ruokaaruokaa

possulle

Nyt on keinot vähissä. HALUAN niin kovasti olla laiha, mut ei onnistu tervelliset elämäntavat ku kerran viikossa karkaa mopo käsistä. Tänään oon syöny normaalin aamupalan ja lounaan lisäks 5 leipää päällysineen, banaanin,suklaata 100g, 400g jogurttia, suklaakuivakakun ja litran maitoa. Laskeskelin että kaloreita tuli pikkusen vajaa 4000!!! Oon keventäjissä ja mun päivittäinen kaloritarve on 1300 nyt kun yritän pudottaa painoa. En ymmärrä mikä vitun hullu mun pään sisällä asuu. Elän arkipäivät haaveillen viikonlopusta jolloin annan itselleni luvan herkutella. Joka ilta mietin mitä ihanaa voisin syödä. Tää on ihan kauheeta. Tuntuu että pää hajoaa. Voiko tästä ruoka pakkomielteestä päästä ikinä eroon vai kamppailenko tän kans koko elämäni ajan. Ihan omituista että toisilla ihmisillä on tällanen sairaus ja toiset syö vaan sillon ku on nälkä.

4

615

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • (esim. liikkumalla)

enemmän kuin syö...ei voi kuin laihtua...luonnonlaki...

• ......-----------...........

.. eikai kukaan 4000 kaloria liikunnalla kuluta? Itselläni sama ongelma kuin aloittajalla. Huoh :/

• Mar
        ......-----------........... kirjoitti:

.. eikai kukaan 4000 kaloria liikunnalla kuluta? Itselläni sama ongelma kuin aloittajalla. Huoh :/

Viime viikolla urheilemalla 12h (joka päivä) lähes 5000kcal. Näin lähes joka viikko. Kuitenkin saan myös syötyä/ahmittua nuo liikuntakalorit oikein sujuvasti... No problemo. "Sallin" itselleni mässyn kerran viikossa ja kuitenkin harmittaa jälkeenpäin. Oilko se kaiken sen rehkimisen arvoista? Mulla ei ole muuta elämää kuin työ ja urheilu.

• haluan olla laiha
        Mar kirjoitti:

Viime viikolla urheilemalla 12h (joka päivä) lähes 5000kcal. Näin lähes joka viikko. Kuitenkin saan myös syötyä/ahmittua nuo liikuntakalorit oikein sujuvasti... No problemo. "Sallin" itselleni mässyn kerran viikossa ja kuitenkin harmittaa jälkeenpäin. Oilko se kaiken sen rehkimisen arvoista? Mulla ei ole muuta elämää kuin työ ja urheilu.

Yritän kovasti laihtua,
        mutta se ei tunnu onnistuvan kuin korkeintaan pari päivää ja sitten retkahdan syömään jonkun epäterveellisen herkun,
        jonka jälkeen tulee olo että voin sitten herkutella koko päivän. Jälkeenpäin kaduttaa, sillä tulee syötyä älyttömiä määriä ja edelliset vähäruokaiset päivät menevät hukkaan . :( Tuntuu että olen painoni vanki ja että mieleni ei salli minun päästä tavoitteeseeni. Uskon sairastavani BED:iä ja masentaa kun en voi hillitä syömistäni.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Marja sulkee liikkeen

Nyt lähtee kylän ainoa kello ja kultaliike ja kenkäkauppa
      Oulainen
      26
      5291
    2. Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.

Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r
      Oulainen
      3
      4647
    3. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      146
      1601
    4. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      155
      1436
    5. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      14
      1260
    6. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      93
      1104
    7. Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon

Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike
      Hyrynsalmi
      21
      1064
    8. viekää miehet naiset kunnon treffeille

Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.
      Ikävä
      201
      965
    9. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      61
      903
    10. Milloin se sitten

On? Se oikea hetki kun kerrot sille naiselle mitä tunnet häntä kohtaan?
      Ikävä
      37
      829
    Aihe