Vanhahko Bella 700 on muuten kelpo vene, mutta sinne pohjalle pilssiin keryy vettä, joka on ihan suoraan järvestä. Ei pitäisi vuotaa, mutta sanokaa miten tutkia? VeenJ on vielä rannalla telakala. Joku sanoo, et vannasputkeen vaseliinia, mutta mikä se sellainen putki on? Olisiko jotain systeemiä millä probleeman selvittää?
Vannas?
3
435
Vastaukset
- kala-kaaleppi
Näillä palstoilla on joskus kerrottu, että Bellassa on esiintynyt vuotoja perälaakeripesän ja rungon liitoksesta.
- siipiratas
Raakavesipumppukin voi tihkua vettä. Se pitää tarkastaa vedessä veneen käydessä ja mieluimmin reilulla kierroksilla niin näkyy helpommin.
Pitäisi kai vastata alkuperäiseen kysymykseen.. Vannasputki on se putki, jonka sisään potkuriakseli menee veneen sisäpuolella. Se on kiinnitetty peräpäästään akselin perälaakeriin, jonka läpi akseli tulee pohjasta ulos. Vannasputken alkupäässä on tiivistysboksi, johon mallista riippuen kuuluu laittaa vaseliinia. Toivottavasti oli tarpeeksi kansantajuista :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1726832
- 594582
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s353883- 673145
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161925Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271656- 171640
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401553- 341429
- 1431197