Kun evokkitiede kehittyy koko ajan, tulevaisuudessa tiedetään fossiilin viimeiset sanatkin. Näinhän se evokkitiede kehkeytyy?
Evokkitiede kehittyy jatkuvalla syötöllä.
5
276
Vastaukset
- Mr.K.A.T.
-inhoat tiedettä ? -Kaikki on humbuugia jota ei voi laboratoriossa toistaa ? (rikostutkimuskin roskiin?) -oletko perehtynyt ? Kysyn vaan ettei tuhlata nalleja sioille..
- Kapi Nallinen
En ole tieteen vihollinen. Mutta karsastan ihmisen itsekästä kuvittelua omista kyvyistään. Erittäin, kun itse tietää ettei tiedä mutta sepittää evosatujaan. Fossiileista lukemisen maksimihan on, että osaa lukea vainajan kuvitelluilta huulilta hänen viimeiset sanat! Uskonnon olettamisen katson hipovan jo vieläkin pidemmälle menevää selvännäköä. Kummaa, ettette te evokit tunne elossa uskovien todellisia uskomisia henkilö henkilöltä. Sehän luulisi olevan helppoa kuin kusta lurittelisi. Ai niin! siitähän voisi paljastua petkutus!
Kapi Nallinen kirjoitti:
En ole tieteen vihollinen. Mutta karsastan ihmisen itsekästä kuvittelua omista kyvyistään. Erittäin, kun itse tietää ettei tiedä mutta sepittää evosatujaan. Fossiileista lukemisen maksimihan on, että osaa lukea vainajan kuvitelluilta huulilta hänen viimeiset sanat! Uskonnon olettamisen katson hipovan jo vieläkin pidemmälle menevää selvännäköä. Kummaa, ettette te evokit tunne elossa uskovien todellisia uskomisia henkilö henkilöltä. Sehän luulisi olevan helppoa kuin kusta lurittelisi. Ai niin! siitähän voisi paljastua petkutus!
Sekoitat humanistisia tieteitä luonnontieteellisempien kanssa ?
- Kapi Nallinen
MrKAT kirjoitti:
Sekoitat humanistisia tieteitä luonnontieteellisempien kanssa ?
Uskonto ei poikkea tieteellisestä rehellisyydestä mitenkään; sekin on epärehellistä. Kumpikaan ei tosin tahallaan. Uskon asioissa tieto olisi vaarallista väärissä käsissä ihan samoin edellytyksin kuin tieteessäkin. Ja niin on ollutkin. Ja jopa yhdessä! Siksi uskon salaisuudet ovat ehdollisesti saatavilla. Sama ehdollisuus on toki piirre tieteenkin kohdalla. Kumpikin edellyttää tiettyä rehellisyyttä kohdettaan koskien.
- kehittyy ja
sen avulla tieto lisääntyy kokoajan. Kreationismi taas ei kehity mihinkään, vaan on jämähtänyt useamman tuhannen vuoden takaisiin paimentolaiskertomuksiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä722104- 1291416
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321403- 1431092
- 105967
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten364893Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55704Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67674Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673