Naaman päälle istuminen

Nimetön

Saako kukaan nainen oikeasti kicksejä miehen naaman päälle istumisesta?

41

18704

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tulla!

      henkitysvaikeuksia

    • jonkun tosi

      karvasen pillun omistavan naisen istumaan naamalleni ja hieromaan persettään siihen kovaa painaen..uuh!Tosi kiihottava ajatus.m40

      • kankeaNaikkonen

        kokeile vaikka elaintarhassa kayntia. Sielta voisi loytya kiihkea gorilla-naaras tai vaikkapa jääkarhu-prinsessa


      • Perse-Erkki

        Mitä vitun väliä on sukupuolella ?

        m50


      • Perse-Arto
        Perse-Erkki kirjoitti:

        Mitä vitun väliä on sukupuolella ?

        m50

        no kun sillä toisella ei ole sitä vitunväliä!


    • saa se

      on tosi kivaa

      • miten istuu

        mutta jos läsäytät koko perseellä niin voipi henki loppua:)nainen nauttii tollasesta asiasta jos pitää suuseksistä,eli mies pystyy asennossa nuolee tai omaa domi-luonteen että nauttii miehen tukalasta olosta,alistaa tuollaiseen.


    • pelkkää..

      hekumaa, kun saa istua miehen kasvoilla, pillu märkänä ja miehen kieli sitä lipomassa..ja sitten vetää häpäreitä miehen nenän yli ja jne. Mies ressukat eivät siinä tilanteessa pysty muuta tekemään kuin ähkymään ja puhkumaan, ja kaikki on kiinni pelkästään naisen pillusta...

      • viilatar

        Täyspöljä taidat olla !!!


      • s.tana

        erektion


      • meilläkin....
        viilatar kirjoitti:

        Täyspöljä taidat olla !!!

        ..melko usein asetan miehen pään jalkojeni väliin ja hän saa siinä asennossa nuolla ja lipoa mun pillua. Siinä samalla miehen nenä lirputtaa klitorista. Mulla on aikas suuret häpyhuulet ja nenä niiden välissä tekee tosi gutaa.....


      • vaikka olenkin mies

        Todella hekumallinen ajatus, kun isoperäinen nainen istuisi kasvoilleni, pimppa märkänä ja samalla imisi kaluani! Wau, lentäisin varmasti pitkin seiniä! ;)


      • miehelle namia
        meilläkin.... kirjoitti:

        ..melko usein asetan miehen pään jalkojeni väliin ja hän saa siinä asennossa nuolla ja lipoa mun pillua. Siinä samalla miehen nenä lirputtaa klitorista. Mulla on aikas suuret häpyhuulet ja nenä niiden välissä tekee tosi gutaa.....

        Saman kokeneena puhtaan pimpan tuoksu säilyy nenässä p i i i i t k ä ä n ! ;)


      • tatuo
        meilläkin.... kirjoitti:

        ..melko usein asetan miehen pään jalkojeni väliin ja hän saa siinä asennossa nuolla ja lipoa mun pillua. Siinä samalla miehen nenä lirputtaa klitorista. Mulla on aikas suuret häpyhuulet ja nenä niiden välissä tekee tosi gutaa.....

        Meillä kotona on tehty noin ja kivaa on ollut molemmilla. Vieno karvaisen pimpan tuoksu kiihottaa. En uskonut että rouva tuli valmiiksi niin nopeasti kun tuli.


      • luonto-alma
        vaikka olenkin mies kirjoitti:

        Todella hekumallinen ajatus, kun isoperäinen nainen istuisi kasvoilleni, pimppa märkänä ja samalla imisi kaluani! Wau, lentäisin varmasti pitkin seiniä! ;)

        Tänne ja HETI tollanen halukas mies!!!!!!!!!!!!!!!!


      • Mies.

        On kiihottavaa olla siinä naisen armoilla ja luputella pillua. Joskus saan melkein orgasmin, vaikka munalla en tee mitään. Ja naisen aktiivinen, hallitseva ote sängyssä, se on parasta mitä tiedän... Avioliiton alkuaikoina tykkäsin lähetyssaarnaaja-seksistä, mutta jotenkin valjulta se on viime aikoina tuntunut.


      • Anonyymi

        Minä teen aina mieheni kanssa suuseksiä koska se tuntuu hänen mielestään hyvältä ja kivalta ja sama minullakin tykkään tehdä suuseksiä ja kun minä puhun puhelimessa ni silti minä teen suuseksiä se tuntuu niin hyvältä aaahhh ja vaikka minulla olisi kusi hätä ni silti minä vain jatkan ja jatkan 🍆🍑


    • 30 cm

      On kyllä ihanaa maistella hyvin hoidettua vittua. maistuu hyvälle!

      • luonto-alma

        Tulee hurja orkku kun mies nuolla lipittää pillua huulia ylös ja alas..samalla sormella hieroo klitorista..mulla tulee kyl aika joutuin ja tuntuu kuin alavartalo halvaantuisi 5 min ajaksi..TULEN AIVAN VILLIKSI!!


      • haluasin
        luonto-alma kirjoitti:

        Tulee hurja orkku kun mies nuolla lipittää pillua huulia ylös ja alas..samalla sormella hieroo klitorista..mulla tulee kyl aika joutuin ja tuntuu kuin alavartalo halvaantuisi 5 min ajaksi..TULEN AIVAN VILLIKSI!!

        tavata! ;)


      • luonto-alma
        haluasin kirjoitti:

        tavata! ;)

        Kyllä käy...........nyt jo pillu märkänä...

        Laita sp.osotteesi ni.......................juu siiiiiiiiiiiiii.....................


      • Mistähän..
        luonto-alma kirjoitti:

        Tulee hurja orkku kun mies nuolla lipittää pillua huulia ylös ja alas..samalla sormella hieroo klitorista..mulla tulee kyl aika joutuin ja tuntuu kuin alavartalo halvaantuisi 5 min ajaksi..TULEN AIVAN VILLIKSI!!

        löytäisin tuollaisen luonto-alman päälleni istumaan nuoltavaksi?


    • niiiin...

      ..hyvä tuuri, että sain oikein märän ja limaisen naisen istumaan pääni päälle. Kyllä oli herkkua, kun hän levitti häpärinsä ja sitten alkoi liikehtiä siinä naamani päällä. Pillun mehut senkuin litisivät huulillani ja nenäni painui klitorikseen.Välillä mainasi henki salpaantua, kun nainen koko painollaan hinkkasi pilluaan kasvoja vasten. Mutta mitään en vaihtaisi, kyllä se niin gutaa teki. Nainen kertoi, että sai oikein kunnon orkut siitä, kun nenäni hinkkasi hänen tahtiinsa hänen klittaansa.

      • naisenalku18

        Ei ole mitään parempaa kun miehen naaman päällä istuminen märällä pillulla. Kieli lipoo pilluani edestakaisin ja kun sormilla samalla kutittelee klittaa niin mm kyllä se hyvälle tuntuu. Orkut saan helpoiten juuri tuossa asennossa. samalla itse kun voi rintoja puristella ja mmmm.


      • alku..
        naisenalku18 kirjoitti:

        Ei ole mitään parempaa kun miehen naaman päällä istuminen märällä pillulla. Kieli lipoo pilluani edestakaisin ja kun sormilla samalla kutittelee klittaa niin mm kyllä se hyvälle tuntuu. Orkut saan helpoiten juuri tuossa asennossa. samalla itse kun voi rintoja puristella ja mmmm.

        istuisitko naamalleni märkä pillu suussani pers reikä nenässäni kiinni.m40 03


      • gimmmmmmmmmmmm
        alku.. kirjoitti:

        istuisitko naamalleni märkä pillu suussani pers reikä nenässäni kiinni.m40 03

        Milloin vaan.. :D


    • jee jee...........

      "naaman päälle istuu ja kieltä se mielii, hetken päästä pillumehu poskellasi vierii.." :D

      • nainen19v

        no en nyt tiedä suoraan sanottuna istunko, mutta ainakin harrastetaan mieheni kanssa 69 niin, että tavallaan olen pillu sen naamassa kiinni. eipä ole hengitysvaikeuksia tullut ja mies pyytää sitä joka kerta. mulla on kyllä ihan posliini, en ymmärrä mitä nää karvapuheet on phyyyi!


      • kutittaa
        nainen19v kirjoitti:

        no en nyt tiedä suoraan sanottuna istunko, mutta ainakin harrastetaan mieheni kanssa 69 niin, että tavallaan olen pillu sen naamassa kiinni. eipä ole hengitysvaikeuksia tullut ja mies pyytää sitä joka kerta. mulla on kyllä ihan posliini, en ymmärrä mitä nää karvapuheet on phyyyi!

        kivasti naamaa ja on muutenkin kiihottavamman näkönen pillu.m40


    • Vitkutin

      se on makia ko nainen naaman päällä istuu! saa kunnolla mehuja maistella ja mukavat näköalat. onneksi avokki tykkään tästä asennosta kanssa kovasti ja laukeaa aika helposti siinä.

    • mies vaan

      Enpätiedä mitä naiset siitä sanoo, mutta saispa joskus kokeilla miten karvainen tussu hivelee naamaa. Kieltäkin voisi silloin käyttää.

      • luomulilli

        ...hyvät naurut lukiessani näitä naama-pillu-juttuja:-)) tekee siis hyvää mielenterveydellekin,jess!


    • kockman

      ainakin minun eukko, voi siitä nautinnosta pyörivät silmät kun hän istuu naamani päälle sen jälkeen kun olen lauennut hänen sisälleen kovan ratsastuksen jälkeen.

    • m50+

      Miesten kommentteja on täällä enemmän kuin naisten. Haluaako kukaan nainen istua miehen naaman päälle? Minä miehenä haluaisin laittaa naamani naisen karvaisen haarojen väliin onpa se missä asennossa tahansa.

    • Ratsastajatar

      Meillä meni viisi vuotta ennen kuin mies lämpeni ajatukselle suuseksistä. Kun lämpeni, siihen loppuivat minultakin haluttomuusongelmat! Mies kun on siinä itseeni nähden niin avuttomassa asemassa. Mikään ei ole kivempaa kuin saada miehen terhakka kieli suihkunraikkaaseen pilluun. Ensin varovasti klitorista, sitten vähitellen omaan tahtiin alempaa. Sitten miehen tukahduttamisharjoitteita. Ne ovat eräänlaisia kuuliaisuusjuttuja. Kieli lipoo syvällä vaginassani ja käytän välillä rajusti myös nenää. En malta laueta pelkkään kieleen, pitää saada vielä vähän isompaa... Semmoisen käsittelyn jälkeen ei yleensä tarvitse käskeä miestä tekemään mitään. Kaikki tapahtuu kuin itsestään.

    • naminaminaminami

      Saispa joskus edes lähetyssaarnaaja asennossa, puhumattakaan että nainen istuisi naaman päälle. miten sellaista voi ehdottaakkaan.

      • Meilläkin ei kotona

        Et mistään enää. Jos se olisi sinulle - olisit sen jo kokenut. Sitä on kaikkialla maailmassa. Ei nää suomirouvat edes tiedä miten istutaan... Ja se on harmi!


    • lipsnam

      Pillun nuolemisesta moni nainen tykkää.

      • tuletule

        vaimoani pyytäny naamalleni istumaan, mutta haluaisko joku nainen sen tehdä minulle, saisit istua polvillasi ja painaa pimpsaasi suutani vasten ja kielelläni tekisin syviä edestakaisia liikkeitä sisälläsi ja huulillani imisin sinun huulia ja nuolisin rakoasi.


      • sderres
        tuletule kirjoitti:

        vaimoani pyytäny naamalleni istumaan, mutta haluaisko joku nainen sen tehdä minulle, saisit istua polvillasi ja painaa pimpsaasi suutani vasten ja kielelläni tekisin syviä edestakaisia liikkeitä sisälläsi ja huulillani imisin sinun huulia ja nuolisin rakoasi.

        kaverini menehtyi kun baarista kotiin lähtenyt merinorsu läsähti naaman päälle... Surullista.


      • tuletule
        sderres kirjoitti:

        kaverini menehtyi kun baarista kotiin lähtenyt merinorsu läsähti naaman päälle... Surullista.

        Tuli laitettua sopimatonta nimimerkkiä ja edelliselle nimimerkille sderres sanon piut paut ettei tämä ketju nyt jo katkea ja oli sillä moukan tuuria kun ei itse jääny norsun perseen alle ja tukehtunu.
        Kerran kävi niin kun yhden kaverin kanssa ulkomailla pyörittiin et kaksi maksullista naista tyrkytti ihtesän, sanottiin et sillä ehdolla ettei mitään seksiä. Rahat annettiin ja kun päästiin huoneeseen niin miten ollakkaan niin tämä minun naiseni, nätti se olikin, alkoi kopeloimaan julppia, sai sen auki ja hetken päästä sillä oli kulli suuussaan ja jatkoi pitkillä vedolla, neljäs tai viides kerta työnsin sen pois itsestäni vaikka ihanalta se tuntuikin. Sitten jatkettiin hyväilyllä ja työnsin sormeni sen pilluun kun se sitä halus. Kysyi tarttenko kumia, sanoin etten tartte, ja homma jatkui vain niin että me hyväilimme toisiamme. Mutta voi kauheata minkälaisia tuskia minulle tuli tämän jälkeen, pelkäsin että vaimo huomaa jotain kun tulen kotiin sekä että olisin saanut jotain sp tautia.
        Mutta onneksi ei mitään, tällä vain haluan sanoa että minulle on aina ollut tärkeäätä olla uskollinen vaimolleni, tuommosessa tilanteessa vaatii paljon mieheltä että pystyy keskeyttämään.
        Ei tämä kaikki sitä tarkoita etteikö minulla sittenkin ole fantasioita, niin esimerkiksi kun ett joku vieras nainen istuu pimpsa naamani päälle että saisin nuolla sitä, koska en vain saisi vaimoani tekemään sitä, ylipainokin tekee hankalaksi.
        Kysyn samassa tilanteessa olevilta naisilta jotka haluavat olla uskollisia miehilleen että käykö mielessä tämmösiä fantasioita koskaan, vaiko usein. Minä varmaan en tätä koskaan saa kokea ja mikä siinä on että se tuntuis niin paljon seksikkäämmältä vieraan naisen kanssa.
        Pitää vielä kerran panna sitä samaa typerää nimimerkkiä.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      140
      4295
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      125
      1681
    3. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1497
    4. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      283
      1422
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1304
    6. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      51
      1207
    7. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1141
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1126
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1091
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      66
      1083
    Aihe