Muistaako joku Jakke Seppälän?

Ellimari

Soitti Dannyn bändissä kitaraa veljensä Joken kanssa,Jokke jakke &seikkailijat 70 luvulla? Oli naimisissa missi Seija Paakkolan kanssa,entä Jokke Seppälä???

8

4869

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kaiken aikaa

Jokke seppälä tuuppasi salaa Dannyltä Armi Aavikkoa B-rappuun. Kuoli sittemmin, muistaakseni 2007 Tukholmassa aidsiin.

• Rami Turusta

...et ilmeisesti muista. Syytä olisi muistaa, pölkkypää idiootti! Onko äitisi vielä vankilassa?

• Skyfalli

Jakke on joku dirikka lääkeyhtiössä ja Jennin, Nupu isä

• präät

Aika dorka taitaa olla jos Dannyn bändissä on soittanut.

• Kasematissa_vallan

Sellaisia takatukkaisia humppaveikkojahan ne olivat. Jouduin kerran 80-kuulemaan moista, onneksi kokemus ei toistunut.

• Jakkejokkeakatellut

Minä muistan Jaken ja Joken Dannyn showsta. Oli/-vat niin hottis/-ksia alta 15-kesäisen silmissä. Muistaakseni nimenomaan tuo Jakke oli söpö. Sitä ihastusta ei kauaa kestänyt, mutta jäi kuiten mieleen. :D

• Muistanajan

Jakkehan oli tosi söpö ... nyt on enää kuiva kuikelo, on jo yli 60v.,on johtajana orionilla, mutta oli kyllä ihan flirtti. Me tytöt saatiin slaagi, kun luettiin lehdistä, että hän kihlasi Seija Paakkolan, missin v.1978, sen kaninaaman, joka ei ollut ollenkaan paras siitä missiehdokas katraasta, mutta kai sillä sitten oli antaa jotain hyvää Seppälälle. ..Nykyään se Paakkola on kans yli kuusikymppien, oli just tänään uusintana Jyrki Sukulan ohjelmassa vai voi hyvä isä, miten tyhmä nainen, ja sen tyttö kans, kolmeen vuoteen ei ollut ees kirjanpitäjää palkattu ja Seijalta jäi tytölle verovelkaa yli 50.000e verottajalle ja luottotiedot menneet. Miten oulusta kotoisin oleva tyhmyys voi olla noin yksinkertainen?

• Anonyymi

Oliko myös sen niminen yhtye kuin jokke ja Timppa?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten hyvin tunnet kaivattusi?

Mikä hänessä kiehtoo? Asiallisia vastauksia kiitos. 🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      140
      6653
    2. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      149
      5739
    3. Ootko nainen jotenkin

Epävarma ulkonäöstäsi
      Ikävä
      123
      4891
    4. Moi kuumis.

Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.
      Ikävä
      43
      4490
    5. Milloin olisi sinun ja kaivattusi

Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?
      Ikävä
      52
      3892
    6. Oletko joutunut kestämään

Mitä olet eniten joutunut kestämään?
      Ikävä
      62
      3061
    7. Itkin oikeasti aamulla taas

Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.
      Ikävä
      52
      2966
    8. Minun rakkaani.

Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m
      Ikävä
      24
      2402
    9. Where are you

Now 🫂☕️🩷
      Ikävä
      42
      2270
    10. Naiselle hyvää viikkoa

olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢
      Ikävä
      15
      2197
    Aihe