ruokaaruokaa

possulle

Nyt on keinot vähissä. HALUAN niin kovasti olla laiha, mut ei onnistu tervelliset elämäntavat ku kerran viikossa karkaa mopo käsistä. Tänään oon syöny normaalin aamupalan ja lounaan lisäks 5 leipää päällysineen, banaanin,suklaata 100g, 400g jogurttia, suklaakuivakakun ja litran maitoa. Laskeskelin että kaloreita tuli pikkusen vajaa 4000!!! Oon keventäjissä ja mun päivittäinen kaloritarve on 1300 nyt kun yritän pudottaa painoa. En ymmärrä mikä vitun hullu mun pään sisällä asuu. Elän arkipäivät haaveillen viikonlopusta jolloin annan itselleni luvan herkutella. Joka ilta mietin mitä ihanaa voisin syödä. Tää on ihan kauheeta. Tuntuu että pää hajoaa. Voiko tästä ruoka pakkomielteestä päästä ikinä eroon vai kamppailenko tän kans koko elämäni ajan. Ihan omituista että toisilla ihmisillä on tällanen sairaus ja toiset syö vaan sillon ku on nälkä.

4

660

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • (esim. liikkumalla)

enemmän kuin syö...ei voi kuin laihtua...luonnonlaki...

• ......-----------...........

.. eikai kukaan 4000 kaloria liikunnalla kuluta? Itselläni sama ongelma kuin aloittajalla. Huoh :/

• Mar
        ......-----------........... kirjoitti:

.. eikai kukaan 4000 kaloria liikunnalla kuluta? Itselläni sama ongelma kuin aloittajalla. Huoh :/

Viime viikolla urheilemalla 12h (joka päivä) lähes 5000kcal. Näin lähes joka viikko. Kuitenkin saan myös syötyä/ahmittua nuo liikuntakalorit oikein sujuvasti... No problemo. "Sallin" itselleni mässyn kerran viikossa ja kuitenkin harmittaa jälkeenpäin. Oilko se kaiken sen rehkimisen arvoista? Mulla ei ole muuta elämää kuin työ ja urheilu.

• haluan olla laiha
        Mar kirjoitti:

Viime viikolla urheilemalla 12h (joka päivä) lähes 5000kcal. Näin lähes joka viikko. Kuitenkin saan myös syötyä/ahmittua nuo liikuntakalorit oikein sujuvasti... No problemo. "Sallin" itselleni mässyn kerran viikossa ja kuitenkin harmittaa jälkeenpäin. Oilko se kaiken sen rehkimisen arvoista? Mulla ei ole muuta elämää kuin työ ja urheilu.

Yritän kovasti laihtua,
        mutta se ei tunnu onnistuvan kuin korkeintaan pari päivää ja sitten retkahdan syömään jonkun epäterveellisen herkun,
        jonka jälkeen tulee olo että voin sitten herkutella koko päivän. Jälkeenpäin kaduttaa, sillä tulee syötyä älyttömiä määriä ja edelliset vähäruokaiset päivät menevät hukkaan . :( Tuntuu että olen painoni vanki ja että mieleni ei salli minun päästä tavoitteeseeni. Uskon sairastavani BED:iä ja masentaa kun en voi hillitä syömistäni.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla

Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2
      Mikkeli
      94
      2553
    2. Mitä jos saisit selville

että kaivattusi tekee susta pilaa?
      Ikävä
      195
      954
    3. Mitä ajattelit ensimmäisenä kun

näit kaivattusi ekaa kertaa?
      Ikävä
      55
      752
    4. Sofia teki aika pahat oharit

Leikkiikö Sofia kansainvälistä kosmopoliittia vai menikö rehdisti pupu pöksyyn, kun perui viestillä tulonsa puoli tunti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      119
      672
    5. Mikä on toinen nimesi?

Tiedätkö naisen?
      Ikävä
      49
      562
    6. Havaintoja ihmisen ulosteesta lenkkeilypoluilla

Oletteko havainneet ihmisen ulostetta taajamaa kiertävillä lenkkeilypoluilla?
      Kuhmo
      14
      496
    7. Mies, toivotko että kaivatullasi

olisi vähän isommat rinnat? Kuinka paljon isommat olisi kivat?
      Ikävä
      49
      493
    8. Peräännytkö nainen vai mitä sanot

Jos sanon sulle että rakastan sua? Suututko oletko vihainen vai olisiko tunteet molemminpuolisia?
      Ikävä
      52
      484
    9. Mitä nainen tekisit J-miehen kanssa?

Jos saisit juoksemalla kiinni?
      Ikävä
      55
      465
    10. Auto katolleen Huhtalantiellä

Iso poliisioperaatio Lapualla, 7 poliisipartiota ajoi rosvoja takaa,loppu tuli kun rosvot osuivat pihlajaan lentäen siit
      Lapua
      11
      450
    Aihe