Pet-Ami eläinlääkäri JKL:ssä (Kuokkala)

*KoiranOmistaja*

Mimmoi ks. eläinlääkäri on? Mimmoset on esim. rokotus hinnat?

17

5771

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sanoa

... muuta kuin että on kallis verrattuna esim. Viitaniemeen.

• koirien omistaja

Minäkin käytän nykyään Viitaniemen asemaa. Sielläkin katson tarkkaan ketä eläinlääkäriä, jos on asia yhtään peruskatselmusta ja rokotuksia monimutkaisempi. Haluan maksaa ammattitaidosta, vaikka enemmänkin, mutta arvailusta en halua. Monia paikkoja olen käyttänyt vuosien varrella. Tuskin se huonoin paikka on, mutta nimenomaan Viitaniemen olen kokenut luotettavaksi ja hyväksi asemaksi. Hinnoista en tiedä, en ole niitä vertaillut, ainoastaan palvelua ja avun saamista. Jyväskylässä on muitakin hyviä asemia, joita käytän, jos on akuutti tarve, enkä saa aikoja Viitaniemeen.

• tyytyväinen asiakas

Mikä ihmeen mimmmoi? Mitkä ihmeen mimmoset? Kissan sairastaessa saimme asiallista ja hyvää palvelua. Eläin pääsi nopeasti hoitoon ja matka oli lyhyt, joten kaikki oli kohdallaan. Maksoin mielelläni sen, mitä pyydettiin.

• koirulin omistaja

Olen ollut Pet-Amin asiakkaana koirieni kanssa n.10 vuotta ja erittäin tyytyväinen aina.Asiallinen palvelu ja kohtuulliset hinnat.Edellisen koirani viimeinen matka alkoi sieltä ja siinä tilanteessa saimme huippu osaamista ja lohtua .Voin suositella.

• uusi jyväsläinen
        koirulin omistaja kirjoitti:

Olen ollut Pet-Amin asiakkaana koirieni kanssa n.10 vuotta ja erittäin tyytyväinen aina.Asiallinen palvelu ja kohtuulliset hinnat.Edellisen koirani viimeinen matka alkoi sieltä ja siinä tilanteessa saimme huippu osaamista ja lohtua .Voin suositella.

Paikkakunnalle muuttaneena haussa eläinlääkäri koiralle ja kanille. Siis toivottavasti ei ole tarvetta kun rokotuksille, mutta jos tulee. Mikä on hinta-laatu hyvä paikka. Pet-Ami, Viitaniemi? Hoidetaanhan kanejakin niissä.

• käy siellä..
        uusi jyväsläinen kirjoitti:

Paikkakunnalle muuttaneena haussa eläinlääkäri koiralle ja kanille. Siis toivottavasti ei ole tarvetta kun rokotuksille, mutta jos tulee. Mikä on hinta-laatu hyvä paikka. Pet-Ami, Viitaniemi? Hoidetaanhan kanejakin niissä.

elikkäs emäntänsä kanssa rokotuksilla ja jotain korvien putsailua on tarvittu. Koira on erittäin tyytymätön rokotuksen jälkeen, mutta emäntä tyytyväinen.
        Hyvin hoitavat hommansa kuulemma.

• jyrsiöiden

eläinlääkäri löytyy kypärämäen eläinklinikka tähdestä, Anu Kaastinen. Hoitaa ammattitaidolla jyrsijät ja koirat.

• uusi jyväsläinen
        jyrsiöiden kirjoitti:

eläinlääkäri löytyy kypärämäen eläinklinikka tähdestä, Anu Kaastinen. Hoitaa ammattitaidolla jyrsijät ja koirat.

Osaatko sanoa mitään kyseisen paikan hintatasosta? Mielellään en ihan kailleimpaan turvautuisi, jos muuallakin hyvää hoitoa on.

• asiakas alusta asti

Osaatko sanoa mitään kyseisen paikan hintatasosta? Mielellään en ihan kailleimpaan turvautuisi, jos muuallakin hyvää hoitoa on.

on edullinen. Hinta taso o Viitaniemen klinikan kanssa samaa tasoa, mutta palvelu parempaa. Esim, meidän kanssa saman aikaisesti eläinlääkärille pääsyä jonotti omistaja ei niin sosiaalisen remmirähjän kanssa, hänet ohjattiin tyhjään tutkimushuoneeseen odottamaan jotta koira rauhottuisi ja odotus aulassa olisi helpompaa. Paikan miinuksena on röntgenin puuttuminen.

• En suosittele!
        jyrsiöiden kirjoitti:

Ja meidän iloisesti sisään juossut koira "hoidettiin" kuoliaaksi kahdessa tunnissa kyseisen eläinlääkärin toimesta. Oli muuteen harvinaisen raskas pahvilaatikko kantaa pois eläinklinikka Tähdessä ottaen huomioon, että kyseessä oli pieni koira. Eikä 10-kesäiselle omistajallekaan kertominen mitään herkkua ollut.

Ja on ihan ymmärrettävää, että parhaatkin epäonnistuvat joskus, mutta kyseinen klinikka ei sen paremmin sympatiaa kuin korvauksiakaan vaivautunut tapauksen johdosta meille suomaan.

Koirien kanssa käydään nykyisin Kirrissä, joka on palvellut toistaiseksi moitteettomasti.

• Homma toimii kyl

Meillä on koira ja kissa hoidatettu Pet-Amissa ja tyytyväisiä on oltu. On tosin ainoa paikka missä eläimiä on käytetty.
      Tai käytiinpäs kerran, noin kymmenen vuotta sitten Viitaniemessä(siinä koiratarhan yhteydessä) kissan leikkaus teettämässä. Silloin oli lekurina vanha mies, joka ei todellakaan ollut selvinpäin, mutta se ei tuskin enää niitä hommia tee. Tais olla kunnan eläinlääkärin virassa se mies silloin.
      Kulkuset kyllä lähti kollilta ammattitaidolla ja "pääsin" itse oikein avustamaan johtien solimisessa, kun ei ottanut onnistuakseen lekurilta.

Viimeisin Pet-Amissa käynti oli par kuukautta sitten kissan vuoksi ja hommaan kuului verikokeet ja resepti. Hintaa tuli reilu 250e.

• huonoja kokemuksia

Olen käyttänyt kerran koiraa pet-amissa, ja toista kertaa en mene. Kyseessä oli viralliset lonkka- ja kyynärkuvat, joiden ottamiseen meni kyseisessä paikassa lähes viisi tuntia. Koko prosessi oli pelkkää sähläämistä, ja koiraa ei millään meinattu saada oikeaan asentoon. Kuvat olivat mielestäni huonolaatuiset (koira oli kuvissa vinossa), mutta kelpasivat kuitenkin kennelliittoon. Kuvauksen jälkeen koiralle ei annettu edes herätettä, vaan koira nukkui kotona vielä puoli vuorokautta.

Samanlaisia kertomuksia olen kuullut myös muilta koirallisilta. Työkaveri käytti koiraansa siellä myöskin luustokuvauksissa, ja hänellekin jäi todella huono maku koko hommasta. Hänen tapauksessaan lonkat tuli kennelliitosta takaisin D:nä. Hän käytti heti perään uusintakuvissa toisella eläinlääkärillä, ja silloin tulos oli B.

• 89

Itselläni on todella huonoja kokemuksia Pet-amista, väittivät ettei ole laskuja maksettu, joten eivät suostuneet antamaan toiselle pennulle penturokotusta tämän takia, no, menin suoraan kotiin ja tarkistin asian, että onko muka todella niin ettei laskua ole maksettu ja olihan se maksettu. soitin pet-amiin ja sanoin asian, pahoittelivat ja kysyivät ''varataanko uusi aika'' vastasin että mene mielummin toiseen eläinlääkäriin. Minä en enään siihen puljuun jalallani astu, kun ei näytä nuo asiat toimivan. Nykyään käyn Tähdessä(kypärämäessä) ja olen ollut todella tyytyväinen, ammattitaitoisia ja hyvää palvelua! :)

• hiskipiski
        89 kirjoitti:

Itselläni on todella huonoja kokemuksia Pet-amista, väittivät ettei ole laskuja maksettu, joten eivät suostuneet antamaan toiselle pennulle penturokotusta tämän takia, no, menin suoraan kotiin ja tarkistin asian, että onko muka todella niin ettei laskua ole maksettu ja olihan se maksettu. soitin pet-amiin ja sanoin asian, pahoittelivat ja kysyivät ''varataanko uusi aika'' vastasin että mene mielummin toiseen eläinlääkäriin. Minä en enään siihen puljuun jalallani astu, kun ei näytä nuo asiat toimivan. Nykyään käyn Tähdessä(kypärämäessä) ja olen ollut todella tyytyväinen, ammattitaitoisia ja hyvää palvelua! :)

menkää hiskinmäkeen äänekoskelle. siellä kohtuullinen hintataso ja paljon ystävällisemmät hoitajat ja lääkärit kun missään jyväskylässä. ja tekevät myös vaativampia toimempiteitä.

• Tyytyväinen asiakas

Olen käyttänyt jo vuosikausien ajan Pet Amin palveluita niin koirien kuin kissojen kanssa, enkä ole kokenut pettymystä. Aikoinani siirryin Jyväskyläläisen toisen eläinklinikan asiakkuudesta Pet Amiin, koska kyseisellä klinikalla tehtiin vakava virhe kissani asioihin liittyen. Olen saanut Pet Amissa aina ystävällistä ja asiantuntevaa palvelua, eikä ole tarvinnut odotella pitkiä aikoja omaa vastaanottoaikaa. Hintataso on mielestäni kohtuullinen.
      Toivon koko Pet Amin henkilökunnalle hyvää jatkoa ja aurinkoista kesän odotusta!

• Kissannainen

Joo, no Pet-Amissa kyllä on tehty pahoja virheitä myös. Olin vuosia asiakkaana kunnes kyllästyin ja vaihdoin muualle...

• Eläimenomistaja

Hoidin vähän eksoottisempaa eläintä Pet-Ami:ssa, ja sain myös myöskin asiallista hoitoa eläimelle. Eivät olleet auki juuri silloin kun eläimen tila paheni, joten jouduin kääntymään toiseen eläinlääkäriin, joka oli samaa mieltä Pet-Amin diagnoosista. Asiantuntevia eläinlääkäreitä ovat kyllä harvinaistenkin eläinten suhteen. Kyseessä oli sellainen tauti josta oli vaikea ottaa selvää mikä sen aiheutti. Jäi sellainen tunne että Pet-Amissa tiedettiin mistä oli kysymys ilman kuvia taikka rohtoja, ja mikä on ennuste.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      85
      7545
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      100
      5463
    3. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      266
      4708
    4. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      48
      4632
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      65
      3342
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      50
      2748
    7. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      55
      2405
    8. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2398
    9. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      29
      2362
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      41
      2234
    Aihe