Farmisopimus Saipan kanssa! Saipan? Siis Saipan, joka viime kaudella hävisi runkosarjan ja tämän kauden vahvistukset on sitä luokkaa että... onko kellään mikroskooppia? Siis Saipan, jonka rosterista esim meille kelposia jätkiä olisi Toporowski, ja ehkä Jasko. Loput on täysin Mestisporukkaa. http://www.saipa.fi/2008/page.php?id=18&article_id=1223 Jos ei sääli olisi sairautta niin kyllä kävisi sääliksi Jugurtteja. Ja niiden kumpaakin fania.
Jugurtit luovutti ennen kauden alkua
2
313
Vastaukset
Nyt puhut vähän mutta asiaa!
- Jukurikannattaja
Näkyy sama uho olevan tallella Vaasassa kun ennenkin,no siellä sentään viimein voitettiin jotakin ja kumma kyllä kun Sport vei Mestis kannun on sillä aivan eri merkitys heidän mielestään.Ennen kun esim Jukurit vei sen neljä kertaa.ei sillä ollut Vaasalaisten mielestä edes yöastian virkaa mut jopas on ääni kellossa muuttunut,ja ei tarvitse perustella Vaasasta millään Liigakarsinta mahdollisuudella.No minkähän takia Sport ei pelaa SM Liigassa kun Saipastakaan ei heille kelpaa juuri kukaan,no eipä se yllätä kun puheet ja teot ovat siellä olleet vielä kaukana toisistaan.Kuka täällä Mikkelissä on puhunut luovuttamisesta,toki lähdetään kauteen oikestaan koko Mestis historiassa ensi kertaa haastajan,ei suosikkien asemassa mutta katotaan miten käy.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4811215
- 827579
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon485561- 755539
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella764828Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme334193- 483066
- 362925
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per412525- 402440