Minkä takia jokú osta Peugeot merkkisen auton? Kaikki Eurooppalaiset laatun perehtyneet lehdet ja katsastusasemat väittävät, jotta Pösö on aivan pask.... joten kertkaa mulle miksi joku ostaa pökötin. Mulla on kokemusta pakuista Pökö Bökser vs. Mersu Sprinter. Pökötti kävi n. 4 kertaa taakuu huollossa vuodessa viallisena. Mersu käy vain normi huollolissa, ilman vikaa. (kokemus n. 90tkm)
Miksi ostaa Peugeot
12
847
Vastaukset
- Ei kyllä tiedä
En osaa sanoa miksi pösö kannattaisi ostaa uutena... Mutta käytettynä... Niin mainiota peliä sillä rahalla tuskin saa toista, kiitos ennakkoluulojen ja pikkuvikojen.
- vapaassa maassa
ja jokainen saa ekuillaan ostaa mitä vain, kysymättä lupaa sinulta provoilijalta. MINÄKIN OSTIN ENKÄ OLE KATUNUT OLLENKAAN.
- Pösö rules!
Pösö on toistaiseksi ylivoimaisesti kestävin auto, mitä minulla on ollut. Ajan vuosittain kalustollani n. 60.000km ja tällä hetkellä diesel Pösön mittarissa on 512.000km. Tallissani on tälläkin hetkellä kaksi uudehkoa japsia (Mitsubishin ja Toyotan tuotteita), mutta ne eivät kerää kilometrejä huushollissamme, kuten Peugeot. Toki Pösöön joutuu lataamaan ajoittain uutta (kuluvaa) osaa, kenties enemmän kuin japseihin, mutta so what! Pösö rules!
- auto halvalla
eli Pösö, ei niillä ole varaa käytettyyn Tojoon 1500 euron bruttopalkalla.
- -Autoilija-
Lisäksi Tojon meluisuus ei miellytä ammattinsa osaavia kuljettajia. Siksi varmaan Pösö.
- e1nari
syytä: pösö on parempi ajettava kuin lada ( hätäisesti) ja ei ruostu muualta kuin konepellistä ja helmoista ja takapenkin alta ja sähköt toimii esimerkillisesti: mittari nollaantuu 300tkm ajettuna: tehtaalliki ihnettelevät: kestikö perk..le noin pitkään: kyllä pösön kanssa pysyy remonttitaidot kunnossa = huippumekaanikko jos on eiköhän pösöllä jokunen sata kilometriä mene ja loput hinauksessa
- ongelmia,
päätellen vuodatuksestasi.
- minulla on
2 pösöä, 308 sport ja pakuna boxer 2.0 paku ollut 4 v. ja normi huollot tehty, eikä 308:n ole mitään vikaa ilmennyt. edellinen auto oli 307 sw 3 vuoytta , peurakolari aiheutti ainoat murheet. älä usko kuulopuheita, eurooppalaiset lehtisi vedä pöntöstä alas.
- poikija ja kateellisia,
kun minun isillä on parempiauto, kun sinun isillä heh heh heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
- 206
taidat olla tyhmä koska vaikka sinulla oli tuo kaikki tuo tieto euroopplaisista saksalaisomisteisista laatuun keskittyneistä lehdistä niin silti ostit itsellesi Pösön ja sitten vielä epspanjalaisen Viton???? herää pahvi?...sory kirjoitus virheeet menee hattuun tuo rnaskalaine punkku
- Ziisus G.
Ei kai se muuten olis maailman vanhin auto merkki (myös moottoriryörä merkki)ja edelleen saman suvun hallussa!!!...kai niitä joku on ostanut...ei oo tainnut niitä saksalaisia lehtiä kaikki lukenut? Ja "bökser" on sukua Fiat.
- Anonyymi
Parempi kuin skoda
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?465721Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki552995- 1832635
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t102321- 272073
mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k122026törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/151736- 1451315
- 131227
Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu2611143