mottoni.

        ja kuka on Vincent Price? who really cares :)


      • Mkoira
        ======== kirjoitti:

        Henkilö on hyvin itsepintainen, mutta hänellä on vaikea lähteä liikkeelle. Henkilö on usein uppiniskainen kun on päättänyt jonkin asian.

        Tyypillinen Tulihevonen:

        "vääriä ihmisiä" tulee aina vastaan elämässä vaikka niitä ei haluaisikaan -

        Mitä opit tästä?

        mitä opit tästä! Olen huomannut saman kaikilla hevosilla. Ilmeisesti hakevatkin 'vääriä' ihmisiä oppiakseen jotain.

        Mitä sinun mielestäsi pitäisi oppia?


      • Tulisika
        Mkoira kirjoitti:

        mitä opit tästä! Olen huomannut saman kaikilla hevosilla. Ilmeisesti hakevatkin 'vääriä' ihmisiä oppiakseen jotain.

        Mitä sinun mielestäsi pitäisi oppia?

        Kaikki ihmiset opettavat meille jotakin arvokasta.

        "Vaikka kuinkaan väittäisin vastaan, olen täydellisesti vastuussa kaikesta, mitä elämässäni tapahtuu."


      • MasterZeromus
        Mkoira kirjoitti:

        että mitä pelkäät? Kaikesta kirjoituksestasi huokuu pelko... ihmeellistä. Ihmeellistä siksi että jokainen tietää, että vain pelko on kaiken kehityksen este, vai tietääkö?

        Mitään ei pelätä, se on mottoni.

        ja kuka on Vincent Price? who really cares :)

        Olet syntynyt vuonna 70 etkä tiedä mitään lapsuudestasi! Onpa huono todellisuuden katsonta sinulla. Oletko käynyt ehkä kakolassa mutkan? Nousu Neitsyt sattuvat olemaan Nousu Skorppareitten kanssa yhtä skitsofreenisiä. Tyypillistä Druugi maisuutta punoa juonia ja ehtiä toisten heikkoja kohtia kun ei itse mahda niille äänillensä päässä mitään. Pelkästään se että olet netissä viittaa sinun aikaansaamattomuuteesi.

        Jos Saatana on olemassa niin sinä olet sitten hänen lapsensa vai mitä?

        Ei muuta kuin hyvää matkaa Nirvanaan saanko onnitella!


      • MasterZeromus
        ======== kirjoitti:

        Henkilö on hyvin itsepintainen, mutta hänellä on vaikea lähteä liikkeelle. Henkilö on usein uppiniskainen kun on päättänyt jonkin asian.

        Tyypillinen Tulihevonen:

        "vääriä ihmisiä" tulee aina vastaan elämässä vaikka niitä ei haluaisikaan -

        Mitä opit tästä?

        Omatunto on niinkuin ympärileikkaus, se silpoo sinut armotta. Semmoinen on heitettävä vekeen! Druugit joutuvat kuitenkin Nirvanan olotilaan sanottais mitä vaan. Ja voi kun ihana, petturi gnostikot eli Peshotaanut joutuvat sinne kanssa. Mutta sitä ennen mä nautin heidän poisraivaamisesta. Heidän tuska on kuin melodiaa korvilleni. Kuin taide teos on heistä jokin kun ovat paiseista täynnä.

        Druugit ovat valaistumattomia, sokeita, leväperäisiä, skitsofreenikoita, juoppoja, aineitten käyttäjiä, huorailijoita ja paljon muuta. Peshotaanut taas häpeävät ryhmäänsä Druugi riippuvaisuutensa vuoksi!

        Oli miten oli mutta olen Nousu Härkien ja Rapujen kuningas! Galaksin kuningas enkä vaan jonku pienen Maan kuningas. Mwa, ha, haa!


      • Mkoira
        MasterZeromus kirjoitti:

        Olet syntynyt vuonna 70 etkä tiedä mitään lapsuudestasi! Onpa huono todellisuuden katsonta sinulla. Oletko käynyt ehkä kakolassa mutkan? Nousu Neitsyt sattuvat olemaan Nousu Skorppareitten kanssa yhtä skitsofreenisiä. Tyypillistä Druugi maisuutta punoa juonia ja ehtiä toisten heikkoja kohtia kun ei itse mahda niille äänillensä päässä mitään. Pelkästään se että olet netissä viittaa sinun aikaansaamattomuuteesi.

        Jos Saatana on olemassa niin sinä olet sitten hänen lapsensa vai mitä?

        Ei muuta kuin hyvää matkaa Nirvanaan saanko onnitella!

        aikamoinen tylsimys.


    • Maaliskuun Idus

      Wikipediasta löytyi tällainen lista.

      Liitot eli "rakastavaiset"

      Rotta ja härkä
      Tiikeri ja sika
      Koira ja jänis
      Lohikäärme ja kukko
      Apina ja käärme
      Hevonen ja vuohi

      Kolmoisliitot eli "ystävät"

      Rotta, apina ja lohikäärme
      Jänis, sika ja vuohi
      Hevonen, tiikeri ja koira
      Kukko, käärme ja härkä

      Yhteenotot eli "viholliset"

      Rotta ja hevonen
      Härkä ja vuohi
      Tiikeri ja apina
      Jänis ja kukko
      Lohikäärme ja koira
      Käärme ja sika

      Vahingot eli "riitakumppanit"

      Rotta ja vuohi
      Härkä ja hevonen
      Tiikeri ja käärme
      Jänis ja lohikäärme
      Apina ja sika
      Kukko ja koira

      Itse olen hevonen, exä on rotta ja nykyinen vuohi.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5065
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3187
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1827
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1790
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1655
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1511
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1305
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1276
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1257
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1257
    Aihe