Olen kuullut että pikku g on uskovainen!! Pitääkö asia paikkaansa??
Pikku g USKOSSA
8
1112
Vastaukset
- Maria
Pikku G = Jeesus
- mie
kaiketi helluntalainen taitaa olla
- uskoton
huomaa että olet seiska-lehden tilaaja =) kaikki muutkin jutut siellä ovat totta - ihan totta!
- grazy
ja mitäköhän ihmeen väliä sillä on onko joku pikku g uskossa vai ei???
- Miukumauku
Tiedoksi..
Pikku G, ei ole katollinen, kuten me..(tai enhän minä teistä tiedä, mut mä oon katollinen)!
Pikku G on Ortodoksinen eli Pikku G :n kuuluu ortodoksi kirkkoon, eikä katolliseen..
Ei se vaikuta sen musaan mitenkään onko se Ortodoksi vai katollinen, paitsi että Pikku G EI kiroile, ainakaan biiseissään..
Tää on tosijuttu!! Luettu Pikku G :n sivuilta..!!!- mie vaan
mun yks kaveri henna on tän pikku g:n tosi hyvä kaveri ja oon tavannu pikku g:n hänen kanssaan muutaman kerran.
pikku g:llä on kyllä maine noussu päähän ja muutenkin oli tosi törkee.
pikku g kuuluu helluntaiseurakuntaan mutta ei ole uskossa. hänen vanhempansa ovat "himouskovaisia" - gigeli
kuulkaas nyt,PIKKUG ei oo ortodoksi!!!!!!!
Se on helluntalainen, oon kuullu siltä iteltään! jos et usko nii älä mut mä oon pohojoispohojammaalta ja pikkug:n mummula on just täälä,ja mä tiiän sen!!!!!!!!!!ollaan käyty pilikillä!!lisäksi mun velipuoli on sen kaveri!!! EN OO HOMO VAIK SANONKI ET SE ON SIISTIN NÄKÖNEN JA SILLEE JA TÄLLEE
- PikkuGfani
Joo kyllä se helluntailainen on. Mut ei se mua haittaa=)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu292488- 1322385
Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti141881Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett151693Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis731287- 171252
- 1061244
- 93967
Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks135884Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon20873