Missä on kuvattu Pertsa ja Kilu-elokuvien satama ja saaristo kohtaukset?
missä on kuvattu?
6
7822
Vastaukset
- !"#¤%&/()=
Tarkoitat niitä vanhoja, joissa oli Auvinen Pertsana?
Muistaakseni sitä on kuvattu jossakin Porin ja Rauman tienoilla... Vaikka Kotkaanhan tarinat taitavat alunperin sijoittua.
Osa puutalokohtauksista taisi olla kuvattu Tampereen pispalassa. - SirAlexx
vastataanpa 9 vuotta myöhemmin jospa alkuperänen viestin kirjoittaja elää vielä, nuo venekohtauksethan on kuvattu RAUMAN saaristossa, ja loput Tampereen pispalassa ja vanhalla Raumalla.
Tarinat sijoittuu Haminaan EI Kotkaan.. :)- Se Haminasta
Tarinat sijoittuvat Kotkaan.
- Anonyymi
Ämmän mökki on pyhämaassa lähellä venelaitureita ja kyllä siinä vieläkin on vaja.
- Anonyymi
Pertsa ja Kilu tarinat eivät sijoitu varsinaisesti mihinkään vaan kaupunki on vain keksitty. Kuinka monessa paikassa on kuvattu niin vanha-Rauma, Tampereen Pispalassa ja mahdollisesti parissa muussakin paikassa. Kaupungin nimeä ei mainita juonien aikana kertaakaan juuri samasta syystä.
- Anonyymi
Kirjat sijoittuu Kotkaan mutta elokuvat on tehty vain kirjaa pohjustaen,
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2442044- 841228
- 901067
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm1171045- 123850
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87847Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa101809- 121771
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante124716- 23701