perunat ja juurekset laitetaan maahan.. siitä ne kasvaa lämpimän sään vallitessa.. saamme huomata kasvun ihmeen.. sen uuden kasvun.. Sitä toivomme myös tähän suomalaiseen yhteiskuntaan.. rauhaa, rakkautta.. ja sitä ettei ihmiset riitele vaan sovussa rakennetaan maailmaa.. tätä suomalaista maailmaa eteenpäin.. Tiedän yhden joka on kuvitelmaa.. siinä ei oo totuutta nimeksikään.. tapahtumien olisi tullut ajoittua 1800 -luvun lopulle.. eivät tähän päivään.. ne ovat siis väärässä ajassa.. siksi näin on käynyt lukemattomille.. Minä toivon itse että aika korjaa monia vääristymiä.. se oikaisee niitä tapahtumia mitä menneinä vuosina on tapahtunut.. Ja kuten sanonta moni asia oikeaa ja aika korjaa.. Mä oon joutunut kokemaan asioita joita moni ei ole.. kuinka moni on katsellut miehensä halvaantumisen.. kuinka moni lähimmäisensä sairastumisen.. kuinka moni niitä avunpyyntöjä mitä nuo ihmiset lähettää vain katseissaan.. kun eivät enää muuten jaksa.. Kuinka moni ihminen kamppailee työttömyydssä moni muukin.. Kuinka moni miettii sitä. Mitä tekis moni muukin.. en yksin minä.. Mutta nyt on kevät sen johdosta toivotan kaikki tervetulleeksi iloiseen tapahtumaamme Kylien kymppiin, joka järjestetään taas tänä keväänä tarkemmin 21.5.2009 Tarkemmat tiedot löydätte meidän kylän nettisivulta, osoite www.venetpalo.net Tervetuloa jokainen..
Toukokuu
1
190
Vastaukset
- hölömöukko
Oletko saanut apua ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?972008- 981468
- 1121177
- 761067
- 1211062
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57903- 51867
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis58836- 36812
- 33723