Kun evokkitiede kehittyy koko ajan, tulevaisuudessa tiedetään fossiilin viimeiset sanatkin. Näinhän se evokkitiede kehkeytyy?
Evokkitiede kehittyy jatkuvalla syötöllä.
5
253
Vastaukset
- Mr.K.A.T.
-inhoat tiedettä ? -Kaikki on humbuugia jota ei voi laboratoriossa toistaa ? (rikostutkimuskin roskiin?) -oletko perehtynyt ? Kysyn vaan ettei tuhlata nalleja sioille..
- Kapi Nallinen
En ole tieteen vihollinen. Mutta karsastan ihmisen itsekästä kuvittelua omista kyvyistään. Erittäin, kun itse tietää ettei tiedä mutta sepittää evosatujaan. Fossiileista lukemisen maksimihan on, että osaa lukea vainajan kuvitelluilta huulilta hänen viimeiset sanat! Uskonnon olettamisen katson hipovan jo vieläkin pidemmälle menevää selvännäköä. Kummaa, ettette te evokit tunne elossa uskovien todellisia uskomisia henkilö henkilöltä. Sehän luulisi olevan helppoa kuin kusta lurittelisi. Ai niin! siitähän voisi paljastua petkutus!
Kapi Nallinen kirjoitti:
En ole tieteen vihollinen. Mutta karsastan ihmisen itsekästä kuvittelua omista kyvyistään. Erittäin, kun itse tietää ettei tiedä mutta sepittää evosatujaan. Fossiileista lukemisen maksimihan on, että osaa lukea vainajan kuvitelluilta huulilta hänen viimeiset sanat! Uskonnon olettamisen katson hipovan jo vieläkin pidemmälle menevää selvännäköä. Kummaa, ettette te evokit tunne elossa uskovien todellisia uskomisia henkilö henkilöltä. Sehän luulisi olevan helppoa kuin kusta lurittelisi. Ai niin! siitähän voisi paljastua petkutus!
Sekoitat humanistisia tieteitä luonnontieteellisempien kanssa ?
- Kapi Nallinen
MrKAT kirjoitti:
Sekoitat humanistisia tieteitä luonnontieteellisempien kanssa ?
Uskonto ei poikkea tieteellisestä rehellisyydestä mitenkään; sekin on epärehellistä. Kumpikaan ei tosin tahallaan. Uskon asioissa tieto olisi vaarallista väärissä käsissä ihan samoin edellytyksin kuin tieteessäkin. Ja niin on ollutkin. Ja jopa yhdessä! Siksi uskon salaisuudet ovat ehdollisesti saatavilla. Sama ehdollisuus on toki piirre tieteenkin kohdalla. Kumpikin edellyttää tiettyä rehellisyyttä kohdettaan koskien.
- kehittyy ja
sen avulla tieto lisääntyy kokoajan. Kreationismi taas ei kehity mihinkään, vaan on jämähtänyt useamman tuhannen vuoden takaisiin paimentolaiskertomuksiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku645270Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti702549- 2692431
Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362369Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä191754Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2271523Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai531102Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v131053- 901046
- 731003