Muuttui kaupungin esityslistalla Uimahallin kuntosaliksi KH 90§ Olen tehnyt oikaisuvaatimuksen 10.3.2009 KH185 Oikaisuvaatimus punttisali. Edelleen vastauksessa todetaan missä kaupungilla on kuntosalilaitteistot.Eli Yrjonhovissa ja Karpalossa ja terveyskeskuksen kuntosalilla. ja on niiden asiakkaiden käytössä. Osa on yleisurheilukentän varastossa käyttäjinään yleisurheilijat. Olinhan aloitteessani maininnut että puntteja voisi käyttää urheiluseurojen kautta mutta missä mättää? Osa kerrottiin olevan työterveyshuollon alakerrassa ja palolaitoksen käytössä, Tässä asiassa voisi kysyä myös mitä? Osa on yksityisellä kuntosalilla.vastauksessa todetaan .Eli näin kaupunki tukee yhtä yritystoimintaa. Vastauksessa todetaaan että työttömien on mahdollista käyttää yksityistä kuntosalia.Yrittäjän toimesta käyttö on huomioitu halvemmin hinnoin hinta 4e/kera on sama kuin opiskelijoilla ja eläkeläisillä.Lieksan kokoisella paikkakunnalla useampi kuntosali olisi tuskin taloudellisesti kannattavaa. Näin siis liikuntasihteeri. Kaupunginhallitukselle KJ Esko Lehto kaupunginhallitus hylkää oikaisuvaatimuksen Päätös hyväksyttiin Valitusosoitus.Kunnallisvalitus Kokouspäivä 4.5.2009 185§ Valitusoikeus ja valitusperuste. kunnalisvalituksen saa tehdä se,johon päätös kohdistettu tai jonka oikeuteen,velvollisuuteen tai etuun päätös välittömästi vaikuttaa(asianosainen) sekä kunnan jäsen.Oikaisuvaatimuksen johdosta annettuun päätökseen saa hakea muutosta kunnallisvalituksin vain se,joka on tehnyt oikaisuvaatimuksen.Mikäli päätös on oikaisuvaatimuksen johdosta muuttunut,saa päätökseeen hakea muutosta kunnallisvalituksin asianosainen kunnan jäsen 1) Valituksen saa tehdä sillä perusteella,että päätös on syntynyt virheellisessä järjestyksessä,päätöksen tehnyt viranomainen on ylittänyt toimivaltansa tai päätös on muuten lainvastainen. Valitusviranomainen,osoite ja postiosoite Kuopion hallinto-oikeus pl1744 ( puijonkatu 29 a,2krs) 70101 Kuopio Kunnallisvalitus on tehtävä 30vp kuluessa päätöksen tiedoksisaamisesta.Kunnan jäsenen on katsottu saaneen tiedon silloin kun päätös on asetettu yleisesti nähtäväksi Pöytäkirja asetettu nähtäväksi 12.5.2009 Henkilökohtaisesti katson tulevaisuuteen uusin aloittein vaikka asiassa on selkeitä virheellisyyksiä, mutta kuitenkin usein artisti maksaa viulut, muttei tässä tapauksessa puntteja ja meillä ne on kotona ja minulla on riittävästi välillä nostettavaa ja jumpattavaa,joten puntit on tasan. Nyt on aika katsoa miten liikuntahallisuunnitelmat etenee? Kiitos kuitenkin vastauksesta miten kaupunki huolehtii omaisuudestaan tilintarkastajat huomio.Työttömien yhdistykselle terveisiä miten huolehditte jäsenistöstä.Myös kaupunginhallitukselle oliko äänet tarpeen ja nyt jo unohtu ihmisten tarpeet. Terveisin Markku Korpinen
Kuntalaisaloite punttisalista
15
477
Vastaukset
- oi miksi?
Syytönhän minä tähän olen!
- hahhahhahhaa
http://www.youtube.com/watch?v=6eY23Wow2WQ Siinä punttisalin viimeinen sana.
- tarkkailija666
eiköhän ole olenaista jotta keskityttäisi vaikka siihen urheiluhalliin ja lopetetaan jauhaminen yhdestä onnettomasta punttisalista.Kaupungissamme on toimiva kaupallinen sali ja sen käyttö esim työttömillä tuskin on este ainakaan hintansa puolesta! 4e!!! parin kahvikupin hinta puarissa..haloo.
- kouhoja
Se on tällä alakuun laittajalla pakonomainen tarve tuoda itseään esille.
kouhoja kirjoitti:
Se on tällä alakuun laittajalla pakonomainen tarve tuoda itseään esille.
Olen tehnyt tiedustelun asiasta ja jota on pyydetty tekemään joten asiasta olen vaan saanut nimityksiä erilaisia mielestäni asiattomia. Toistan vielä joku muu henkilö äillä palstoilla nimenomaan kauniisti pyysi ottamaan asian hoidettavaksi. Koska osaan tehdä aloitteita koska tiedän miten kunta toimii ja olen täällä miltei asunut 30 vuotta ja muuallakin hoitanut näitä ynteisiä asioita niin sen perusteella toimin niinkuin olen toiminut. Siksi olen esillä ja jollakin on aina pakonomainen tarve nälviä joka asiasta. Ystävällisesti pyydän asian huomioimaan jälleen kerran muistutan asiasta,minulla on ollut pitkä sietokyky moiseen nimittelyyn toivon kuitenkin että ymmärtäisit asian ajoissa. terveisin Markku Korpinen
Olen asian todennut,että osaltani olen tehnyt sen mitä on pyydetty. Tiedän että kaupunki on ajamassa henkilöitä kaupallliseen saliin,kaupunginhallituksessa istuu hyvätuloisia työssäolevia. Kiire on ollut myöskin esittelyn osalta mitä papereista luen ja pöytäkirjat ovat julkisia joten punttisali muuttui matkalla kuntosaliksi. Keskitytään sitten siihen urheiluhalliin tuleko sekin kaupallinen ja venäläisetkö sen omistaa.MK
- kouhoja
markkukorpinen kirjoitti:
Olen tehnyt tiedustelun asiasta ja jota on pyydetty tekemään joten asiasta olen vaan saanut nimityksiä erilaisia mielestäni asiattomia. Toistan vielä joku muu henkilö äillä palstoilla nimenomaan kauniisti pyysi ottamaan asian hoidettavaksi. Koska osaan tehdä aloitteita koska tiedän miten kunta toimii ja olen täällä miltei asunut 30 vuotta ja muuallakin hoitanut näitä ynteisiä asioita niin sen perusteella toimin niinkuin olen toiminut. Siksi olen esillä ja jollakin on aina pakonomainen tarve nälviä joka asiasta. Ystävällisesti pyydän asian huomioimaan jälleen kerran muistutan asiasta,minulla on ollut pitkä sietokyky moiseen nimittelyyn toivon kuitenkin että ymmärtäisit asian ajoissa. terveisin Markku Korpinen
Missä kohtaa siinä on nimittelyä. Asia on selkeä toteamus.
kouhoja kirjoitti:
Missä kohtaa siinä on nimittelyä. Asia on selkeä toteamus.
"Asia on selkeä toteamus" Minä kyllä tiedän sanan merkityksen mitä haluat sanoa se on hyvin tyypillistä. Jos sinulla on jotakin sanottavaa tai jotakin ehdotuksia niin tee se jos haluat hoitaa yhteisiä asioita.Saatathan kyllä saada palkkasi juuri olemalla vaikka paskan tärkeä tavan kansan arvostelija.
- tarkkailija666
Olen asian todennut,että osaltani olen tehnyt sen mitä on pyydetty. Tiedän että kaupunki on ajamassa henkilöitä kaupallliseen saliin,kaupunginhallituksessa istuu hyvätuloisia työssäolevia. Kiire on ollut myöskin esittelyn osalta mitä papereista luen ja pöytäkirjat ovat julkisia joten punttisali muuttui matkalla kuntosaliksi. Keskitytään sitten siihen urheiluhalliin tuleko sekin kaupallinen ja venäläisetkö sen omistaa.MK
viranhaltioiden ymmärtämys siitä mikä on punttisali mikä on kuntosali voi olla hämäränpeitossa mutta sehän on valittajan vika jos ei ole selvästi selostanut eroa! laitteiston hinnassa on kuitekin eroa jopa 100000 euroa!Urheiluhallin tarpeellisudesta on varmasti yhtä paljon eriäviä mielipiteitä kuntalaisilla....kuntoilijan silmin TÄRKEINTÄ on kuitenkin se,että se RAKENNETAAN! Tuskin velivenäläinen sitä rakentaa,ainakaan tälle puolelle(keskusta)lätäkköä....
- haba123
ne kamat jotka entisellä punttiksella olivat oli osittain lahjoitettuja muistaakseni joltakin lions-tasolta, joten kaupungin rahaa niihin ei ole sijoitettu entistä markkaakaan(nykyään ne laitteet olisivat KIELETTY turvallisuussyistä)!!ne muutamat kiekot (levypainot)ovat käytössä kaupallisella salilla(4kpl) ja yksi aikansa elänyt penkki.LOPUT JOSSAIN TOIVOTTAVASTI KÄYTÖSSÄ! ELI kun liikuntatoimi JOUTUI sijoittamaan ne ROMUT jonnekin ,niin kaupallinen salin silloinen omistaja JOUTUI hyvää hyvyyttään sijoittamaan kamat salillensa! JOS SE ASIA VAIVAA KO.MARKKU KORPISTA voin tarjota käyvän hinnan vaikka lapaseen fännärin tiskillä kun olet laulusi laulanut!!!toivottavasti "laulu" tästä joutavasta loppuu tähän!
Olen tuonut asiani esille ja tätä asiaa on pyydetty toisaalla aikaisemmin ajamaan.
Eli punttisali. Kuten aloituksessa ja vastauksessa todetaan olen ne tuonut esille.
Minusta kenellekkään ei voida luovutta vaarallisia välineitä joten tuollaista hyvää hyvyyttä ei liene osaltasi tapahtunut jos olet ne puntit saanut ja ne on käytössä on asia arvostelun arvoinen vai mitä.
Mitä tulee sitten minun harrastukseen jopa työhön laulajana, se ei liity tähän asiaan
Kuten olen todennut ja kaiken lisäksi en ole mitään hintaa itselleni vaatinut ja en ole lahjottavissa ja hyvin harvoin kukaan on minulle millään tiskillä tarjonnut mitään mutta kerjääjiä on ollut toisinpäin toisinaan.
MItä sitten tulee laulamiseeni nykyisin Lieksassa juuri käväisin pari biisiä koilottomassa invalidien tilaisuudessa siellä hyvän kahvin sain,kuten toisetkin vieraat, sekä sain kuulla oikein hyvän luennon ihan invalidiliiton" pääkallon" paikan luennoitsijalta uudesta lainsäädännöstä.Mutta muuten ihmiset ovat saaneet lauluvuoron täällä koska en liiemmin ole täällä siten toiminut.roikkuen baaritiskillä joten tuo oli sinun heittosi mutta kaikesta huolimatta
HYvää jatkoa yritykselle markku Korpinen- haba123
Olen tuonut asiani esille ja tätä asiaa on pyydetty toisaalla aikaisemmin ajamaan.
Eli punttisali. Kuten aloituksessa ja vastauksessa todetaan olen ne tuonut esille.
Minusta kenellekkään ei voida luovutta vaarallisia välineitä joten tuollaista hyvää hyvyyttä ei liene osaltasi tapahtunut jos olet ne puntit saanut ja ne on käytössä on asia arvostelun arvoinen vai mitä.
Mitä tulee sitten minun harrastukseen jopa työhön laulajana, se ei liity tähän asiaan
Kuten olen todennut ja kaiken lisäksi en ole mitään hintaa itselleni vaatinut ja en ole lahjottavissa ja hyvin harvoin kukaan on minulle millään tiskillä tarjonnut mitään mutta kerjääjiä on ollut toisinpäin toisinaan.
MItä sitten tulee laulamiseeni nykyisin Lieksassa juuri käväisin pari biisiä koilottomassa invalidien tilaisuudessa siellä hyvän kahvin sain,kuten toisetkin vieraat, sekä sain kuulla oikein hyvän luennon ihan invalidiliiton" pääkallon" paikan luennoitsijalta uudesta lainsäädännöstä.Mutta muuten ihmiset ovat saaneet lauluvuoron täällä koska en liiemmin ole täällä siten toiminut.roikkuen baaritiskillä joten tuo oli sinun heittosi mutta kaikesta huolimatta
HYvää jatkoa yritykselle markku Korpinenjos sais jotain selvää tosta niin kommentoisin...huhh..anti olla..toivottavasti Heikki kuitenkin jatkaa KUNTOSALINSA kehittämistä riippumatta niistä punteista:)
- ähähäh
HYvää jatkoa yritykselle markku KorpinenEiköhän tuo riittäne. On varmaan jo tuhat kertaa todettu, ei oikke selvää saa.
Tahtoopi nuo Markun kirjotelmat mennä sinne minä tein sitä, minä teen sitä osastolle. Entäpä ootko miettinyt oman plogin avaamista. Niinku näillä edustajilla on. Mietippä ja toteuta. ähähäh kirjoitti:
Eiköhän tuo riittäne. On varmaan jo tuhat kertaa todettu, ei oikke selvää saa.
Tahtoopi nuo Markun kirjotelmat mennä sinne minä tein sitä, minä teen sitä osastolle. Entäpä ootko miettinyt oman plogin avaamista. Niinku näillä edustajilla on. Mietippä ja toteuta.Olen vastannut kirjoittajalle hänen väittämiin jos et ole selvänä ja et selvää saa niin muista, että ähkiessä olisi parempi vessassa laskea housut, ettei tule turhaa pyykkiä.
Tämä hieman kevennystä asiaan ,mutta miksi sitten urkit tällä palstalla?
Lue ketjun kirjoituksen alkuhaba123 kirjoitti:
jos sais jotain selvää tosta niin kommentoisin...huhh..anti olla..toivottavasti Heikki kuitenkin jatkaa KUNTOSALINSA kehittämistä riippumatta niistä punteista:)
Kysymys ei ole kohdaltani mitenkään tuhota yritystoimintaa ,mutta kaupungin toimintaa asioissa voinee arvostella.
Eli kysymys ei ollut kuntosalista joka on tällä haavaa yksityinen Kysymys oli PUNTTISALISTA
Lieksan kaupungin asioiden hoito näyttä tapahtuvan kuopion hallinto-oikeuden kautta ,tässä ei auttanut mitenkään edes KD edustajan arvomaailma eikä muidenkaan kaupunginhallituksessa toimijoiden, päätös oli vasurilla hoidettu jos ihminen muuten on oikeakätinen.
Vanha sanonta on, että hätäilemällä asioissa tulee vaan kusipäitä lisää, että koko asiassa ei olla ajateltu mitä päätöstä tehdään ja mistä asiasta ,koska esittely muuttui punttisalin tarpeesta toiseksi ja esitellään kuntoutustoiminnassa olevia välineitä eli kuntosaleja lähinnä vanhusväestölle tarkoitettuja.
Se oli kyllä hieno juttu,ei voi kun nauraa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r345338Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.4842474Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä
Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳271239JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!
Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t51035En tiedä miksi kerroin sinusta täällä
Siksi kai, kun meidän juttu on niin alkuvaiheessa, etten voi vielä puhua siitä kenellekään.16957Oho! Queen of Fucking Everything villitsee - Ikean sininen luottotuote nappasi hervottoman idean!
Ikea on ajan hermoilla! Aika hauska idea ja Queen of Fucking Everything -ajatus toimii hyvin tässäkin. Lue lisää: http7934Nainen, tunnetko saman kuin minä
Syvän yhteyden välillämme, silloin kun se tunne tulee. Niinä hetkinä minulla on niin järjettömän suuri ikävä sinua. Ikäv41812HS - Yllätyskäänne Eagle S -tutkinnassa, Supo pitää onnettomuutena
HS:n mukaan esitutkinta joudutaan todennäköisesti keskeyttämään syyttäjän päätöksellä mikäli näyttöä tahallisuudesta ei193774Ei ois kyllä kivaa
Jos miestä ei kiinnostais ollenkaan minun seura. Aina huitelis ties missä tai olis omassa seurassaan. Kaikki muu ois kiv3764Siellä taas pyörin
Nimittäin sinun paikkakunnalla mies. Mutta en vieläkään nähnyt sinua. Miksi sinä olet minulta aina piilossa?8723