Pyydän rukoustanne....

te siskot ja veljet.....

Olen tänään lähdössä oman käteni kautta tuonpuoleiseen. Pyydän teitä kaikkia Jumalaan uskovia, rukoilemaan puolestani. Olen tehnyt paljon syntiä elämässäni, mutta varmasti, olen tehnyt enemmään hyvää kuin pahaa. Olen pelastanut kymmeniätuhansia ihmisiä, elämän jatkumisen puolelle, heitä kuitenkaan koskaan näkemättä. Elämäni on nyt ajautunut sellaiseen ahdinkoon ja tuskaan, etten näe muuta vaihtoehtoa, kuin lähteä oman käteni kautta Jeesuksen ja Jumalan lämpimään ja turvalliseen huomaan. Pyydän teiltä kaikilta rukouksienne voimaa, saatte varmasti lukea kaiken lehdistä myöhemmin. Terveisin izais.

8

315

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minkälaiseen

ahdinkoon olet joutunut. Tuollaisessa asiassa ei pidä hätiköidä, oletko varmasti harkinnut huolellisesti?

• izais

asioita jo pitkään, enkä näe elämääni elämisen arvoisena. Olen aina ollut se henkilö, joka on kääntänyt toisenkin poskensa. En jaksa enää.

• jos olet
        izais kirjoitti:

asioita jo pitkään, enkä näe elämääni elämisen arvoisena. Olen aina ollut se henkilö, joka on kääntänyt toisenkin poskensa. En jaksa enää.

vanha tai vakavasti sairas, mutta nuorella tai keski-ikäiselläkin elämä voi vielä muuttua paremmaksi. On kokemusta.

• kausia
        izais kirjoitti:

voi olla kenellä hyvänsä. Niin on ollut minullakin. Onneksi ne menevät yleensä ohi. Itse näen nykyisin elämän tehtävänä, joka on annettu suoritettavaksi. Minäkin olen kääntänyt turhan usein toisen posken, mutta yritän olla enää niin tekemättä.

• oiuyui

Jeesus on syntisi kantanut. Emme voi itse emmekä edes pysty pyyhkimään syntejämme pois omine tekoinemme. Jeesus on syntisi kantanut. Hän kuoli sovittaen syntisi. Yksin sinun ei tarvitse olla tämän asian kanssa. Jumala kyllä auttaa. Auttaa Pyhän Hengen ja jopa epätäydellisten ihmisten kautta. Elämä on murheellista useinkin mutta valoa on ja armoa kaikille. Ole kiltti, puhu kasvotusten jonkun toisen ihmisen kanssa. Sinä kykenyt vaikka mihin hyvään. Jeesuksestakin saat kertoa. Hän on kaikkien ystävä ja kuuntelee ja auttaa. Katso vielä elämää muiden kanssa. Aikasi kyllä vielä koittaa paitsi jos elämme viimeisiä aikoja. Silloin emme kuolemaa kohtaisi vaan saisimme mennä suoraan Taivaaseen kun Jeesus tulee takaisin. Eletään täällä :) Onhan täällä rakkaus, joka on kaikille. Rakkaus.

• eilen lähtenyt pois, niin hyvä niin. Sanovat ettei saa tappaa! Ei edes itteesä! Miksikö ei saa itteesäkään tappaa? Siksi kun ihmisten tulisi elämänsä omistaa Jumalalle. Ei ole varmuutta siitä miten ihmisen lopulta käy jos hän tekee väärin tappamalla jonkun. Saako hän anteeksi jos tappaa "Jumalan temppelin"? Raamatun mukaan saa anteeksi jos katuu tekoaan, mutta ittesä tappaessa ei voi enää jälkeen päin katua. Ei muakaan aina hirveesti elämä kiinnosta. Toiveita ja haaveita on jostakin vapauttavasta onnesta. Toiveita ne yhä vaan on. Mut silti sitä vaan on "elossa ja potkii"!

• Hae apua

masennukseesi. Siitä selviää kyllä, sillä nykyisin on hyviä keinoja, jotka auttavat. Äkkiä terveyskeskukseen apua hakemaan !

• ju

toivottavasti olet vielä kuulolla. Alla osoitteeni, katotaan jos voisin jotenkin konkreettisesti auttaa.

[email protected]

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis

Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu
      Maailman menoa
      270
      2282
    2. En kadu sitä, että kohtasin hänet

mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n
      Ikävä
      83
      1001
    3. Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..

...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n
      Ikävä
      55
      979
    4. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      108
      960
    5. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      81
      921
    6. Lapuan sanomissa käy rytinä

Pistivät sitten päätoimittajan pihalle
      Lapua
      42
      854
    7. Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."

Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa
      Tv-sarjat
      21
      838
    8. Helena Koivu : Ja kohta mennään taas

Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      67
      736
    9. Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä

Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä
      Jälleensyntyminen
      299
      684
    10. Oot ihana

Toivottavasti nähdään sattumalta jonain kesäpäivänä♥️🥺🫂
      Ikävä
      33
      677
    Aihe