Tästäpä ei ole vielä ollut juttua täällä mutta Bonnierin (eli Maikkarin omistajan) ja Canal :n fuusio edistyy. MTV Media alkaa edustaa Canal kanavia Suomessa: http://www.mtv3.fi/uutiset/mediait.shtml/arkistot/mediait/2009/05/876006 Eli siirtyykö varsinainen loppuasiakasmyynti sitten Canal Digitalilta jollekin muulle firmalle, ei tietoa minulla ainakaan.
Canal+ edustus
4
464
Vastaukset
- muuttuu
Tuskin muuttuu miksikään, koska ei Maikkarikaan harrasta kanavapakettien myyntiä suoraan, vaan jälleenmyyjien kautta. Ei tällä fuusiolla tarvitse olla vaikutusta siihen kuvioon.
- ämpär
palautetta meikäläiseltäkin halunneet jo useaan otteeseen niin luulis että formulat siirtyy vihdoin canal sportille ja kun sm-liigasta päästään eroon on urheilutarjonta lähellä huippua eli ei juuri paremmaksi voi tulla.
- siirtää
ämpär kirjoitti:
palautetta meikäläiseltäkin halunneet jo useaan otteeseen niin luulis että formulat siirtyy vihdoin canal sportille ja kun sm-liigasta päästään eroon on urheilutarjonta lähellä huippua eli ei juuri paremmaksi voi tulla.
F1:n siirto Canalin puolelle olisi huono liike Maikkarin kannalta (katsojista puhumattakaan), joten tuskin siirtyy. Sopimus on katkolla tämän kauden jälkeen, eli teoriassa tarjouskilpailun voi voittaa joku muukin kuin Maikkari/Bonnier.
- ei...
Mitenkäs nämä kaksi asiaa taas liittyy yhteen? Ei sitten niin millään lailla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1896726- 1551933
- 1131638
- 511360
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️511143Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢421041Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu981002Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6937Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan249908- 41879