ja jokainen innoissaan taas kirjoittelee mitä mielenkiintoisempia asioita johon kaikki hurraten vastaavat. Vai joko mielenkiinto laimeni? :D Saitte jopa yksi päivä sata vastausta. Uraaa uraaa...:DD
Hyvin
5
272
Vastaukset
Tuota kun en haluaisi olla.... MUTTA kun olen... hih-hah-hoh pilkun viilaaja. *Saitte jopa ERÄÄNÄ PÄIVÄNÄ* eikä niinkään *yksi päivä* *Uraa* Hmm....taisi Neuvostosotilaat käyttää moista ilmaisua yrittäessään jyrätä meitit. Mutta mitä minä siitä välitän.
vastaan. Laimeni mielenkiinto hurraten. Hurraten? Häh? Ken hurrasi ketä? Pölkkypää, sen vaan sanon. Hän nimimimerkki "tuhottu palsta" ja salli minun nauraa. Pistä nyt ite hieman vähemmän ureaa ja enemmän kals...areita aidan seipäälle niin tytötkin tykkää.
- Kyl nyt
on meitil huonosti asiat!
- ei korvaa
laatua. Totuus vain taitaa olla että joka palstalla on nykyisin aika hiljaista. Oikea elämä kiinnostaa enemmän. Näillä roikkuu pelkkiä samoja naamoja, vain naamarit vaihtuvat.
- Masse setä
Porukat hyytyy ja sitten kun uudistuksien jäljet on jotain näin hienoa, niin tosi elämä alkaa voittaa.
Mihinkäs se viesti lähti, mihin yritin vastata?
Määrä ei todellakaan korvaa laatua. Esimerkiksi taskuin menneen rahan määrä vähentää aina rahalla saatavan laadun määrää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskallanko vielä kaivata sinua?
Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun233987- 613084
Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa813061Jani Mäkelä ihmettelee työministeri Satosen matkaa Aasiaan hoitajia rektyroimiseksi sieltä Suomeen.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/cfba6abc-f871-4ce2-b327-41aa5819934c Kokoomus on lähtenyt omin päin ilman hallitus3002465- 412192
- 542151
Hymyilyttää
Kun mietin, että kun vielä kohdataan, niin nauretaan tälle meidän palstasuhteelle 😅. Ihanaa päivää sulle mies. Olet mi211341Missä meetwursti on keksitty?
Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo71270- 431219
Riku Rantala OUT, Matti Rönkä IN - Hengaillaan visailuohjelmaan astuu kova nimi: "Olen kasvanut..."
Matti Rönkä jäi eläkkeelle yli 30 vuoden työuran jälkeen loppuvuodesta 2024. Uutistenlukija-toimittaja-kirjailija ei kui241138