hei nyt tarttis helppiä... eli oon menos vuodenpäästä kesällä reilaamaan eurooppaan ja tarvitsisin nyt jotain vinkkejä miten sais akne arpia haalistettua/punoitusta hillittyä niin ettei minun tarvitsisi stressata sitten matkalla naamastani vaan voisin nauttia mahd. paljon. akne on nyt rauhoittunu muuten kun oon pillereitä syöny mut arvet on jääny ja punottavat ilkeesti... samoin t-alue tuppaa punertamaan. oon kokeillu useamman kk jotain luonnon öljyä arpiin (argaani öljy,lupaa haalistaa arpia)mut ei ole toiminut.. tietty aurinko haalistaa mut en usko et tässä kesässä haalistuvat tarpeeksi ja en haluaisi tuhrata meikkaamiseen aikaa matkalla.. On mulla semmoinen alexin sävyttävä voide joka tasoittaa ihon väriä ja hoitaa sitä ja se on ihan ok mutta haluisin silti vähän apua. pitäiskö mun alkaa käydä talvella solariumissa vaik kerta/kk? auttaisko? laserhoitoihin ja kuorintoihin ei ole rahaa kun pitää muutenkin jo säästää itse reissua varten.. jos sais edes vähän tasoitettua ihon väriä... kiitos etukäteen jos jaksatte vastata :D
Apua akne arpiin!!
3
552
Vastaukset
et oo viel kokeillu sitruunanmehua ni kannattaa ainaki testaa et jos siit olis apuu, mulle siit oli.. http://keskustelu.suomi24.fi/terveys_show.fcgi?category=97&conference=4000000000000037&posting=22000000043156400
- lääkäriltäsi
Tuo vuosi on kyllä niin pitkä aika, että ne punoitukset haalenee sinä aikana itsestäänkin. Hae lääkäriltäsi resepti avitcid-voiteeseen. Sen pitäisi auttaa, eikä ole hinnalla pilattu.
- pianpianpian
onhan se, mutta eikös se ihon huoltaminen pidäkin aloittaa hyvissä ajoin koska tulokset tulevat hitaasti... siis tottakai hoidan ihoani muutenkin, nyt vaan noihon arpiin/punoitukseen...mut joo
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2053121Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391600Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus931451- 891349
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461314Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1551228Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121168Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze123999Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89922Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44803