Hei! Olen muutamana kesänä kasvattanut parvekkeella yrttejä taimista, ja tänä vuonna haluaisin ostaa ensimmäistä kertaa taimet kotikaupungistani Tampereelta. Ongelmana on vain se, etten ole tähän mennessä keksinyt, mistä niitä saa. Nettiä olen tutkinut, mutten ole löytänyt mainintaa yrttejä myyvistä puutarhoista/taimitarhoista. Osaisiko joku auttaa ja suositella jotain paikkaa? Minulla ei ole autoa käytössäni, joten siksi en viitsisi kovin kauas lähteä taimia hakemaan.
Mistä yrtintaimia Tampereella?
Sitruunamelissa
2
575
Vastaukset
- torille
Mene ruokakauppaan ja osta sieltä, niitähän on hyllyt täynnä tai torille, sielläkin niitä näkee myytävänä.
- ..noita..
..yrtin taimia suurimmassa osassa taimiliikkeitä, Teiskontien varrella golfkentän vieressä näytti ainakin olevan ihan runsas valikoima.. ja tietysti Plantagenissa jos sitä jättiä haluaa kannattaa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 893308
- 623067
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332550- 802343
- 802313
- 962066
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j401996- 121656
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201653Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil311519