vehnänalkioöljy

ei sovi??

mä aloitin syömään vehnänalkioöljyä, kun on ihoongelmia ja verenpaineet vähän kohollaan .... noo kahdenviikon kuluttua huomasin, että oikeesti verenpaineet tuntuvat vähän tasaantuvan, mutta vatsa turpoaa. voi eih ja sitten tuli niin kauhean hajuista tavaraa kun kävin vessassa. ei ole sitten kahdeksaan vuoteen ollut mitään tuollaisia "tuloksia" tullut kuin nyt kun kävin vessassa. siis mitä, eikö kaikki vehnänalkioöljyt olekaan gluteenittomia?

5

3928

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kysyjä*

Miten sitten vehnänalkiot, vehnänleseet ja vehnänoras? Voiko niitä käyttää jos on keliakia? Entä vehnäuutetta sisältävää rasvaa?

• kaikissa yllämainituissa

vehnänalkio oljy,leseet,oras kaikki gluteeni pitoisia,rasvaa voi käyttää ulkoisesti,mutta miksi sitä juuri käyttäisit,muitakin varmaan löytyy.Oireita tulee taatusti jos noita muita syö.

• ei sovi
        kaikissa yllämainituissa kirjoitti:

vehnänalkio oljy,leseet,oras kaikki gluteeni pitoisia,rasvaa voi käyttää ulkoisesti,mutta miksi sitä juuri käyttäisit,muitakin varmaan löytyy.Oireita tulee taatusti jos noita muita syö.

mitkä olisi sitten luonnolista e vitamiinia ja mahdollisesti beetakaroteenia sisältävää ravintolisää, joka ei aiheuta närästystä? mulla on refluksitauti ja esim pellavansiemenöljy ei käy..tulee kauhea kipu vatsaan. keliakialiiton sivuilla on vehnänalkioöljy mainittu gluteenittomaksi vai onko tilanne muuttunut. on joku merkki jota saa apteekista jota mainostetaan gluteenittomaksi, mutta mulla ei ole tätä apteekkia lähimaillakaan, ostin toista merkkiä ja sitä ihmettelenkin eikö kaikki öljyt olekaan gluteenittomia.kiitos vastauksista!

• ongelmiin
        ei sovi kirjoitti:

mitkä olisi sitten luonnolista e vitamiinia ja mahdollisesti beetakaroteenia sisältävää ravintolisää, joka ei aiheuta närästystä? mulla on refluksitauti ja esim pellavansiemenöljy ei käy..tulee kauhea kipu vatsaan. keliakialiiton sivuilla on vehnänalkioöljy mainittu gluteenittomaksi vai onko tilanne muuttunut. on joku merkki jota saa apteekista jota mainostetaan gluteenittomaksi, mutta mulla ei ole tätä apteekkia lähimaillakaan, ostin toista merkkiä ja sitä ihmettelenkin eikö kaikki öljyt olekaan gluteenittomia.kiitos vastauksista!

hamppuöljyä, saatavilla ihan kotimaistakin, löytyypi kuukkelilla. Karoteenia jos haluaa öljystä, niin se on kylmäpuristettu palmuöljy (punainen). Porkkana päivässä :)

• ei sovi
        ongelmiin kirjoitti:

hamppuöljyä, saatavilla ihan kotimaistakin, löytyypi kuukkelilla. Karoteenia jos haluaa öljystä, niin se on kylmäpuristettu palmuöljy (punainen). Porkkana päivässä :)

kiitos vastauksesta! toi palmuöljy on mulle uutta tietoa..fantastista saada näin reipas vastaus!toivottavasti toi palmuöljy ei aiheuta närästystä...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      98
      6178
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      349
      5657
    3. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      60
      2673
    4. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      107
      2098
    5. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      107
      1808
    6. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      125
      1744
    7. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      19
      1623
    8. Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan

Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju
      Kotimaiset julkkisjuorut
      181
      1290
    9. On todella hassua

Ajatella että pitäisit erityisen kuumana tai seksikkäänä?
      Ikävä
      73
      1197
    10. Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan

Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään
      Maailman menoa
      33
      1068
    Aihe