niin eli montako sormea saat mahtumaan emättimeen? kertooko se onko löysä/tiukka?
montako sormea
19
17278
Vastaukset
- on kostea
mahtuu sinne kaksi sormea. Voisi sinne kolmekin mennä, mutta en viitsi repiä itseäni vielä näin nuorena(18v).
- Chatublää
Joo mulla kans kaks, olen yhä neitsyt.
- tunnetusti venyvää
tavaraa. Kun olen täysin kostea,saa sinne nyrkinkin uppoamaan ja se vasta mahtaavalta tuntuu.
- kunnolla kiihottunut
ja pillu kostea, mahtuu sinne nykyään koko nyrkki. Olen harjoitellut lihaksia niin, että kyllä kunnon naintikin käy vielä varsin hyvin.
- ---------
joten olkaahan varovaisia. Emätin on toki tiukempi ja joustamattomampi kuivana, kiihottuneena se kostuu ja alkaa joustaa jonkin verran (joillakin enemmän toisilla vähemmän), ja palautuu myös. Mutta jokaisella on rajansa, älkää repikö/antako muitten repiä paikkojanne hajalle. Itse en ole mikään tilava enkä halua paikkojani hajoittaa.
Jotkut luulevat että synnytyksessä syntyvä venytys olisi sama asia, muttei se todellakaan ole. Synnytyksessähän kohdunkaula ja emätin avautuvat supistuksien myötä noin 10 cm ja syntyy kanava josta vauva mahtuu syntymään. Synnyksen jälkeen se sulkeutuu jälleen eikä senkään jälkeen kannata ruveta leikkimään millään ylisuurilla värkeillä.
- Lisa.J.
Seiso jalat harallaan. Työnnä sinne lyijykynä. Jos kynä tipahtaa, vaikka pidät värkilläsi (supistamalla - kai tiedät) siitä kiinni, olet löysä. (testattu on) ;)
Tuossa pitää kyllä huomioida myös asento, eli se, että onko sulla etu-, taka- vai normipillu.
Rintojen kiinteys testataan myös samalla välineellä. Seiso suorassa. Katso ettei iho ole kostea, vaan normaali. Aseta lyijykynä rinnan alle. Jos se putoaa, rinnat eivät roiku, jos kynä jää rinnan alle, rinnat roikkuvat. Itselläni on D- kuppi ja kynä putoaa, eli ei vielä roiku, mutta mistä sitä koskaan tietää kuinka käy. Ei kannata huolestua vaikka vähän roikkuisikin, ainakin isommissa kuin D:t.- Lisa.J.
Sen verran vielä siitä, että jumppaaminen aina kannattaa, vaikka ikääkin olisi (riittävästi). Periaatteessa pelkillä lihaksilla pitäisi pystyä "imemään" kynä sisälle ja ulos.... ja seksin yhteydessä sillä saa miehet huutamaan..... ;)
- kyllä kynäkin
Lisa.J. kirjoitti:
Sen verran vielä siitä, että jumppaaminen aina kannattaa, vaikka ikääkin olisi (riittävästi). Periaatteessa pelkillä lihaksilla pitäisi pystyä "imemään" kynä sisälle ja ulos.... ja seksin yhteydessä sillä saa miehet huutamaan..... ;)
mutta on kaverini saanut sisään neljä sormea. Silloin kun supistelee, on tajun lähtö lähellä. Pillun lihaksia kannattaa treenata ihan oman nautinnon vuoksi.
- Anonyymi
Lisa.J. kirjoitti:
Mä haluaisin nähdä D-kupit, joista kynä putoo...
- Payback
Liukkarin avulla mä saan liu'utettua mun kättä peukalon hankaan asti, mutta pidemmälle mä en ole alkanut mun kättä tunkemaan enkä peukaloakaan.
Mun pillunlihakset pysyy kunnossa geishakuulilla. ;) - Koko käsi
Nyt on vuosi 2014 kun vastaan kysymykseesi.
Aloitan aina keskisormella. Kun kiihotun laitan toisen sormen sisään 2 sormea nyt sisällä. Kiihotan lisää hilaamalla glitaa voimakkaasti. Laitan kolmannen sormen sisään alan voimalla vatkaamaan glitaa. Se kiihottuu lisää laitan vielä neljännen sormen sisään ja painan niin syvälle kun se vaan menee. Olen kokeillut vielä viidettäkin sormea laittaa sisään on se sinne meenytkin ja painannut silloinkin sisään voimalla pannu kädellä niin että käsiorkku on tullut ja voimakas. - vattupuska
Neljä - kolmeen sormea mahtuu emättimeen. Ei kovin tiukka keskiikäisellä naisella vaikka en ole synnyttänyt nainen.
- Leilaaaa
Minä ainakin fistaan, en tiedä teistä muista.
- Anonyymi
mulla 1 joskus 2
- Anonyymi
Haluaisitko ihana keski-suomen nainen kokea mahtavan, märän orgun mun, sporttisen 180/90, 47v. kokeneen fistaajamiehen käsi sisälläsi?
- Anonyymi
Kuinka paljon oot antanut hoitoa ja millasissa tilanteissa, vanhaa nuorta jne
- Anonyymi
Varatuille ja sinkuille, 24-56 vuoden välillä oleville naisille olen hoitoa tarjonnut usean vuoden aikana ja kiitosta saanut 😋
Haluaisitko kokea?
- AnonyymiUUSI
Mulla mahtuu 3 (10v)
- AnonyymiUUSI
Ex-avovaimolla meni kevyesti 3 sormea sisään. Oli helkkarin löysä, mikä oli vähän outoakin ehkä, kun ottaa huomioon että hän oli erotessamme 22v ja lapseton. Vittuili aina ettei seksi tunnu miltään ja vielä niin kuin syy olisi ollut minun. Mulla on kuitenkin 17-18cm pitkä ja aika paksu kalu.
Kehtasi suuttua vielä, kun sanoin että alkaisi käyttämään jotain kuulia tai jumppaamaan alapään lihaksia. Ja että siitä olisi vanhana hyötyä muutenkin..
Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää1751550Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.561235puukkotappelu-keskella-tieta
https://www.paivanlehti.fi/puukkotappelu-keskella-tieta-kohta-toinen-miehista-makasi-elottomana-maassa/ Poliisi sai klo131211- 511101
Missä Martina miehineen?
Onko tämä v. 2009 Turhin julkkis unohdettu nyt vallan? Mistä nyt tulee rahaa, kun ketään ei kiinnosta? Tähänkö päättyi M1931074- 61972
- 51752
Skandaali on persujen vaaliromahdus, ei jonkun metsän kaataminen
Huvittaa kuinka persut yrittävät saada heidän omasta skandaalistaan huomion aivan toisaalle. Persut ovat huonoja häviäm252737Miten pääsisin vielä tutustumaan sinuun?
Tekisi mieli etsiä sinut facebookista ja laittaa viestiä, se vaan olisi vähän noloa mutta silti haluaisin kokeilla. Siel33730- 37712