Kokemuksia midnightstar 1900

Mietityttää

Käyttäjäkokemuksia ko. mallista kaipaisin - mikä parasta, koska ja miksi vaihtoon, verrattuna muihin Yamahan customeihin,jne.

35

9600

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Midnight mies

      Mulla on ollut ensin Harleyn Softail 1988 malli. Kun olin hankkimassa uudempaa, kävin ajamassa uudet HD:t ja Wildstarin, joka oli silloin vasta tullut markkinoille. Wildstar veti pisimmän korren ja ajettuani sillä 7 vuotta, se ei tuottanut pettymystä. Mittarissa oli yli 100 tuhatta kun myin pois, eikä ongelmia ollut. Hieno pyörä, upeat äänet, mahtava fiilis ja sielukas peli. Viime vuonna hankin sitten tämän uuden, isomman Midninght Starin, joka on tullut Willen tilalle. Mahtava vääntö, hyvä ja mukava ajaa vaikka matkaakin tai cruisailla lähiseudulla, taipuu mukavasti myös kaupungissa, fiilis on mieletön tällä ajellessa. Samaa hyvää linjaa, jota Wildstar edusti. Suosittelen. Wildstar/Midnight star ovat julman väännön omaavia, kestäviä pyöriä. Satasen vauhdissa pari tuhatta kierrosta :) Muihin Yamahan customeihin verraten hienompi kone, enemmän kuutioita, kulkee matalemmilla kierroksilla. Jos haluat customien kuninkuusluokkaa, osta Midnight Star.

      • RedPlanet

        Hei!

        Minä o9len ollut kovasti kiinnostunut samantyyppisestä pyörästä, ja ajattelen ostaa juuri sellaisen ensi keväänä.
        Huomasin pyörän painon olevan n. 320 kg... Itse olen 171 pitkä ja painan 85 kg.
        Näin tuollaisen pyörän satamassa. Motoristi oli suunnilleen samanpituinen kuin minä eikä painoakaan ollut ilmeisesti enempää kuin mulla.

        Eräät sanovat Midnight Starin olevan "isojen miesten" pyörä, mut onko sillä mitään väliä.
        Kai normaalikokoinen voi ajaa tuommosella pyörällä...

        Ja pyörän pleksistä sen verran, että onko keskikokoinen paras vaihtoehto?
        Pieni on kuulemma huono. Isosta en oo kuullut, mutta kuvissa näyttää älyttömän isolta ja pyörä näyttää aika oudolta.


      • Vaihdoin
        RedPlanet kirjoitti:

        Hei!

        Minä o9len ollut kovasti kiinnostunut samantyyppisestä pyörästä, ja ajattelen ostaa juuri sellaisen ensi keväänä.
        Huomasin pyörän painon olevan n. 320 kg... Itse olen 171 pitkä ja painan 85 kg.
        Näin tuollaisen pyörän satamassa. Motoristi oli suunnilleen samanpituinen kuin minä eikä painoakaan ollut ilmeisesti enempää kuin mulla.

        Eräät sanovat Midnight Starin olevan "isojen miesten" pyörä, mut onko sillä mitään väliä.
        Kai normaalikokoinen voi ajaa tuommosella pyörällä...

        Ja pyörän pleksistä sen verran, että onko keskikokoinen paras vaihtoehto?
        Pieni on kuulemma huono. Isosta en oo kuullut, mutta kuvissa näyttää älyttömän isolta ja pyörä näyttää aika oudolta.

        Wildstar tuli vaihdettua pienempään uuteen customiin,kyllä on ajo-ominaisuudet kehittyny willen ajoista,muutenkin pienempi kone antaa tasaisempaa kyytiä pienissä nopeuksissa ja voima riittää kyllä,satakiloa kevyemmällä pyörällä ilo ajaa
        raskaan willen jälkeen,isommankin miehen,vakuutusmaksut tosin samat ku willessä vaikka alta tonninen onkin tuon teho /paino suhteen vuoksi.Kiihtyvyys varmaan pienessä parempi,huoltoväli tuplat harvemmin,ei tuu heti mieleen miksi pitäisi ostaa isompi!


      • vaihdoin..
        Vaihdoin kirjoitti:

        Wildstar tuli vaihdettua pienempään uuteen customiin,kyllä on ajo-ominaisuudet kehittyny willen ajoista,muutenkin pienempi kone antaa tasaisempaa kyytiä pienissä nopeuksissa ja voima riittää kyllä,satakiloa kevyemmällä pyörällä ilo ajaa
        raskaan willen jälkeen,isommankin miehen,vakuutusmaksut tosin samat ku willessä vaikka alta tonninen onkin tuon teho /paino suhteen vuoksi.Kiihtyvyys varmaan pienessä parempi,huoltoväli tuplat harvemmin,ei tuu heti mieleen miksi pitäisi ostaa isompi!

        Mä taas ostin ensin uuden pienemmän customin pari vuotta sitten. Tylsä sähkömoottoripelihän se oli ja vaihtui aika pian käytettyyn willeen.


      • puheenollen

        kannattaa unohtaa tuo jammu ja käydä koeajamassa Triumph Rocket3. Se taipuu mukavasti kaupungissa ja matka-ajossa se on aivan eri planeetalta kuin MIKÄÄN muu.


      • Midnight Mies
        puheenollen kirjoitti:

        kannattaa unohtaa tuo jammu ja käydä koeajamassa Triumph Rocket3. Se taipuu mukavasti kaupungissa ja matka-ajossa se on aivan eri planeetalta kuin MIKÄÄN muu.

        Kävin koeajamassa Rocket3:n keväällä ihan mielenkiinnosta, jotta tietäisin onko edelleenkään pyörää, jonka huolisin Midnightini tilalle.

        Olihan se ihan kiva, mutta en tykännyt tyylistä, enkä ajamisestakaan niin paljon kuin Starin kanssa. Ei ollut sellaisia fiiliksiä, ei sellaista sielukkuutta ja onnea puikoissa. Kyllähän siinä voimaa oli, vaan niin on varmaan Boss Hossissakin.

        En nyt tarkemmin osaa sanoa, miksei sen puikoissa saanut oikein hyviä fiiliksiä, mutta jotenkin se tuntui ehkä penseältä, ei vaan sellaista riemua puikoissa. Ajo-ominaisuudet olivat hyvät, meni maantiellä ja mutkissa vakaasti, mutta senhän tekee moni autokin, viime kädessä on kuitenkin tärkeintä fiilis niin kaupungissa, cruisatessa kuin matkallakin. Jos Midnight Staria ei olisi, ottaisin ennemmin Wildstarin ja sen jälkeen HD:n softailin kuin Rocketin. Mutta varmasi on jollekin nappi valinta, ihan siinä missä Gold Wingikin.

        Matkani jatkuu Midnight Starilla, jonka puikoissa kokemaani sielukasta fiilistä, ei ole toistaiseksi mikään voittanut.


      • Anonyymi
        puheenollen kirjoitti:

        kannattaa unohtaa tuo jammu ja käydä koeajamassa Triumph Rocket3. Se taipuu mukavasti kaupungissa ja matka-ajossa se on aivan eri planeetalta kuin MIKÄÄN muu.

        Paskapeli


    • VN 2000

      Jos kunnon kustomia haluat ota mailman suurin vee2 eli Kawasaki VN 2000 kulkee matalalla ja kovaa viitosvaihdekin laitetaan vasta kun nopeutta on 120 km/h

      • Wrom wrom

        Ajamaan pitempää matkaa yhtäjaksoisesti 120 km/h, vai vatkaako tutinat ja tärinät nupin ja rapamahan sekaisin ?


      • VN 2000
        Wrom wrom kirjoitti:

        Ajamaan pitempää matkaa yhtäjaksoisesti 120 km/h, vai vatkaako tutinat ja tärinät nupin ja rapamahan sekaisin ?

        ...Kevyesti, näillä nykyisillä, miksei vanhemmillakin kustomeilla.

        Itellä on VN 2000 ja siinä on pleksi, 120 ei tunnu missään tuon painoisella vehkeellä, ei tuulet paljoa heittele.

        Tehdas ilmoittaa huiput tuolle vehkeelle huikeat 230 km/h ketään tietenkään niin kovaa aja, mutta ei tärise eikä huoju kovillakaan vauhdeilla.


      • wrom wrom
        VN 2000 kirjoitti:

        ...Kevyesti, näillä nykyisillä, miksei vanhemmillakin kustomeilla.

        Itellä on VN 2000 ja siinä on pleksi, 120 ei tunnu missään tuon painoisella vehkeellä, ei tuulet paljoa heittele.

        Tehdas ilmoittaa huiput tuolle vehkeelle huikeat 230 km/h ketään tietenkään niin kovaa aja, mutta ei tärise eikä huoju kovillakaan vauhdeilla.

        asiallisesta vastauksesta. No, entäpä takapenkkiläinen, pystyykö kultsikin pitkän ajopäivän jälkeen vielä iltamenoihin vai onko ajoviima pannut ja puistellut sen ihan pilalle.


      • VN 2000
        wrom wrom kirjoitti:

        asiallisesta vastauksesta. No, entäpä takapenkkiläinen, pystyykö kultsikin pitkän ajopäivän jälkeen vielä iltamenoihin vai onko ajoviima pannut ja puistellut sen ihan pilalle.

        Meillä emäntä ainakin tykkää istua VN:än takapenkillä, ei ole ainakan valittanu vaikka ollaan pohjoisnorjakin kierretty samalla pyörällä kahteen kertaan, eka kerta ilman pleksiä, ja toka kerta pleksillä, tuo pleksi tekee sen, että vie ajopaineen pois, niin ajosta tulee rennonpaa.


      • Wrom wrom
        VN 2000 kirjoitti:

        Meillä emäntä ainakin tykkää istua VN:än takapenkillä, ei ole ainakan valittanu vaikka ollaan pohjoisnorjakin kierretty samalla pyörällä kahteen kertaan, eka kerta ilman pleksiä, ja toka kerta pleksillä, tuo pleksi tekee sen, että vie ajopaineen pois, niin ajosta tulee rennonpaa.

        Isolla sporttisella touring pyörällä ja katsellut tottakai, matkanvarrella, myös custom pyöriä. Kahdesta on kuva erityisesti syöpynyt verkkokalvolle ja ne ovat juuri Midnight star ja Kawasaki Vn. Kun ikää tulee lisää ja "toivottavasti tulee", niin ehkäpä meillekin tulee jompikumpi. Ja samahan se kummasta tykkää, pääasia, että tykkää :)


      • Chopperman.
        Wrom wrom kirjoitti:

        Ajamaan pitempää matkaa yhtäjaksoisesti 120 km/h, vai vatkaako tutinat ja tärinät nupin ja rapamahan sekaisin ?

        Olen ajanut rakennetuilla choppereilla pitkiä taipaleita. Mutta en välitä enkä halua ajaa 120km/h. Joten nopeuden puolesta en osaa sanoa, mutta muuten on pitkäkeulaisella, jäykkäperäisellä pelillä ajettu monen viikon reissuja ja nautinto on cruisatessa niin suuri, ettei pyörä enää vaihdu minkään muun tyyppiseen. Mukavuuksista ja ajo-ominaisuuksista voi lukea lehtiartikkeleita, mutta fiiliksen voi vai kokea, sitä ei voi toisen puolesta testata.


      • kopiota!

        VN2000:ssa kone on ulkonäöltään suora kopio HD:n twincam koneesta työntötankoja myöden. Jos haluaa erottua massasta, on Midnight Star parempi valinta, moottorikin on paljon kauniimpi kuin HD:n ja sen kopion VN2000:n kone. Yamahan kone on oman näköisensä, eikä mikään kopio.

        Lisäksi VN on vesipyssy, syyläri on ruma kapistus prätkässä.

        Midnight Starissa kyllä vääntöä ja puhtia riittää ihan tarpeeksi cruisailupyörään. Eihän siinä kuutioitakaan ole kuin sata vähemmän. Jos haluaa tehopyörän, niin onhan niitä paljon tehokkaampia pyöriä olemassa.

        Itse päädyin Midnight Stariin juuri em. syistä. Pyörä on tosi hyvä kaikin puolin, lisäksi se erottuu massasta, ollen huomattavasti harvinaisempi kuin nykyään vaikka HD tai siihen samaistunut VN2000.


      • eipä.
        kopiota! kirjoitti:

        VN2000:ssa kone on ulkonäöltään suora kopio HD:n twincam koneesta työntötankoja myöden. Jos haluaa erottua massasta, on Midnight Star parempi valinta, moottorikin on paljon kauniimpi kuin HD:n ja sen kopion VN2000:n kone. Yamahan kone on oman näköisensä, eikä mikään kopio.

        Lisäksi VN on vesipyssy, syyläri on ruma kapistus prätkässä.

        Midnight Starissa kyllä vääntöä ja puhtia riittää ihan tarpeeksi cruisailupyörään. Eihän siinä kuutioitakaan ole kuin sata vähemmän. Jos haluaa tehopyörän, niin onhan niitä paljon tehokkaampia pyöriä olemassa.

        Itse päädyin Midnight Stariin juuri em. syistä. Pyörä on tosi hyvä kaikin puolin, lisäksi se erottuu massasta, ollen huomattavasti harvinaisempi kuin nykyään vaikka HD tai siihen samaistunut VN2000.

        Ei pienempi oo huonompi,monasti parempi ominaisuuksiltaan,usein kiikastaa korvienvälistä.....:)


      • Midnight Mies
        eipä. kirjoitti:

        Ei pienempi oo huonompi,monasti parempi ominaisuuksiltaan,usein kiikastaa korvienvälistä.....:)

        Tämä on asia, josta ei voi antaa lopullista, kaikkia koskevaa vastausta. Fiilisjuttu. Yhdelle sopii pieni ja ketterä, toiselle isompi, kolmannelle se kaikkein suurin. Hyvä, että on tarjontaa.


      • onmonia
        Midnight Mies kirjoitti:

        Tämä on asia, josta ei voi antaa lopullista, kaikkia koskevaa vastausta. Fiilisjuttu. Yhdelle sopii pieni ja ketterä, toiselle isompi, kolmannelle se kaikkein suurin. Hyvä, että on tarjontaa.

        Tuo jammu on kyllä yksinkertaisesti ruma kapistus,hinnatkin aikalailla tippunu muutamassa vuodessa,ilmeisen pieni asiakaskunta tolla tyylillä kummiskin !


      • Midnight mies
        onmonia kirjoitti:

        Tuo jammu on kyllä yksinkertaisesti ruma kapistus,hinnatkin aikalailla tippunu muutamassa vuodessa,ilmeisen pieni asiakaskunta tolla tyylillä kummiskin !

        Makuasioitahan nämä asiat on, kuten totesitkin. Midnight Star on maailman kaunein moottoripyörä, jossa on maailman kaunein moottori ja paras ajofiilis, näin minulle sekä muille oman tiensä kulkijoille, jotka pitävät tästä harvinaisuudesta enemmän kuin suurten massojen arvostamista vehkeistä. Jostain syystä kuitenkin Midnight Starien ja Wildstarien hinnat eivät käytettynä paljon laske, kymmenen vuotta vanhat Willetkin maksaa vielä yli puolet uuden Midnight Starin hinnasta.

        Jos nyt pitäisi valita uudelleen, niin ykkönen olisi ja on edelleen tämä upea Midnight Star, kakkosvaihtoehto olisi varmaankin Wildstar ja niiden puutteessa ehkä tulisi kolmantena Softail Fat Boy, kelvollinen peli sekin, mutta ei ihan niin sielukas ja jymäkkä, eikä niin yksilöllinen vaan enemmän sellainen suurten massojen peli.


      • vaan, että
        Midnight mies kirjoitti:

        Makuasioitahan nämä asiat on, kuten totesitkin. Midnight Star on maailman kaunein moottoripyörä, jossa on maailman kaunein moottori ja paras ajofiilis, näin minulle sekä muille oman tiensä kulkijoille, jotka pitävät tästä harvinaisuudesta enemmän kuin suurten massojen arvostamista vehkeistä. Jostain syystä kuitenkin Midnight Starien ja Wildstarien hinnat eivät käytettynä paljon laske, kymmenen vuotta vanhat Willetkin maksaa vielä yli puolet uuden Midnight Starin hinnasta.

        Jos nyt pitäisi valita uudelleen, niin ykkönen olisi ja on edelleen tämä upea Midnight Star, kakkosvaihtoehto olisi varmaankin Wildstar ja niiden puutteessa ehkä tulisi kolmantena Softail Fat Boy, kelvollinen peli sekin, mutta ei ihan niin sielukas ja jymäkkä, eikä niin yksilöllinen vaan enemmän sellainen suurten massojen peli.

        650 ja 1100 Dragstarit ovat parhaimman näköisiä jammun customeita mitä ikinä on ollut. Sääli vaan että niitä ei modattu euro 3 päästönormit täyttäviksi. Jenkkilässähän molempia myydään vielä täyttä päätä. Nykyiset custom jammut ei sytytä enää millään lailla. Ovat muotoilultaan rumia pyöriä.


      • hienompia!
        vaan, että kirjoitti:

        650 ja 1100 Dragstarit ovat parhaimman näköisiä jammun customeita mitä ikinä on ollut. Sääli vaan että niitä ei modattu euro 3 päästönormit täyttäviksi. Jenkkilässähän molempia myydään vielä täyttä päätä. Nykyiset custom jammut ei sytytä enää millään lailla. Ovat muotoilultaan rumia pyöriä.

        Kyllä noi uudet Yamahan cruiserit on upeita. Mun mielestä paljon hienompia kuin ne vanhat Dragstarit. Mutta onneksi niitäkin riittää vielä käytettynä pitkään niille, jotka tykkää niistä enempi. Kaveri on ollut töissä Yamahalla ja kiivaaseen tahtiin on kuulema porukat vaihtanut Drag Stareja uusiin jammun cruisereihin, etenkin ennen lamaa, mikä nyt hiljentää kaikkea kauppaa..


      • hienoa versiota
        hienompia! kirjoitti:

        Kyllä noi uudet Yamahan cruiserit on upeita. Mun mielestä paljon hienompia kuin ne vanhat Dragstarit. Mutta onneksi niitäkin riittää vielä käytettynä pitkään niille, jotka tykkää niistä enempi. Kaveri on ollut töissä Yamahalla ja kiivaaseen tahtiin on kuulema porukat vaihtanut Drag Stareja uusiin jammun cruisereihin, etenkin ennen lamaa, mikä nyt hiljentää kaikkea kauppaa..

        1100 dragstarista. Mallinimi taisi olla Silverado. Hitto kun niitä joskus sais vielä tännekin päin maailmaa.


      • kone..
        hienoa versiota kirjoitti:

        1100 dragstarista. Mallinimi taisi olla Silverado. Hitto kun niitä joskus sais vielä tännekin päin maailmaa.

        Toi OHV kone joka on Midnight Starissa ja Wild Starissa vaan on niin älyttömän hieno, parhaimman näköinen työntötankokone koko maailmassa. Lisäksi sen iskunpituus on 113/118 (Wild/Midnight), joten ajossa ihan toisenlainen kuin tuo pikkusisko. Mutta siis makuasioita nää, mulle toi Drag Star oli liian pienen oloinen jo sen jälkeen, kun olin ajanut evo koneisella HD:lla, joka jäi kyllä Starien jalkoihin myöhemmin.


      • olla..
        kone.. kirjoitti:

        Toi OHV kone joka on Midnight Starissa ja Wild Starissa vaan on niin älyttömän hieno, parhaimman näköinen työntötankokone koko maailmassa. Lisäksi sen iskunpituus on 113/118 (Wild/Midnight), joten ajossa ihan toisenlainen kuin tuo pikkusisko. Mutta siis makuasioita nää, mulle toi Drag Star oli liian pienen oloinen jo sen jälkeen, kun olin ajanut evo koneisella HD:lla, joka jäi kyllä Starien jalkoihin myöhemmin.

        Sulla taitaa olla jammu,onko myynnissä kun niin kauhiast yrität sitä täällä kehua?


      • myynnissä!
        olla.. kirjoitti:

        Sulla taitaa olla jammu,onko myynnissä kun niin kauhiast yrität sitä täällä kehua?

        Ensinnäkin tarkoitus ei ollut sen kummemmin saati kauhiasti kehua, totesinhan samaan hengenvetoon, että makuasioitahan nämä on.

        Toisekseen, en koskaan myy tätä pyörää, kun ikääkin on jo melkein 60 ja harrastusvuosia takana 40, niin ajan tällä sitten niin pitkään kuin pystyn jollain ajamaan, koska tässä vehkeessä on kaikki kohdallaan, maailman kaunein moottori ja ajo on yhtä juhlaa.


      • matkamotoristi+
        myynnissä! kirjoitti:

        Ensinnäkin tarkoitus ei ollut sen kummemmin saati kauhiasti kehua, totesinhan samaan hengenvetoon, että makuasioitahan nämä on.

        Toisekseen, en koskaan myy tätä pyörää, kun ikääkin on jo melkein 60 ja harrastusvuosia takana 40, niin ajan tällä sitten niin pitkään kuin pystyn jollain ajamaan, koska tässä vehkeessä on kaikki kohdallaan, maailman kaunein moottori ja ajo on yhtä juhlaa.

        Midnight Star 1900 on "kevytpyörä" ajaa...kuin olisi 100kg Willeä kevyempi,vaikkei oikeasti ole sitä,. Painopiste alhaalla ja uudet nykyrenkaat sen tekee.Jarrut ovat "sormenpääjarrut" ja ennenkaikkea juositus on todella hyvä.
        Wille on legenda ja tietysti hyvä pyörä, (ajoin 50-tuhatta sillä) Mutta Midnight Star on nykyaikaa ja pitempään katsoessa kaunistuu ainavaan. Tässä pyörässä on vihdoinkin omaansa ulkonäköä, eikä ole standardi-tyylin yleiskustomi.
        Ja harvoin nähty custom-pyörä..yleisin taitaa olla nykyään HD?
        Pleksissä vakiona ei ole säätöjä..ne olen itse suunnitellut, korkeus ja pysty säätö.
        Ovat aika ongelmaisia yleensä.

        Pakoäänet ovat olemattomat vakiona ja ainoa kuuluvat äänet tuulen lisäksi ovat rengas ja moottorinäänet. Tämä moottori ei mielestäni ole mikään erityisen hiljainen
        moottori,vaikka on tärinätön,on käynti silti raakaa. Mutta korvatulpat päässä on kuis ajais Goltwingillä...paitsi,että ajo-ominaisuudet on paremmat.


      • 1900mies
        matkamotoristi+ kirjoitti:

        Midnight Star 1900 on "kevytpyörä" ajaa...kuin olisi 100kg Willeä kevyempi,vaikkei oikeasti ole sitä,. Painopiste alhaalla ja uudet nykyrenkaat sen tekee.Jarrut ovat "sormenpääjarrut" ja ennenkaikkea juositus on todella hyvä.
        Wille on legenda ja tietysti hyvä pyörä, (ajoin 50-tuhatta sillä) Mutta Midnight Star on nykyaikaa ja pitempään katsoessa kaunistuu ainavaan. Tässä pyörässä on vihdoinkin omaansa ulkonäköä, eikä ole standardi-tyylin yleiskustomi.
        Ja harvoin nähty custom-pyörä..yleisin taitaa olla nykyään HD?
        Pleksissä vakiona ei ole säätöjä..ne olen itse suunnitellut, korkeus ja pysty säätö.
        Ovat aika ongelmaisia yleensä.

        Pakoäänet ovat olemattomat vakiona ja ainoa kuuluvat äänet tuulen lisäksi ovat rengas ja moottorinäänet. Tämä moottori ei mielestäni ole mikään erityisen hiljainen
        moottori,vaikka on tärinätön,on käynti silti raakaa. Mutta korvatulpat päässä on kuis ajais Goltwingillä...paitsi,että ajo-ominaisuudet on paremmat.

        asiantiimoilta,itsehuoltajille..

        http://www.paulmilner.com/yamaha/handbuch/handbuch.htm


      • sanon kokemuksesta
        Midnight mies kirjoitti:

        Makuasioitahan nämä asiat on, kuten totesitkin. Midnight Star on maailman kaunein moottoripyörä, jossa on maailman kaunein moottori ja paras ajofiilis, näin minulle sekä muille oman tiensä kulkijoille, jotka pitävät tästä harvinaisuudesta enemmän kuin suurten massojen arvostamista vehkeistä. Jostain syystä kuitenkin Midnight Starien ja Wildstarien hinnat eivät käytettynä paljon laske, kymmenen vuotta vanhat Willetkin maksaa vielä yli puolet uuden Midnight Starin hinnasta.

        Jos nyt pitäisi valita uudelleen, niin ykkönen olisi ja on edelleen tämä upea Midnight Star, kakkosvaihtoehto olisi varmaankin Wildstar ja niiden puutteessa ehkä tulisi kolmantena Softail Fat Boy, kelvollinen peli sekin, mutta ei ihan niin sielukas ja jymäkkä, eikä niin yksilöllinen vaan enemmän sellainen suurten massojen peli.

        Ajelin joskus -99 Fat Boylla, 15000km riitti, vetelä, tuuliherkkä ja tärisevä, ei voi ominaisuuksissa verratakkaan Yamahoihin.


      • Anonyymi
        Wrom wrom kirjoitti:

        Isolla sporttisella touring pyörällä ja katsellut tottakai, matkanvarrella, myös custom pyöriä. Kahdesta on kuva erityisesti syöpynyt verkkokalvolle ja ne ovat juuri Midnight star ja Kawasaki Vn. Kun ikää tulee lisää ja "toivottavasti tulee", niin ehkäpä meillekin tulee jompikumpi. Ja samahan se kummasta tykkää, pääasia, että tykkää :)

        Koeaja 1800 Wingi en muulla enää aja näitä on ollut vanhempiakin malleja mulla👍😎


      • Anonyymi
        kopiota! kirjoitti:

        VN2000:ssa kone on ulkonäöltään suora kopio HD:n twincam koneesta työntötankoja myöden. Jos haluaa erottua massasta, on Midnight Star parempi valinta, moottorikin on paljon kauniimpi kuin HD:n ja sen kopion VN2000:n kone. Yamahan kone on oman näköisensä, eikä mikään kopio.

        Lisäksi VN on vesipyssy, syyläri on ruma kapistus prätkässä.

        Midnight Starissa kyllä vääntöä ja puhtia riittää ihan tarpeeksi cruisailupyörään. Eihän siinä kuutioitakaan ole kuin sata vähemmän. Jos haluaa tehopyörän, niin onhan niitä paljon tehokkaampia pyöriä olemassa.

        Itse päädyin Midnight Stariin juuri em. syistä. Pyörä on tosi hyvä kaikin puolin, lisäksi se erottuu massasta, ollen huomattavasti harvinaisempi kuin nykyään vaikka HD tai siihen samaistunut VN2000.

        Käyppä istumassa vn ja jammu niin huomaat eron , jammu tuntuu vn jälkeen kuin istuisi jonkun pötkilön päällä, vn istutaan ikäänkuin pyörän "sisällä" kuten kuuluukin , vn 2000 on useimmalle liian iso ja vanha mutta 1700 on kyllä passelin kokoinen customi ,fyysisesti isompi kuin useimmat harrikat mutta pienempi kuin 2000cc , sopii kaiken kokoisille kuskeille jos ei ihan tuuli heiluttele .


    • 1.keskiyön tähti

      XV 1900 A teki vaikutuksen määrätynlaisella äijämäisyydellään olematta kuitenkaan mikään möhkäle. Mikä parasta, todella miellyttävä moottori aivan alakierroksilta lähtien; eli ei tutinoita tai tärinöitä, kuin joissakin vastaavissa isoissa customeissa. Ensi kesä saa tuottaa lisää kokemuksia.

    • 0606

      Vuoden -06-07 mallissa ,siinä mustamoottorisessa on jostain syystä 10-heppaa enemmän kuin myöhemmissä malleissa. Myös vääntöä on kovemmin. Ehkä hiilijalanjälki on pienempi uusissa ,vaikka kylläkin kierroksia on lisätty.

      • wilwil...

        Et pety jos ostat ja sama pätee 1600 wildstarin kohdalla MAHTISONNEJA kumpikin!


    • tl

      drag star 650 on yes peli, ajakaa te pikkupojat vaan isommilla ;)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

      Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      84
      4531
    2. Vanhalle ukon rähjälle

      Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3115
    3. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

      https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      136
      3109
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

      Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      403
      2192
    5. Purra hermostui A-studiossa

      Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      220
      1308
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

      Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      11
      1213
    7. Mitä sanoisit

      Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      76
      1197
    8. Miten meinasit

      Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      65
      1082
    9. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

      Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      30
      1074
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

      Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      111
      983
    Aihe