Jussin Pyöräpiste, Tuira/Oulu

Tyytymätön ostaja

Ostin noin vuosi sitten polkupyörän Jussin Pyöräpisteestä Tuiran myymälästä, Oulussa. Kokeilin kolmea polkupyörää, jotka otettiin hyvin tiiviisti kasatusta rivistä siirtämällä koko pyöräkasaa sivuun. Tein ostopäätöksen haluamastani pyörämallista kokeiluajon jälkeen.

Uskoin, että saan ostaessani vasta pakasta avatun polkupyörän. Mutta myyjä möikin minulle kokeilemani pyörän, jota oli hyvin todennäköisesti sitä ennen kokeiltu moneen kertaan ja joka kerta kasattu takaisin pyöräriviin "väkivalloin" niin kuin kaikkia muitakin pyöriä.

Olisin ollut ihan tyytyväinen jos pyörä olisi ollut kunnossa. Näin ei kuitenkaan ollut vaan polkimet löivät tyhjää ja kuusiokolon kohdalta, josta tanko löysätään, jotta se voidaan kasata tiiviisti muiden pyörien kanssa, oli maalipintaa irronnut. Otin silloin yhteyttä ko. liikkeeseen ja sain hyvin tylyn vastaanoton. Liikkeen omistaja vähätteli asiaa, vähätteli minun ymmärrystä asiasta ja sanoi vieläpä, että "tässä taitaa olla kysymys jostain muusta" viitaten ilmeisesti sukupuoleeni tms.

Tein valituksen kuluttajansuojalautakuntaan ja palautin pyörän liikkeeseen. Vaadin uutta pakasta otettua polkupyörää, mutta liikkeen omistaja ei siihen suostunut. Omistaja käyttäytyi erittäin epämiellyttävästi. Hän osoitti erittäin huonoa asiakaspalvelua! Hain pyörän myöhemmin, koska tarvitsin sitä. Oli kesä ja ajan vain hyvillä ilmoilla kesäaikana mm. työmatkoja säästääkseni bensakuluissa. Menetin siis rahaa joka päivä.

Kun hain pyöräni sitä oli selvästikin säädetty ja rasvattu, koska se haisi pyörärasvalle. Lisäksi runkoon oli ilmaantunut musta maalitahra, jota ei siinä aikaisemmin ollut. Ilmeisesti oli tehty jotain maalipaikkauksia. Tätä ei saa millään pois pyörän rungosta pilaamatta pyörän omaa maalauspintaa.

Olkaa varovaisia kyseisen liikkeen kanssa ja vaatikaa uusi polkupyörä pakasta sillä pyöriä pidetään tosi huonosti liikkeen tiloissa! Myyjä keksi kuluttajansuojalautakunnalle kaikenlaisia selityksiä siitä, että myytävät pyörät on jossain muualla ja että he eivät myy käytettyjä pyöriä. Jokainen joka liikkeessä käy kyllä näkee miten homma toimii.

36

7401

    Vastaukset

    • Kaikenlaisten sekopäiden kanssa vaan pitää tulla toimeen. Hyvin harvassa ovat ne liikkeet, jotka minkäänlaista sekundaa myyvät ja jos myyvät, eivät myy kauaa.

      Yksikään liike ei halua tahrata mainettaan jonkun 50e voiton takia. Itse epäilet toiminnan syyksi mm. sukupuoltasi, itse taas veikkaan että ongelma on lähinnä peilissä.

      • Kommenttisi ei ole vastauksen arvoinen, mutta vastataan nyt kuitenkin.
        En epäile toiminnan syyksi sukupuoltani. Eikä ostamani tuote ollut sekundaa. Ymmärsit väärin.

        Ja kiitos vaan en ole sekopää. Yrityksesi on varmaan menestyksekäs näillä periaatteilla. :)


      • Tyytymätön ostaja kirjoitti:

        Kommenttisi ei ole vastauksen arvoinen, mutta vastataan nyt kuitenkin.
        En epäile toiminnan syyksi sukupuoltani. Eikä ostamani tuote ollut sekundaa. Ymmärsit väärin.

        Ja kiitos vaan en ole sekopää. Yrityksesi on varmaan menestyksekäs näillä periaatteilla. :)

        Tiedätkö, mitä tarkoittaa 80/20 -sääntö?

        Sitä, että 20% asiakkaista tuo 80% liikevaihdosta. Yrittäjänkin jaksamisella on rajansa, siksi pitää keskittyä pitämään erityistä huolta tästä 20% prosentista, loppu valitettavasti hoidetaan jos ehditään.

        Aivan samaa ajattelutapaa toteutat itsekin omassa elämässäsi, kun hieman mietit.


      • Kiitos kysymästä kirjoitti:

        Tiedätkö, mitä tarkoittaa 80/20 -sääntö?

        Sitä, että 20% asiakkaista tuo 80% liikevaihdosta. Yrittäjänkin jaksamisella on rajansa, siksi pitää keskittyä pitämään erityistä huolta tästä 20% prosentista, loppu valitettavasti hoidetaan jos ehditään.

        Aivan samaa ajattelutapaa toteutat itsekin omassa elämässäsi, kun hieman mietit.

        yrittäjänä ei voi kuin ihmetellä tällaisia kommentteja ,tosin kyseessä taitaa olla trolli kirjoittelemassa eli ei herneitä pitäisi nenään vetää .

        yleensä 20% asiakkaista todellakin tuo 80% liikevaihdosta ,mutta sitä yrittäjän ei todellakaan tule miettiä vaan todeta tilinpäätöstä tehtäessä .

        ..... asiakkailla kun ei otsassa sitä prosenttia lue .

        tällä yritys logiigalla on vaikea uskoa tuota "erittäin menestyksekäs" :D kohtaa koska on vaikea olla erittäin menestyksekäs jos 80% asiakkaista hoidetaan kun jaksetaan LOL


    • että suurin "häiriö" on ostajassa.

      • Hyvin päätelty :)

        Suomessa ei taideta edes tietää mitä on hyvä asiakaspalvelu kun kuluttajat on näin tietämättömiä oikeuksistaan. Edellisen kerran kun ostin pyörän liikkeestä (eri liike kuin tämä tietysti) minulta kysyttiin asiallisesti, että kelpaako sinulle tämä pyörä mitä kokeilit vai otetaanko uusi pakasta. Tämä on hyvää ja asiallista asiakaspalvelua.

        Kun pyöriä kasataan näin tiiviisti ja siirrellään "väkivalloin" edestakaisin, aivan varmasti ne kärsivät. Halusin vain kunnollisen ja toimivan polkupyörän, mutta sitä en saanut. Jos hyvää palvelua ja toimivaa tuotetta vaativa asiakas on "häiriö" niin silloin kannattaisi harkita, että onko yrittäjä hieman väärässä työssä.


    • Ostaja on mielestäni aiheestakin tyytymätön. Vilpillinen ja epäystävällinen toiminta kertoo pitkälle liikkeen omistajan arvoista. Asiakkaan reklamaatioon pitää suhtautua korrektisti, olipa syy mikä tahansa.

      Yrittäjän olisi tullut pyytää asiakasta tuomaan pyörä liikkeeseen, jotta sitä olisi voitu yhdessä ostajan kanssa tutkailla. Yrittäjä olisi voinut arvioida tilanteen ja neuvotellut ostajan kanssa ratkaisun, jotta asiakas olisi kokenut saaneensa oikeudenmukaisen ja reilun palvelun.

      Kiitokset tyytymättömälle ostajalle kirjoituksesta; osaamme pyöröostoksilla katsoa pyöräliikkeiden toimintatapoja tarkemmin.

      • ei voi olla totta että pyörän ostaja viittii kirjoittaa täällä jos on valinnut väärän pyörän koeajon jälkeen.melkein sama kuin menisit autoliikkeeseen koeajamaan auton ja sanoisit ostavan sen ja seuraavana päivänä menisit takaisin kiukuttelemaan,en pidäkään tästä autosta.syyttäisitkö myyjää että et ole tyytyväinen autoosi ?.otetaan esim.menisit ostamaan televisiota,näet mallit hyvin esillä ja sen perusteella joudut tekemään ostopäätöksen.jos et kuitenkaan ole tyytyväinen ostamaasi televisioon kotona (ei sovi esim.huoneen sisustukseen voitko palauttaa sen,et)joten mieti mistä valitat.itse olet saanut koeajaa pyörän ja sen perusteella tehnyt ostopäätöksen kyseisestä tuotteesta.


      • myynyt vain 5000 pyö kirjoitti:

        ei voi olla totta että pyörän ostaja viittii kirjoittaa täällä jos on valinnut väärän pyörän koeajon jälkeen.melkein sama kuin menisit autoliikkeeseen koeajamaan auton ja sanoisit ostavan sen ja seuraavana päivänä menisit takaisin kiukuttelemaan,en pidäkään tästä autosta.syyttäisitkö myyjää että et ole tyytyväinen autoosi ?.otetaan esim.menisit ostamaan televisiota,näet mallit hyvin esillä ja sen perusteella joudut tekemään ostopäätöksen.jos et kuitenkaan ole tyytyväinen ostamaasi televisioon kotona (ei sovi esim.huoneen sisustukseen voitko palauttaa sen,et)joten mieti mistä valitat.itse olet saanut koeajaa pyörän ja sen perusteella tehnyt ostopäätöksen kyseisestä tuotteesta.

        Mun mielestä pyörän ostaja luuli ostavansa uuden pyörän, mutta saikin esittelykappaleen uuden hinnalla.
        En mä huolisi tv-liikkeestä juuri sitä yksilöä, jonka näin hyllyssä, vaan haluan uuden. Paketissa, ei esittelykappaletta.
        En ole koskaan ostanut pyörää uutena, joten en tiedä mikä käytäntö on, mutta autoliikkeissä ja elektroniikkakaupoissa näin ei toimita, vaan esittelykappale myydään halvemmalla.


      • zinghzongh kirjoitti:

        Mun mielestä pyörän ostaja luuli ostavansa uuden pyörän, mutta saikin esittelykappaleen uuden hinnalla.
        En mä huolisi tv-liikkeestä juuri sitä yksilöä, jonka näin hyllyssä, vaan haluan uuden. Paketissa, ei esittelykappaletta.
        En ole koskaan ostanut pyörää uutena, joten en tiedä mikä käytäntö on, mutta autoliikkeissä ja elektroniikkakaupoissa näin ei toimita, vaan esittelykappale myydään halvemmalla.

        Aloittaja on aivan oikeassa. Uutta ostettaessa pitää tietekin saada uusi ja käyttämätön. Esittelykappale ei ole sellainen. Tässä tapauksessa pyörä oli myös jo kulunut ja viallinen.

        Hyvä, että kuluttaja kertoo asiasta muillekin. Hyvä olisi myös, jos myyjälle linkitettäisiin keskustelu, jotta voisi halutetesaan puolustautua. Asialla on tietenkin aina kaksi puolta.

        Erittäin usein asiakaspalvelussa tapahtuu suuri käänne heti kun tuote on kokonaisuudessaan maksettu. Tässä kohtaa kauppias tekee suuren virheen. Huono maine kiirii kauas. Huono palvelu kaupan jälkeen ei varmaan vaikuta heti sellaisen tuotteen kaupassa joita myydään samalla kuluttajalle harvoin, päivittäistavaroita myyvä liike ei voi palvella asiakkaita huonosti, muuten on lappu luukulla todella nopeasti.


      • ytdjhsrhfg kirjoitti:

        Aloittaja on aivan oikeassa. Uutta ostettaessa pitää tietekin saada uusi ja käyttämätön. Esittelykappale ei ole sellainen. Tässä tapauksessa pyörä oli myös jo kulunut ja viallinen.

        Hyvä, että kuluttaja kertoo asiasta muillekin. Hyvä olisi myös, jos myyjälle linkitettäisiin keskustelu, jotta voisi halutetesaan puolustautua. Asialla on tietenkin aina kaksi puolta.

        Erittäin usein asiakaspalvelussa tapahtuu suuri käänne heti kun tuote on kokonaisuudessaan maksettu. Tässä kohtaa kauppias tekee suuren virheen. Huono maine kiirii kauas. Huono palvelu kaupan jälkeen ei varmaan vaikuta heti sellaisen tuotteen kaupassa joita myydään samalla kuluttajalle harvoin, päivittäistavaroita myyvä liike ei voi palvella asiakkaita huonosti, muuten on lappu luukulla todella nopeasti.

        oletko tutustunut ikinä liikkeisiin jotka myyvät pyöriä,ilmeisesti et ole.mene ostamaan pyörä niin huomaat miten saat pyörän.ei sitä haeta paketista sulle ja kasata ajovalmiiksi.ainoastaan ns.uuden ja paketista vedetyn kappaleen saat marketista tai biltemasta,eli kasaa ite,heh osta uusi fillari


      • atako kirjoitti:

        oletko tutustunut ikinä liikkeisiin jotka myyvät pyöriä,ilmeisesti et ole.mene ostamaan pyörä niin huomaat miten saat pyörän.ei sitä haeta paketista sulle ja kasata ajovalmiiksi.ainoastaan ns.uuden ja paketista vedetyn kappaleen saat marketista tai biltemasta,eli kasaa ite,heh osta uusi fillari

        Niin noh itse ainakin kun ostin edellisen pyörän, otettiin se ihan myymälästä kuten tässäkin. Sillä eroituksella, että myyjä sanoi että he tekevät siihen vielä tarvittavat säädöt/huollot.

        Eli eroja tosiaankin on liikkeiden välillä


      • myynyt vain 5000 pyö kirjoitti:

        ei voi olla totta että pyörän ostaja viittii kirjoittaa täällä jos on valinnut väärän pyörän koeajon jälkeen.melkein sama kuin menisit autoliikkeeseen koeajamaan auton ja sanoisit ostavan sen ja seuraavana päivänä menisit takaisin kiukuttelemaan,en pidäkään tästä autosta.syyttäisitkö myyjää että et ole tyytyväinen autoosi ?.otetaan esim.menisit ostamaan televisiota,näet mallit hyvin esillä ja sen perusteella joudut tekemään ostopäätöksen.jos et kuitenkaan ole tyytyväinen ostamaasi televisioon kotona (ei sovi esim.huoneen sisustukseen voitko palauttaa sen,et)joten mieti mistä valitat.itse olet saanut koeajaa pyörän ja sen perusteella tehnyt ostopäätöksen kyseisestä tuotteesta.

        miten nuo esimerkkisi liittyy tähän kyseiseen pyörä-juttuun?


      • atako kirjoitti:

        oletko tutustunut ikinä liikkeisiin jotka myyvät pyöriä,ilmeisesti et ole.mene ostamaan pyörä niin huomaat miten saat pyörän.ei sitä haeta paketista sulle ja kasata ajovalmiiksi.ainoastaan ns.uuden ja paketista vedetyn kappaleen saat marketista tai biltemasta,eli kasaa ite,heh osta uusi fillari

        Mielummin kasaan itse että maksan 150eur ylihintaa jollekin Huijarille.ihan paska liike!


    • Tässä tapauksessa asiakas on saanut uuden, vain itse koeajamansa pyörän. Tietenkään pyörä ei ollut paketissa kun se oli tuotu varastolta esille, mutta ajamaton peli, pieni naarmu ohjaimessa ei tee pyörästä vanhaa.
      Asia puitiin kuluttajan suoja lautakunnassa ja pyöräliike voitti asian.

    • Niin, asiakahan se on se rasite rehelliselle yrittäjälle. Miksei ne tajua pysyä kotona, vaan väenväkisin tuppaavat yritykseen.
      Muutama alkupään kommentti haisee kyllä niiiiin jollekin 70-luvulle tai Speden kuululle sketsille.

    • Annan teille pyöränostajille pikku vinkin, sillä olen huomannut että Suomessa halutaan myydä mieluusti näitä läjässä ja hyllyillä lojuneita "uusia" pyöriä. Onhan ne uusia, mutta eivät pakasta vedettyjä. Lisäksi pyörä on pantu kasaan usein hyvin hutiloiden, sieltä saattaa löytyä löysää pulttia, eli ei ole mistään todellisesta ammattilaisista aina kyse. Laatua tärkeämpi on monesti että myydään mahdollisimman paljon ja kun asiakas astuu ovesta ulos, palvelu loppuu välittömästi. Luvattoman usein vanteet on huonosti rihdattu ja löystyneet. Neuvona on että vaatikaa aina uusi pyörä varastosta ja käskekää asentaa se ajokuntoon, pultit ja renkaat valmiiksi niin että pyörä on täysin ajokelpoinen (lue; turvallinen). Jos ette mielestänne saa riittävää asiakaspalvelua ja pakasta vedettyä pyörää Suomesta, tilatkaa ulkomaisista liikkeistä esim. saksasta tai brittien saarilta. Sieltä pyörä lähtee monessa tapauksessa paljon halvemmalla, saatte oikean kokoisen ja uuden pyörän yhdellä tilauksella. Suomessakin joutuu oikea kokoa joskus odottelmaan, joten ajallisesti ihan sama. Itse ostin juuri vasta yhdestä Oululaisesta liikkeestä pyörän jossa oli epäsymmetrinen eturatas ja sain kyllä vaihdettua sen uuteen pyörään, mutta myyjä alkoi aluksi selittelemään kuin jollekin aloittelijalle että tämä kuuluu asiaan tämän hintaisessa pyörässä. Kyseessä oli 700e pyörä, eikä sellaista klappia ole edes alle 200e markettisinkuloissa. Suomalaiset myyjät ja yrittäjät eivät usein ole reiluja asiakasta kohtaan ja valehtelvat minkä kerkeävät. Kuten minun tapauksessani. Yrityksen kuva tahrautui siltä osin että minua yritettiin sumuttaa väittämällä kaikkea perätöntä pyörästä ja omista "harhaluuloistani". Pyörässä ei pystynyt kirimään kettinkiä kunnolla, eli eturatas veti välillä kettingin kireälle ja välillä löysälle epäsymmetrisyydestä johtuen. Olen ulkomaalaisista liikkeestä saanut aina takuuasiat hoidettua mukisematta, vaikka emme ole myyjän kanssa kasvotusten, erityisesti saksalaiset ovat tunnollisia takuuasioissa. Suomalainen myyjä sitten uskaltaa valehdella päin naamaa. Tuleeko näillä koskaan mieleen, että ne valheet maksaa parhaimmillaan useamman tonnin, sillä liikkeessä asiointi loppuu lyhyeen.

    • Huonoja kokemuksia on myös minulla ko.yrityksestä. Asikaspalvelu tuntuu myyjistä vastenmieliseltä. Puhelimeen ei vastata eikä meileihin. Yritetään myydä 700 euron pyörää, vaikka tarjouksessa olisi 350 euron hyviä pyöriä. Hintalappuja ei ole pyörissä lainkaan. Kysyttäessä myyjä tempaisee hatusta hinnan. Eri myyjät hinnoittelevat saman pyörän eri hintaiseksi.

    • Minulla myös huonoja kokemuksia kyseisestä pyöräliikkeestä, eli Jussin pyöräpisteestä, Tuirassa. Vein pyöräni sinne korjattavaksi (oli joku pikku vika), mutta MITÄÄN sille ei tehty. Rasvalla oli sotkettu, siinä kaikki, vika oli ennallaan. Ja pyörällä oli sen jälkeen vielä huonompi ajaa! Siitä on jo aikaa, mutta huonoa ja epäasiallista palvelua en ole unohtanut. Ja tyhmä vielä maksoin olemattomasta korjauksesta, nuori ja tietämätön kun olin.. No, toista kertaa meikäläistä ei huiputeta, mutta varoituksen sana nuorille ja kaikille muillekin, että TARKKANA kannattaa olla vastaavissa tilanteissa.

      • Et vissii itekkää tiennyt pyöräsi vikaa,vai oliko vikaa saati pyörää laisinkaan.


      • Ainahan näitä asiakkaita välillä on jolle ei mikään sovi.Valittavat aivan turhasta kun seuraavana päivänä huomaavat että en ehkä pystykään maksamaan tätä luotolla ostamaan tavaraa.


    • Myös minua yritettiin tänään kyseisessä liikkeessä vedättää ihan olan takaa. Onneksi hälytyskellot soivat, enkä ostanut pyörää, joka oli ensinnäkin viime vuoden mallistoa. Ja toisekseen netissä myynnissä hintaan 295-500e ja Jussin pyöräpisteellä hintaan 895e, josta nyt kuulemma huikea tarjous 720e :D:D Huhhuh. Eipä tarvitse kyseiseen puljuun toiste mennä käymään. Miettivät varmaan, että kun on nainen, niin eihän se mistään mitään tajua ja voi sanoa ihan mitä vaan.

    • Suomalainen on niin kateelinen että yrittää viedä leivän toisen suusta ! Sain parasta palvelua mitä koskaa. Myyjä tiesi todella pyöristä. Olen tyytyväinen.
      Tästä teidän kirjoituksesta paistaa katkeruus. Aivan kuin omaa pahaaoloa ja huonoa mieltä levitätte täällä perättömillä puheilla. Aivan syvä katkeruus heijastuu tekstistä !

      • Epäilen, että tällä liikkeellä on jotakin tekemistä Ukrainen kriisin kanssa.


    • Olen saanut hyvää ja huonoa palvelua kyseisessä liikkeessä , esim pyörän särkynyttä osaa ei oltu vaihdettu vaan sama vika oli korjauksen jäjkeen, vein pyörän toiseen liikkeeseen ja odotin vieressä kun osa vaihdettiin .Myös minulle on käynyt niin että myyjä kertoi muistista hinnan joka mallille , kun kysyin uudelleen hinta muuttui, huomautin asiasta . koska pyöriin ei oltu merkitty hintaa, hinta on asiakkaan mukaan . Ystäväni kävi myös kyseisesessä liikkeessä kerroin hinta epäselvyydestä ja kehotin häntä merkkaamaan kerrotun hinnat muistiin , hänet ajettiin ulos liikkeestä ,tämä tapahtui vuosia sitten . en tiedä onko omistaja sama vai vaihtunut . mutta muisto elää .

    • Kyseisestä liikkeestä jää aina paha maku suuhun. Oli tarkoitus sitten katsella pyörää tai ostaa jotain pieniä varaosia, aina myyjät onnistuvat tavalla tai toisella naljailemaan. Onneksi en ole pyörän verran rahaa mennyt tuhlaamaan. Into loppui aikoinaan siihen, kun myyjä tuputti kolmivaihteisia, vaikka useaan kertaan sanoin etsiväni päälle viisivaihteista menopeliä. Ei tuntunut uskovan, että hinta ei ollut este. Pyörä lähti sitten Suvalasta.

    • Onko siellä liikkeessä vielä Pelle Hermannin näköinen n.60v. tyyppi vai n. 2m pitkä Janne-niminen tyyppi, jonka äo-määrä on 10v. lapsen kengännumeron luokkaa?
      Yritys oli ainakin 10v. siten erittäin epämääräinen. Kyselin entistä omistajaa, jolle tein nuorena mainoksia, ja tuo Janne, ...jotenkin Norman Batesmainen tilanne.
      Konkassahan tuo firma ollut monia kertoja, mutta palvelu tuntuu olevan entisellään. Toisaalta hyvä, tasalaatuinen palvelu. Siihenhän yrityskonsultitkin pyrkivät!

      • Joo! Muistelot tulee mieleen... Olikos se niin, että tuo hömelö Janne oli renki ja Pelle Hermanni (Mustonen/Mustakangas) oli pomo? Tästä tosin yli 20v. aikaa. Se pitkä tyyppi oli jotenkin pelottava. Sellainen harmaasilmäinen..lasittunut katse...Olikos se ex. Koskihalli-liike missä tuon olion viimeksi Oulussa näin? En muista.
        Paskoja käytettyjä pyöriä. Melkein kuin uusina myytiin ja koeajossa vaihteet rikki ja keskiöt sökönö...300m koeajossa. Jeps


    • Aikanaan ostettiin kyseisestä liikkeestä testivoittaja moottorisaha Stihl.
      Varsinainen testivoittaja,kuletettiin huollossa ainakin 5 kertaa ennen kuin löysivät vian jonka takis asha sammui tämän tästä eikä käyntiin millään...
      Arvaa vi****ko lähtä metsästä aina takaisin ja kiikuttaan liikkeeseen huoltoon???
      Enpä ole sen koommin Stihliä kehunut kuin ressun painona,siinä on sammutusnappulakinihan turha,se kyllä sammuu kun kädestä laskee...
      Meillä tämä ostos voitti kyllä kaikki testit surkeudessaan!!
      Muutoinkin kun on liikkeessä käyty,myyjiä ei näy missään... vaan eipä kyllä paljon asiakkaitakaan....

      • Kerrotko mikä vika sahassa oli? Kun mulla on eräässä oranssissa sahassa samanlainen vika. Käyny kans takuuhuollossa, mut ei toimi. Kylmänä lähtee hyvin käyntiin, mut kun lämpenee, niin hyytyy ja sammuu. Eikä sit millään käyntiin. Varmaan pitää vaihtaa koko kaasari?


    • Tais olla joku kalvo kaasuttimessa joka petti aina,vaihtoivat viimein kaasuttimen
      sen jälkeen se on toiminut jotenkin,mutta helvetin huonosti,viheliäinen saha saada säädöt kohilleen >:O Kauhean tukkoinen käyntiääni,ikään kuin korisee viimeisiään kokoajan,kakkos sahana meillä...
      PS: Saatiin silloin huolto aikana tilalle käytetty samanmerkkinen saha,oli hemmetin hyvä,en meinannut viedä sitä takasinkaan :D
      Haettiin sitten se uusi oma "testivoittaja" huollosta taas kotiin voittaan kaikki meidän testit tuonne liiterin nurkkaan... ;D

    • Omaa pyörääni on ko. liikkeessä käytetty huollossa monta kertaa, turhaan, pyörä ei koskaan ole kunnossa kun sen sieltä hakee. Sanovat ettei löytäneet mitään ja vaihteet rämisevät samallalailla kun ennenkin, lasku silti 80e. Enpä sinne enää pyörää vie, rahastusta vaan!

      • Jussin pyöräpiste on huippupaikka. Olen saanut luotettavaa palvelua sieltä jo 15 vuotta.


    • Käytiin katsomassa pyörää ko. Liikkeessä perjantaina puoli tuntia ennen sulkemisaikaa. No kaverit kuskasivat jo kiireellä pyöriä sisään ja neuvoivat tulemaan seuraavana päivänä uudelleen. Pyörä jäi sitten ostamatta. Kannattaa jatkossa ilmoittaa että myynti loppuu puolituntia ennen sulkemisaikaa, niin tietää asiakkaat tulla ajoissa.

      • Suosittelen vahvasti ettei kukaan vie moottorisahaansa huoltoon kyseiseen firmaan.

        T MS261


    • Huonoja kokemuksia minullakin kyseisestä liikkeestä. Varaosia myydään jopa yli tuplahinnalla niiden oikeaan arvoon nähden. Ahneudella ei näytä olevan rajaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maisa jatkaa Jari-Matin mollaamista

      Seiskassa avautuu Maisa taas JM:n ”pettämisestä” (kätevästi unohtuu että maisa oli se varsinainen pettäjä) ja ”taloussotkuista”. On kyllä muijalla po
      Kotimaiset julkkisjuorut
      142
      12126
    2. Sofia Belorf kuljetti setelipinoja matkalaukussaan, kertoo tullivirkailija 28.5.20

      Tullivirkailija todisti Katiska-oikeudenkäynnissä ja kertoi Sofian jääneen kiinni paksujen (50 euron) setelinippujen kuljetuksesta matkalaukussaan. Ni
      Kotimaiset julkkisjuorut
      101
      4637
    3. KALJAA PÄÄSEE OSTAMAAN VIROSTA 1.6 !!!

      MIKÄ ONNEN PÄIVÄ! Viro avaa rajat suomalaisille kaljanostajille kesäkuun alusta. Suomalaiset pääsevät Viroon ilman, että heidän tarvitsee jäädä maahan
      Maailman menoa
      87
      2607
    4. Kuka on ollut tekemisissä Martinan kanssa

      Oikeassa elämässä? Kommenttia? Millainen on?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      79
      1769
    5. Mihin landelle?

      Martina on nyt menossa? Hankoon? Missä on kyyhkyläiset kun ei ole taas näkynyt, ei suinkaan ole tullut ryppy rakkauteen vai jatkuuko Stefun veneily ed
      Kotimaiset julkkisjuorut
      63
      1444