Hentunen ei tullut Kalappaan.

Kalekukko.

No eipä ollut yllätys. Kuopiolaisten päiväunia vain sekin.

9

587

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • V as vendetta

      Kyllä huhu piti täysin paikkansa! Hentusen kanssa oli neuvottelut kuulema jo pitkällä ja paperi kaipasi vain allekirjoituksen, mutta niin vain tuli jokerit ja tarjosi astetta suurempaa palkkaa.

      • nyt heittää tarjouksia

        sinne sun tänne..kymmeniä. Siitä on pitkä matka siihen että sopimus tulisi tai että edes vakavasti neuvoteltaisiin.


      • ei vain ollut totta

        no, sitähän huhu on, tiedot on erikseen..


      • jjjjjjjjjjjjjjjj%5

        Höpölöpö se Hentunen mitään Kalpan kanssa ollut jutellut. Kuopiolaisten päiväunia.

        Kalpa tuskin olisi pystynyt tarjoamaan edes 0,5% jukan jokeripalkasta.


      • tällaista tietoa liikkuu
        jjjjjjjjjjjjjjjj%5 kirjoitti:

        Höpölöpö se Hentunen mitään Kalpan kanssa ollut jutellut. Kuopiolaisten päiväunia.

        Kalpa tuskin olisi pystynyt tarjoamaan edes 0,5% jukan jokeripalkasta.

        Vaikka olisi voinutkin tarjota, niin se ei olisi ollut enää järkevää. Mutta ei sitä eroa siltikään tullut kuin noin 6.7% Jokereiden eduksi, toisin sanoen 20000€. Siitä voit laskea suunnilleen kuinka paljon kumpikin joukkue tarjosi. Vai riittääkö työttömän hitsarin matematiikka siihen?


    • on tulossa

      KalPaan Jokeri-pestin jälkeen.

      • %¤%%%%

        Miksi muka menisi Kalpaan Jokeripestin jälkeen ? Eiköhän se Jukka pelaa loppu-uransa Jokereissa . Kalpaan hänelle ei ole mitään järkeä siirtyä.


    • usotsie

      Kalappaan on väärää savoa. Ota yx pee poes niin suat lärvis muikulle!

    • KalevanPallo-70

      ...jotain tekemään Kuopioon, jos nyt ei ihan pelimieheksi, on meinaan rakennellut taloa kallaveden rantaan :)
      Jos lähivuosina tullee, niin miksei kerkeisi jonkun matsin pelaamaankin. Saattaa tosin jäädä valmennushommiin tai muuta puuhailemaan. Hentusen tietäen piäkaapunkiseutu ei Joroisen ukkoo taida kiinnostaa.Eiköhän tuo perheineen mutta oekeeseen muakuntaan...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      574
      3814
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3298
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2781
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2719
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2114
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2071
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1917
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1835
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1770
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1729
    Aihe