Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Neitsyt-mies

Millainen on

Hei Onko neitsyt-mies pihi, pilkuviilaaja, ylisiisti, ahkera, itsekeskeinen, nukahtelee rakastellessaan, tarkka ja naisellinen? Olisiko minulla jousimiehenä onnistumisen mahdollisuus neitsyen kanssa? Nousevana minulla skorpioni.

6

839

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Neitsyt - Mies

      Riippuu millanen vartalo sulla on

      • se oikea

        minulle, ja aivan vääränlainen vartalo - sinulle :). Haaveilen aina urheilijan vartalosta - pienirintainen ja kapealanteinen. Mutta valitettavasti tuo rintaosasto on ylisuuri ja lanteitakin on. Mutta haluaisin tietää siis millainen on neitsyt-mies.


    • ei ole

      mitään noista luettelemistasi asioista. Naisellinen ehkä jos sillä tarkoitetaan ei-macho, tarkka jos sillä tarkoitetaan ei-huolimaton. Muuten erittäin ihana yksilö, ainakin tämä rakkaani.

    • magddalena

      Oma neitsyt-mieheni on hieman tuollainen kuin mitä listassasi on. Mutta huomhuom hän on sitä suurimmaksi osaksi positiivisessa mielessä!

      Elikkä siis, pihi? Noh, onhan se tavallaan. Tykkää säästää ja haluaa ehdottomasti että laskut yms. maksetaan tasan puoliksi. Järkevä mies siis. Mutta toisaalta hän on itsekin sanonut että rakastaa hemmotella minua: tuo kukkia, vie syömään.. Sanoisin siis että neitsyt-mies on järkevä rahankäyttäjä :)

      Pilkunviilaaja? Väillä, mutta niin olen minäkin :D Huumorimielessä siis.

      Ylisiisti? No on se! :D Mies meillä siivoaakin kun olen hänelle sanonut ettei minua sotku häiritse. Hän myös käy suihkussa kerran-kaksi päivässä, koska ei voi kuulema muuten lähteä ulos "likaisena" :D Huvittavaa minusta muttei häiritsevää

      Ahkera? Noh, kaipa se on. En oikein tiedä, millaista ahkeruutta tässä tarkoitetaan mutta en voisi neitsyt-miestäni laiskaksi kutsua.

      Itsekeskeinen? Valitettavasti välillä tuntuu kuin mies ajattelisi vain itseään. Mutta niin se tuntuu miehillä menevän yleisesti, horoskoopista riippumatta. Mutta toisaalta, välillä mieheni on oikein minun parastani ajatteleva.. ota siistä nyt selvää:D

      Nukahtelee rakastellessaan? Ehei!! Oma mieheni on todella intohimoinen, hellä, hyvä.. Kokeilunhaluinen!

      Tarkka? Tarkka neitsyt-mies kyllä on. Tarkka ulkonäöstään, työstään jne.. Mutta oma mieheni ei koskaan kommentoi tai kritisoi minua vaikken yhtä tarkasti asioitani hoitaisikaan :D On hyvä, että mies on tarkka sillä ulkona ei tarvitse hävetä hänen vaatetustaan tai käytöstapojaan :)

      Naisellinen? Hmm, sanoisin että hieman kyllä. Mieheni osoittaa paljon hellyydenosoituksia ja haluaa puhua tunteistaan ja elämästämme. Muuten hän on ihan "miehekäs" :D Tarkoitan siis, että käyttäytyy kuten miehet ja pukeutuu niin.. Toisaalta hän pitää siivoamisesta ja ruoanlaitosta, jotka liitän naisellisiksi piirteiksi. Taidankin olla meidän suhteen "äijä" :D

      Jousimiehiä en tunne, joten en osaa sanoa mitää yhteensopivuudestanne. Jos olet luonteeltasi ns. prinsessamainen nainen, joka kaipaa hiljaista machomiestä rinnalleen, niin en usko neitsyt-miehen sopivan :D Neitsyt-miehet on niitä hyvin pukeutuvia, kohteliaita, menestyneitä, mutta hieman etäisiä miehiä, joille älyllisyys on tärkeää.

    • arghhh...

      Ei sais verrata neitsytmiestä naiseen, ei naista voi niin alentaa!

      Mutta neitsymies ei kyllä erityisen miehinen ole! Eikä nainen! Ihan oma rotunsa.

      Miehiä ja naisia ei pidä sotkea neitsymiehiin - puhtaus ennenkaikkea!

    • MasterZeromus

      Kysyit että naisellinen? No on eräässä japanilaisessa "Papa To Kiss In The Dark" animaatiossa missä eräs Mira on hyvin naisellinen puolipitkillä hiuksillaan vaikka tietysti hieman kriittinen ja mustasukkainen myös. No mutta kun semmoisia hinttejä ei voi löytyä todellisuudessa!?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      83
      2112
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1798
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      29
      1744
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1510
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      65
      1461
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      76
      1378
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      20
      1354
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1312
    9. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1284
    10. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      72
      1261
    Aihe