Suunnittelemme mökille uima-allasta. Sellainen kolmemetriä halkaisialtaankin oleva jo riittäisi niin pääsisivät lapset uimaan. Olen katsellut talven mittaan erilaisia ratkaisuja mutta en osaa päättää mikä olisi paras. Betonista ja harkoista tehty kehikko allasmuovilla, päällystetystä teräksestä kehikko ja muovi päälle vai sitten ihan valmis paketti? Millaisia kokemuksia altaan omistajilla on? Mitä suosittelette?
Uima-allas, betonia, terästä vai valmis paketti?
1
735
Vastaukset
- allaspoika
Ensimmäinen altaani oli sellainen noin 3 metriä halkaisijaltaan, jossa ilmatäytteinen yläreuna. Saatiin se rikottua aika nopeasti.
Sitten kaivoin kuopan (3m x 4m) ja syvyyttä noin metri. tein harkosta reunat ja valoin pohjan. Allasmuovi ei kestänyt kuin yhden talven.
Nyt on allaskumista tehty kestänyt jo kolme talvea, eikä näyttänyt kärsineen vielä yhtään. Suosittelen siis nimenomaan allaskumia. Se joustaa todella paljon, eikä puhkea oikein millään.
Nyt olen tekemässä mökille vastaavaa allasta ja kumi on jo tilattu. Pihakaupassa oli ainakin kohtuuhintaista. Täältä Porista en ainakaan ainakaan löytänyt yhtään jälleenmyyjää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t745068- 332851
- 402574
Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin261973Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐401912Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?291759- 951752
- 1671617
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241358Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät941220