Olen hankkimassa moottorivenettä mökkisaarelle kulkua varten. Pitäisi olla vakaa kulkemaan pahassakin kelissä, että pääsee saaresta pois, vaikka olisi tuulta 15m/s. Pielisellä sijaitsee saareni. Lähinnä vene tulisi tavaran rahtaamiseen, ei niinkään uisteluun. Olen ajatellut jotain Busterin s tai m mallia, tai sit jotain lasikuituista esim. Yamar 4210. Hintahaarukka voisi olla n. 8000-13000. Kiitos, jos joku asiantunteva voisi neuvoa.
Mikä vene
pena*
3
655
Vastaukset
Hyväkuntoisen käytetyn, tuoreella moottorilla. Esimerkiksi Vator 17 R, scand 550, Ukkosärki jne. täyttävät mainitsemasi kriteerit..
- vene..
pysyy tavarat kuivana sateessakin.
- ..i..
Targa 42 olisi varmaan hyvä valinta, jos kaipaat tukevaa venettä ja lomapakossa piisaa tuohta. Ei haittaa varmaan ihan pikku tuuli Pielisillä. Sekin hyvä puoli, että jos ostat tulevaisuudessa mökin vaikka Kanarian Saarilta, niin samalla veneellä taittuu mökkimatka =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1726832
- 594582
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s353883- 673145
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161925Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271656- 171640
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401553- 341429
- 1431197