Nyt on keinot vähissä. HALUAN niin kovasti olla laiha, mut ei onnistu tervelliset elämäntavat ku kerran viikossa karkaa mopo käsistä. Tänään oon syöny normaalin aamupalan ja lounaan lisäks 5 leipää päällysineen, banaanin,suklaata 100g, 400g jogurttia, suklaakuivakakun ja litran maitoa. Laskeskelin että kaloreita tuli pikkusen vajaa 4000!!! Oon keventäjissä ja mun päivittäinen kaloritarve on 1300 nyt kun yritän pudottaa painoa. En ymmärrä mikä vitun hullu mun pään sisällä asuu. Elän arkipäivät haaveillen viikonlopusta jolloin annan itselleni luvan herkutella. Joka ilta mietin mitä ihanaa voisin syödä. Tää on ihan kauheeta. Tuntuu että pää hajoaa. Voiko tästä ruoka pakkomielteestä päästä ikinä eroon vai kamppailenko tän kans koko elämäni ajan. Ihan omituista että toisilla ihmisillä on tällanen sairaus ja toiset syö vaan sillon ku on nälkä.
ruokaaruokaa
4
629
Vastaukset
- (esim. liikkumalla)
enemmän kuin syö...ei voi kuin laihtua...luonnonlaki...
- ......-----------...........
.. eikai kukaan 4000 kaloria liikunnalla kuluta? Itselläni sama ongelma kuin aloittajalla. Huoh :/
- Mar
......-----------........... kirjoitti:
.. eikai kukaan 4000 kaloria liikunnalla kuluta? Itselläni sama ongelma kuin aloittajalla. Huoh :/
Viime viikolla urheilemalla 12h (joka päivä) lähes 5000kcal. Näin lähes joka viikko. Kuitenkin saan myös syötyä/ahmittua nuo liikuntakalorit oikein sujuvasti... No problemo. "Sallin" itselleni mässyn kerran viikossa ja kuitenkin harmittaa jälkeenpäin. Oilko se kaiken sen rehkimisen arvoista? Mulla ei ole muuta elämää kuin työ ja urheilu.
- haluan olla laiha
Mar kirjoitti:
Viime viikolla urheilemalla 12h (joka päivä) lähes 5000kcal. Näin lähes joka viikko. Kuitenkin saan myös syötyä/ahmittua nuo liikuntakalorit oikein sujuvasti... No problemo. "Sallin" itselleni mässyn kerran viikossa ja kuitenkin harmittaa jälkeenpäin. Oilko se kaiken sen rehkimisen arvoista? Mulla ei ole muuta elämää kuin työ ja urheilu.
Yritän kovasti laihtua,
mutta se ei tunnu onnistuvan kuin korkeintaan pari päivää ja sitten retkahdan syömään jonkun epäterveellisen herkun,
jonka jälkeen tulee olo että voin sitten herkutella koko päivän. Jälkeenpäin kaduttaa, sillä tulee syötyä älyttömiä määriä ja edelliset vähäruokaiset päivät menevät hukkaan . :( Tuntuu että olen painoni vanki ja että mieleni ei salli minun päästä tavoitteeseeni. Uskon sairastavani BED:iä ja masentaa kun en voi hillitä syömistäni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra haluaa muuttaa
maahanmuuttopolitiikkaa. Me suomalaiset halutaan, että Riikka Purra muuttaa pois suomesta eikä tuu ikinä takas....2289880Onnea Riikka! Työttömyys aste on nyt täysi kymppi!
🎯 💪 Kiitoksia Riikalle ansiokkaasta työstä Suomen kansantalouden tuhoamisessa. V.Putin suljetun rajan tuolla puolen514613Hyvällä tuurilla Suomen väkiluku nousee 7 miljoonaan
Vuoteen 2050 mennessä, mikäli onnistumme maahanmuuttopolitiikassa hyvin. Näin analysoi väestötieteen tohori Hiilamo. ht1354117Riikka jytkytti työttömyyden uuteen ennätykseen!
Erinomaista työtä jälleen kerran irvistelevältä saksiniekalta. ”Yhtä korkeaa työttömyysastetta ei löydy työvoimatutkimu1174002- 2103773
Päivän Riikka: Valmet Automotive aloittaa jättimäiset muutosneuvottelut
😭😭😭😭😭😭😭 Tämäkin vielä, Brutukseni. Että ei olisi Suomen historian pahimmat työttömyysluvut riittäneet, niin Riik453107Aamun Riikka: sakset tiputtavat 31 000 lasta köyhyysrajan alle
✂️ STM:n tuoreen arvion mukaan Riikan leikkaukset pudottavat peräti 31 000 lasta köyhyysrajan alle, kun aikaisempi THL172281Rakastan sua mutten uskalla jutella sulle
Kumpa sä näkisit tämän viestin❤️ Kaipaan sua vaikka oot välillä ihan lähellä mutten saa sanottua sulle enää mitään. Ujos1581657Mihin rakastuin sinussa?
Rakastuin siihen, miten katsoit minua Rakastuin siihen, miten hymyilit minulle Rakastuin siihen, kuinka hyväksi sait its991600Nuoret pois politiikasta!
Näillä 30-kymppisillä ei ole juuri mitään elämänkokemusta. Ja tällaiset raakileet saavat huseerata ja pilata Suomen!91593