Olette niin tunnettuja niistä putkista joita kutsutte koiranperseeksi.Toiset epätoivoisesti niitä hävittää,mutta P:M.niitä laitetaan ihmisten riesaksi.Miten on,joko kasvavat?
Joko jättiputket
3
587
Vastaukset
- Koiranperseaktivisti
No nyt päästiin asiaan, viime syksynä lahjoitin ko. kasvia muutamalle henkilölle, jotka halusivat rauhoittaa omien kotipihojensa läpi kulkevaa asiatonta liikehdintää. Kuten varmaan arvaattekin tämä kasvin ilmaantuminen rauhoitti läpikulkua. Tänä keväänä olenkin istutellut sitä useampaan paikkaan. Täytyy myöntää että muutamaan otteeseen olen poltellut itsekin nahkaani tässä vuosien mittaan. Erityisesti kasvista on ollut kiinnostuneita hampun viljelijä tyypit, sillä kasvi toimii erittäin hyvänä suoja-aitana kukkasien suojelussa avoimessa maastossa. Heille en ole putkea myynyt, sillä en hyväksy laitonta kasvin viljelyä. Aikanaan totesin että, on ihan sama vaikka istuttaisi koiranperseitä..sillä ärsyynnyin siitä et ohikulkijoilla olisi oikeus kieltää talonisäntää/emäntää kasvattamasta omalla pihallaan haluamiaan kasveja.Koiraa ulkoiluttaessa olen huomannut et Esim. Poleenin / kaupungintaloan puistossa kasvaa hamppua.eipä ole kukaan ollut kieltämässä niiden olemassaoloa vaikka ne kasvavat ns.yhteisellä alueella.
- Täysipäinen
Mee hoitoon !
- Pihatarha
Milloin niitä haittakasveja täytyy torjua? Lupiinit ovat levinneet ja levineet, eikä sitä pysäytä mikään.
Olen kaivanut juurineen lapiolla ja kärrännyt jääneeseen monttuun täyttömaata. Niin ei kun ei, näitä tulee joka vuosi kumminkin.
Tehoaako rikkakasveille käytettävä torjunta-aine? Sekä milloin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t897229- 353831
- 453420
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402562- 2082376
- 412352
- 1232246
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292149Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241878- 401809